Τετάρτη 24 Μαρτίου 2021

Όταν ήμουν στο Μαχαιρά, έκανα κι εγώ το λάθος κι έλεγα:

 

Όταν ήμουν στο Μαχαιρά, 
έκανα κι εγώ το λάθος κι έλεγα: 
«Όσοι είστε έτοιμοι, ελάτε να κοινωνήσετε».
Ύστερα διερωτούμουν μέσα μου κι έλεγα: «Μα τι λες του κόσμου; Δηλαδή όλοι αυτοί που θα έρθουν να κοινωνήσουν, 
θα'χουν την εντύπωση ότι είναι έτοιμοι; 
Ή εσύ ταλαίπωρε, που λειτούργησες και κοινώνησες και είναι να κοινωνήσεις 
και τον κόσμο, ήσουν έτοιμος; 
Κι είχες, ας πούμε, σταμπαρισμένα τα διαβατήριά σου για να πας να λειτουργήσεις και να σταθείς ενώπιον του Θεού 
και να κοινωνήσεις εσύ 
και να κοινωνήσεις και τους ανθρώπους; 
Έχεις την εντύπωση ότι είσαι έτοιμος;».

Κανονικά έπρεπε να πω 
ότι όσοι νομίζετε ότι είστε έτοιμοι, 
να μην έρθετε να κοινωνήσετε!

Να έρθετε να κοινωνήσετε 
όσοι νομίζετε ότι είστε ανάξιοι 
να κοινωνήσετε! 
Όσοι μέσα στην καρδιά σας αισθάνεστε 
ότι δεν είμαι άξιος να κοινωνήσω 
αλλά ελπίζω στο έλεος και την αγάπη 
του Θεού. Και προσέρχομαι να κοινωνήσω 
ως ο τελώνης, ως ο άσωτος, ως η πόρνη, 
ως η αιμορροούσα, ως όλοι αυτοί οι οποίοι ήταν για πέταμα! 

Αν είσαι έτσι κι αν έτσι πιστεύεις 
κι αν έτσι αισθάνεσαι, έλα να κοινωνήσεις! 

Αν πας να κοινωνήσεις γιατί είσαι έτοιμος 
και εξέτασες τον εαυτό σου και λες: 
«Είμαι έτοιμος, εντάξει! Έχουμε όλα τα "προσόντα" για τη θεία κοινωνία σήμερα, πάμε!», νομίζω δεν θα είναι θετική η κοινωνία σου με το Θεό...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου