Παρασκευή 26 Μαρτίου 2021

Πόσο εύκολο είναι να ζω κοντά Σου, Θεέ μου.

 Αναστάσιος: Αλέξανδρος Σολζενίτσιν

Πόσο εύκολο είναι να ζω κοντά Σου, Θεέ μου

Πόσο εύκολο είναι να Σε πιστεύω.

Όταν το πνεύμα μέσα μου είναι κατασυντετριμμένο,

Όταν ακόμη και οι πλέον οξείς δεν βλέπουν πέρα από το σκοτάδι της νύχτας και δεν γνωρίζουν τι θα κάνουν αύριο,

Εσύ μου δίδεις την βεβαιότητα ότι υπάρχεις ότι σκέπτεσαι για μένα,

Ότι όλα τα μονοπάτια της χρηστότητος δεν μπορούν κα κλεισθούν.

Καθώς ανέρχομαι την κορυφή της επιγείου δόξης,

στρέφω πίσω και βλέπω έκπληκτος τον δρόμο,

Τον δρόμο που με οδήγησε πέρα από την απογοήτευση,

εδώ όπου ίσως και εγώ δείξω κάτι από το φως Σου εις την ανθρωπότητα.

Αλλά Συ θα μ’ ακολουθείς σ’ ό,τι εγώ δίδω

και θα παρουσιάζεις άλλους εκεί όπου εγώ αποτυγχάνω
Αλέξανδρος Σολζενίτσυν.

trelogiannis.blogspot.com 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου