Κυριακή 28 Μαρτίου 2021

ΘΕΙΟ ΚΑΙ ΦΟΒΕΡΟ ΜΗΝΥΜΑ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΩΣ ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΣΧΑΤΕΣ ΕΙΔΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΓΙΑ ΤΑ ΕΠΕΡΧΟΜΕΝΑ ΕΠΙ ΤΗΣ ΓΗΣ ΔΕΙΝΑ!

 ΩΣΑΝ ΤΗΝ ΧΥΤΡΑ ΣΤΗΝ ΦΩΤΙΑ, ΒΡΑΖΕΙ Η ΓΗ ΜΟΥ ΟΛΗ…

 

ΜΕΓΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΟΣ

+++ 
Τα τέκνα Σου προσμένουμε Κύριε την φωνή Σου, 
έλα Εσύ και δώσε μας, την Θεία διδαχή σου. 
Μείναμε μόνοι Κύριε, χωρίς άλλον προστάτη,
 αφού όλοι Πατέρα μου, μας γύρισαν την πλάτη.

 Όλοι μας βλέπουν σαν εχθρούς, όλοι μας κυνηγάνε,
πώς να μας βλάψουν πιο πολύ, όλοι αυτοί κοιτάνε. 
Η ΜΟΝΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΜΑΣ, Η ΜΟΝΗ ΜΑΣ ΕΛΠΙΔΑ,
 ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ ΣΩΤΗΡΑ ΜΑΣ, ΚΑΙ Η ΜΑΝΝΑ Η ΠΑΝΑΓΙΑ. 

Εμείναμε απροστάτευτα εμείς χωρίς ΠΟΙΜΕΝΑ, 
στα δόντια του λύκου τα φριχτά, με ζόρι οδηγημένα.
 Έλα Χριστέ μου γρήγορα, άλλο μην μας αφήνεις,
 μην επιτρέψεις Κύριε, άλλη να ’ρθεί οδύνη. 
Πάρτα ηνία Κύριε από τον Εωσφόρο, 
μην επιτρέπεις Κύριε, άλλον να πάρει φόρο.

Ταλαίπωρα παιδάκια Μου, μόνα , δυστυχισμένα, 
εσείς ευθύνεστε γι’ αυτό, αφού φύγατε από Μένα. 
Κανείς δεν σας ανάγκασε, να απομακρυνθείτε, 
από την Θεία αγκάλη Μου, έξω εσείς να βγείτε. 

Το δόλωμα τσιμπήσατε του πονηρού διαβόλου,
 του πλάνου, του αντίδικου, εχθρού του κόσμου όλου. 
Και απομακρυνθήκατε από την αγκαλιά Μου, 
και χάσατε την θαλπωρή και την ασφάλειά Μου.

 Αγώνα έκανα πολύ, για να σας συνετίσω, 
και πίσω στην αγκάλη Μου, όλους σας να γυρίσω, 
μα την δική σας άρνηση είχα να αντιμετωπίσω. 
Αρνηθήκατε πεισματικά, για να μετανοείστε, 
στην Πατρική Μου αγκαλιά, πάλι εσείς να μπείτε. 

Σας κέρδισε ο μαμωνάς, και η ασυδοσία,
 και όλοι γλυκαθήκατε από την αμαρτία. 
Μα ήτανε ΤΟ ΔΟΛΩΜΑ, ΤΗΝ ΦΑΚΑ δεν την είδατε, 
και μοναχοί σας δύστυχοι, όλοι σ’ αυτήν εμπήκατε. 

Αφού ανέμους σπείρατε, θύελλες εσείς τρυγάτε, 
αφού τον κατήφορο διαλέξατε, στην κόλαση θα πάτε.

Πονώ, θρηνώ, οδύρομαι για το κατάντημά σας, 
την καταδίκη της ψυχής, τα αιώνια βάσανά σας. 
Μα είστε διαχειρισταί, εσείς για την ψυχή σας,
 και μόνοι σας φροντίζετε για την αιώνια διαμονή σας. 

Αφού Εμέ αρνηθήκατε, άλλη οδός δεν μένει, 
η κόλασις η φοβερή όλους σας αναμένει. 
Αυτή είναι η κατάληξις της αμαρτωλής ζωής σας,
 αιώνια να σας πονούν, οι βρωμεροί εχθροί σας.

Ζητάς παιδί Μου αγαπητό, να ’ρθώ πάλι σιμά σας, 
όμως ποτέ δεν έφυγα, Εγώ από κοντά σας. 
Πάντοτε Είμαι δίπλα σας, πάντα Είμαι κοντά σας, 
και αν το θέλετε εσείς, Είμαι μες στην καρδιά σας. 

Και όσοι Με πιστεύουνε, όσοι Με προσκυνούνε, 
όλοι μες στην ασφάλεια, στην αγκαλιά Μου ζούνε. 
Αυτοί είναι τα παιδάκια Μου, τα πολυαγαπημένα, 
που αγωνίζονται πολύ να είναι με Εμένα. 

Γι’ αυτό και πάντα από Εμέ θα είναι ευλογημένα, 
μες στην αγκάλη Μου θα ζουν, καλά προστατευμένα.

Αλλοίμονο σ’ όλους αυτούς που ψάχνουν προστασία, 
μακρυά από Εμένα τον Θεό, Τριάδα την Αγία, 
το κύμα πού ρχεται μ’ ορμή, όλους θα παρασύρει, 
αφού τον διάβολο έβαλαν, προστάτη τους και κύρη.

Έρχεται, φθάνει, έφθασε παιδιά ο ΘΕΡΙΣΜΟΣ
 κι ας είναι ακόμα Άνοιξη και δεν είναι καιρός,
 έρχεται κατά πάνω σας, παιδιά Μου ο ΧΑΛΑΣΜΟΣ, 
αφού ν’ αντέξω άλλο ο Κύριος δεν μπορώ, 
αφού πολλοί ξεπέρασαν και τούτον τον κακόν.

 Και θέλω τέκνα Μου να δω, τι όλοι αυτοί θα πούνε, 
την οργή Μου κατά πάνω τους όταν αυτοί θα δούνε; 
Πού θα πιαστούνε να σωθούν, όσοι Με βλασφημούνε; 
Σε ποιόν θε να αποτανθούν, βοήθεια πού θα βρούνε; 

Όλοι αυτοί που βιάστηκαν να εμβολιαστούνε, 
την ώρα εκείνη την φριχτή, τι μάσκα θα φορούνε, 
που την θεοποιήσανε και όλοι την προσκυνούνε; 
Μην χάσουν την υγεία τους όλοι καρδιοχτυπούνε,
 κι ας πέφτουν σαν κοτόπουλα, δεν θέλουν να το δούνε, 
ότι αυτό που τρέμουνε, να γλυτώσουν 
χωρίς την προστασία Μου, αυτοί δεν το μπορούνε.

Ωσάν την χύτρα στην φωτιά, βράζει η γης Μου όλη,
 και σαν θα σκάση αλλοίμονο, θε να χαθούνε όλοι. 
Αντί για το νεράκι Μου, την Θεία ευλογία, 
με αίμα εποτίστηκαν της γης Μου τα ταμεία.

 Και βράζουν και κοχλάζουνε και άλλο δεν μπορούνε,
 θέλουν και όλα Μου ζητούν, έξω να ξεχυθούνε 
και όλους τους αμαρτωλούς, ευθύς να καταπιούνε. 

Και ΝΑΙ την έδωσα Εγώ την ΑΔΕΙΑ να γενεί, 
βιάζομαι για να φύγει, η ΛΕΡΑ από την γη, 
θέλω να ξαναγίνει ετούτη καθαρή, 
όπως την έφτιαξα ο Θεός, ετούτη εις την αρχή.

Ετοιμαστείτε τέκνα Μου, είστε ειδοποιημένοι, 
δεν θέλω και σείς τέκνα Μου, να πάτε όλοι χαμένοι, 
αφού είστε από Εμένα τον Θεό όλοι ενημερωμένοι, 
σαν τις παρθένες τις μωρές, μην πάτε εσείς χαμένοι.

 Σας ενημέρωσα Εγώ ο Ίδιος ο Θεός, 
Θεός ο Τρισυπόστατος πάντων Δημιουργός,
 γιατί πολύ παιδάκια Μου Εγώ σας αγαπώ.

 Αμήν γένοιτο και δόξα τω Μόνω, 
Αληθινώ, Τρισυποστάτω Θεώ. 

 +++

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου