Κυριακή 5 Ιουνίου 2022

ΛΟΓΟΣ ΚΥΡΙΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΣΩΤΗΡΙΩΔΕΣ ΕΡΓΟ ΤΗΣ ΜΕΤΑΝΟΙΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΕΡΟΝΤΙΣΣΑ ΤΗΣ ΣΤΕΡΕΑΣ.

 

ΜΟΝΟ Η ΜΕΤΑΝΟΙΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΩΣΕΙ ΕΣΑΣ


   ΜΕΓΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΟΣ    

   +++   

Πάρε το στυλό να γράψεις, ό,τι Ο ΚΥΡΙΟΣ σου πω, 
μοίρασε μετά ετούτο, στον πιστό μου το λαό.

Προ θυρών παιδιά μου τα δεινά,
η αντίστροφη μέτρηση ήδη μπροστά,
ο αέρας του πολέμου δίπλα σας φυσά,
στενεύουν ήδη τα σταθμά.

Όπου κι αν στρέψεις άνθρωπε την κεφαλή,
αδιέξοδο θα δεις, τί θα γίνει, λοιπόν; 
Σκότος μόνο εντός,
την οικονομική του εξαθλίωση βλέπετε μόνο,
 το ψέμα, την υποκρισία,
δεν υπάρχει τεκνία μου φως στην πορεία; 

ΝΑΙ, ΥΠΑΡΧΕΙ σας απαντώ, λέγεται ΜΕΤΑΝΟΙΑ ΑΥΤΟ.
  Για θυμηθείτε, από την Παλαιά Διαθήκη οι προφήτες,
 που για Εμέ τον ΚΥΡΙΟ ομιλούσαν,
ΟΛΟΙ ΣΕ ΜΕΤΑΝΟΙΑ ΚΑΛΟΥΣΑΝ.

 Μα και στην καινή Διαθήκη, με το ΜΕΤΑΝΟΕΙΤΕ
 άρχισε το κήρυγμα του ο Βαπτιστής ο Ιωάννης.
  ΕΓΩ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΤΟΥ ΠΑΝΤΟΣ,
στης επίγειας μου ζωής τον καιρό,
εις ΜΕΤΑΝΟΙΑ καλούσα το λαό. 

 ΟΛΑ, ΝΑΙ από εκεί αρχίζουν
και στη ΜΕΤΑΝΟΙΑ καταλήγουν.
  Τα δεινά, οι δοκιμασίες, σας δίδονται
για να αφυπνιστούν οι πορωμένες σας καρδίες. 

Δεν έχετε, το ΄χω ξαναπεί, πια περιθώρια,
άνθρωποι της γης.  Ξυπνήστε,
 διά της μετανοίας σας ΘΕΟΝ ΕΚΖΗΤΗΣΤΕ
 πρωτού να ‘ναι για σας αργά.
 
ΠΡΟΣΕΞΑΤΕ τα άγια μου ετούτα ρητά,
ΕΓΩ σας δίδω αυτά,
 πρωτού στη δίνη, στον κοπετό του πολέμου βρεθείτε,
τώρα με συναίσθηση αυτογνωσίας καθαριστείτε,
ΣΤΟ ΠΑΡΑ ΕΝΑ ΕΙΣΤΕ.

Σας προειδοποιώ,
φωτίζω αγραμμάτους αλιείς Εγώ,
και για Εμέ, προς μετάνοια σας ωθούν.

ΠΡΕΠΕΙ, ΝΑΙ, ΟΙ ΠΙΣΤΟΙ,
ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ ΝΑ ΕΤΟΙΜΑΣΤΟΥΝ,
μην στη δίνη του κοπετού, ανέτοιμα παρουσιαστούν. 

 Σας κρούω καιρό τώρα ΚΩΔΩΝΑ ΚΙΝΔΥΝΟΥ. 
Μην εν ασυναρτησία χλιαρότητας,
μα εν εγρήγορση εντιμότητας. 

 Από Θεϊκή αγάπη λόγια, ρήματα σας δωρίζω,
είναι διαμάντια που με Θεϊκό έλεος σας χαρίζω. 
Μην τα αδιαφορείτε, εγκολπωθείτε το ιερό μου ετούτο ΥΔΩΡ,
Ο ΚΥΡΙΟΣ ΣΑΣ το προσδιορίζω.

Γιατί, σφόδρα, ναι, τεκνία μου σας ΑΓΑΠΩ,
 θέλω με στέμμα, με διάδημα ΜΕΤΑΝΟΙΑΣ,
στην ουράνιο μου Βασιλεία να σας βάλω,
αιώνια μαζί σας να αγάλλω.

  Την Ουράνια μου δόξα να σας δωρίσω,
στου παραδείσου το κάλος να σας οδηγήσω.
  ΟΜΩΣ, για να γίνει αυτό,
πρέπει τώρα όσο ζείτε εδώ,
να βάλετε ένα σκοπό, μια λέξη ιερή,
 ΛΕΓΕΤΑΙ ΜΕΤΑΝΟΙΑ ΑΥΤΗ!


ΑΜΗΝ, ΔΟΞΑ ΣΟΙ ΚΥΡΙΕ  


+++  

oimos-athina.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου