Σάββατο 27 Μαρτίου 2021

Μπαϊράκι επανάστασης από Μόρφου.

 «Τώρα (σ.σ. γελάει), ο Αρχιεπίσκοπος είναι μιας εποχής. Μιας συγκεκριμένης κατάστασης υγείας. Έχει τις δικές του φοβίες και κάποιοι Αρχιερείς έχουν και τις δικές τους δειλίες. Γιατί να μην ακούγεται και η φωνή του Μόρφου και να είναι πρόβλημα; Αυτή η αρρώστια είναι κατασκευασμένη», είπε ο Μητροπολίτης Μόρφου στο ντοκιμαντέρ Σιωπηλός Πόλεμος, σηκώνοντας μπαϊράκι απέναντι στην επίσημη στάση της Εκκλησίας και ειδικά στον Αρχιεπίσκοπο, σχετικά με την εφαρμογή των μέτρων προστασίας για την πανδημία.














«Εγώ προσωπικά δεν έβαλα ποτέ μου μάσκα», διευκρινίζει σε άλλο σημείο και προσθέτει επίσης: «Εγώ αρνούμαι να συμμορφωθώ στα μέτρα που έχουν σχέση με τη λατρεία του αληθινού Θεού. Ό,τι καταργεί το δικαίωμα της ελεύθερης θρησκευτικής λατρείας, ο Μητροπολίτης Μόρφου δεν θα υποχωρήσει έναντι οποιουδήποτε φόβου για τον εαυτό του και για τους συνεργάτες μου που ακολουθούν τις δικές μου απόψεις».    

ΨΥΛ

philenews.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου