Κυριακή 23 Οκτωβρίου 2022

ΘΕΙΑ ΚΑΙ ΙΕΡΑ ΡΗΜΑΤΑ ΚΥΡΙΟΥ, ΡΗΜΑΤΑ ΖΩΗΣ ΑΙΩΝΙΟΥ, ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΕΡΟΝΤΙΣΣΑ ΤΗΣ ΣΤΕΡΕΑΣ.

 Η ΖΩΗ ΧΩΡΙΣ ΘΕΟ ΕΙΝΑΙ ΧΩΜΑ ΧΩΡΙΣ ΝΕΡΟ



ΜΕΓΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΟΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΥΠΕΡΑΓΙΑΣ ΘΕΟΤΟΚΟΥ

+++ 

 Κάνε υπακοή και γράψε, ρήμα ουράνιο Θεϊκό,
Εγώ για εσάς το δίδω, στον πιστό μου το λαό.
 Ρέει η βρύση η ουράνια, ο καθείς να δροσιστεί,
μεσ’ στον καύσωνα της ύλης, της εσχάτης εποχής.

 Όαση αυτό να γίνει, εις την έρημο της γης,
είν’ υψίστη εργασία Ιεράς Αποστολής.
 Οι ψυχές οι διψασμένες να ‘ρθουνε νερό να πιουν
 και οι κουρασμένοι όλοι ίνα τώρα αναπαυθούν.

 ΄Σεις πουλάκια κελαηδήστε, τα της Χάριτος Ρητά,
 είναι ρήματα ΚΥΡΙΟΥ, τούτα τα ΑΓΙΑ ΓΡΑΠΤΑ.

Είμαι ουράνιος ιατρός σας, των ψυχών και των σωμάτων,
δίδω χάρη ουρανία, Εγώ σας παίρνω απ’ τα κάτω.
 Αναπαύω τας ψυχάς σας μέσ’ στη λαίλαπα του κόσμου,
σας δωρίζω ΑΓΙΟ ΠΝΕΥΜΑ και εσάς αναβιβάζω,
εις τα άνω απ’ τα κάτω.

 Σας χαρίζω ΘΕΙΑ ΔΟΞΑ, ΒΑΘΟΣ, ΝΟΗΜΑ ΟΥΣΙΑΣ,
σας σφραγίζει αοράτως Η ΤΡΙΑΔΑ Η ΑΓΙΑ.
 Σας ανοίγω τον ιστό, της ψυχής σας το πεδίο,
ίνα νιώσετε τεκνία ΤΟ ΟΥΡΑΝΙΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ.

 Αποστόλους σας δεικνύω, της εσχάτης εποχής,
δίδω χάριτος λυχνία ΣΕ ΑΓΡΑΜΜΑΤΟΥΣ ΑΛΙΕΙΣ.
 Απέσυρα Ο ΚΥΡΙΟΣ τη χάρη μου απ’ τους μεγάλους
 γιατί αυτοί με αρνήθηκαν, εσβήσανε τους φάρους.

 Με φθόνο και με μίσος, εξέφυγαν από Ιερόν τους στόχο,
 τον πονηρό ακολουθούν, βαδίζουνε σε σκότος.
 Φτωχούς και Αγίους μου κληρικούς, τώρα τους κυνηγάνε,
 και την ορθοδοξία μου αυτοί ποδοπατάνε.

 Έγιναν ένα με εχθρό, το χρήμα, τη δόξα κυνηγάνε
και με την περηφάνια τώρα περιπατάνε.
 Τα θαύματα μου αμφισβητούν, ΤΟΝ ΤΙΜΙΟ ΣΤΑΥΡΟ ΜΟΥ.

 Τους οπαδούς μου κυνηγούν και τους κατηγορούνε,
πλάνους τους ονομάζουνε, με ζήλια τους κοιτούνε.
 Την υψηλή την θέση τους, εκείνοι δεν τιμάνε,
Ιεραρχίας την δομή, στη λάσπη την πετάνε.

 Κηρύττουνε Εμένα ΤΟΝ ΜΕΓΑ ΤΟΝ ΘΕΟ,
μα βίωμα ζωής πνευματικής, δεν έχουν δυστυχώς.
 ΑΛΙ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΛΕΩ ΑΛΙ σε όλους αυτούς ΕΓΩ,
ΑΚΡΙΒΑ ΘΑ ΤΟ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝΕ ΤΟ ΕΓΚΛΗΜΑ ΑΥΤΟ.

 Συνετιστείτε άθεοι εσείς πολιτικοί,
συνετιστείτε ΙΕΡΕΙΣ ΚΑΙ ΑΝΩΤΑΤΟΙ ΦΟΡΕΙΣ.
 ΚΥΡΙΟΣ ΔΕΝ ΕΜΠΑΙΖΟΜΑΙ, ΓΝΩΡΙΖΩ ΕΓΩ ΤΑ ΠΑΝΤΑ,
όλα τα πεπραγμένα σας, τα ΑΔΙΚΑ ΣΥΜΒΑΝΤΑ.

 ΜΕΤΑΝΟΗΣΤΕ τώρα γιατί το ξαναλέω,
ΚΥΡΙΟΣ ΔΕΝ ΕΜΠΑΙΖΟΜΑΙ ΠΟΤΕ ΑΠΟ ΚΑΝΕΝΑΝ,
γνωρίζω όλα τα κρυφά, ΝΑΙ ΕΙΝ’ ΕΜΦΑΝΗ ΣΕ ΜΕΝΑ.
 Κλείνω με ότι άρχισα στο Άγιο μου γραπτό.
 ΝΑΙ, ΖΩΗ ΧΩΡΙΣ ΘΕΟ,
 ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΧΩΜΑ ΧΩΡΙΣ ΝΕΡΟ.

ΑΜΗΝ ΚΑΙ ΔΟΞΑ ΤΩ ΘΕΩ 

 +++

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου