Κυριακή 30 Οκτωβρίου 2022

ΙΕΡΟΣ ΛΟΓΟΣ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΕΠΙΤΙΜΑ ΤΟΥΣ ΔΙΩΚΤΕΣ ΤΩΝ ΘΕΟΣΗΜΕΙΩΝ ΤΟΥ ΤΙΜΙΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΕΡΟΝΤΙΣΣΑ ΤΗΣ ΣΤΕΡΕΑΣ.

ΕΙΜΙ ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΕΛΕΟΣ Ο ΘΕΟΣ, ΜΑ ΓΙΝΟΜΑΙ ΚΑΙ ΠΥΡ ΚΑΤΑΝΑΛΙΣΚΟΝ ΔΙΑ ΤΟΥΣ ΑΠΕΙΘΟΥΝΤΑΣ ΕΔΩ 


 ΜΕΓΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΟΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΥΠΕΡΑΓΙΑΣ ΘΕΟΤΟΚΟΥ

   +++   

Έλεγχο δριμύ θα κάνω στο γραπτό μου
Ο ΚΥΡΙΟΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ,
σε εσάς που είστε ανώτατοι ηγέτες
 στην ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗ ΙΕΡΑΡΧΙΑ
και τώρα γίνεστε δήμιοι και Νέρωνες,
Διοκλητιανοί στα δικά μου πιστά τεκνία. 


ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΝΤΡΟΠΗ.
Σταυρώνετε εσείς έναν πιστό μου ΑΞΙΟ ΚΛΗΡΙΚΟ,
 ένα σκεύος δικό μου που Εγώ χρησιμοποιώ.

Εφτάσατε στο σημείο το ποταπό
να τα βάλετε ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΤΙΜΙΟ ΜΟΥ ΣΤΑΥΡΟ
γιατί θαυματουργεί αυτός στα χέρια του παιδιού μου.

  
Γίνατε ΚΡΙΤΕΣ ΣΤΑΣ ΒΟΥΛΑΣ
ΕΜΟΥ ΤΟΥ ΤΡΙΑΔΙΚΟΥ ΘΕΟΥ,
 Γραμματείς και Φαρισαίοι του νυν καιρού.
  Και σας ρωτώ –  Ποιός σας έδωσε το δικαίωμα αυτό;
  Απαντήστε μου τώρα, αυτό το λεπτό.

  Μα είναι εμφανές, σας το δίδει ο πονηρός.
  Κι εσείς κινούμενοι από ΦΘΟΝΟ ΖΗΛΙΑΣ,
 κάνετε αυτήν την τραγωδία.

Εγώ βλέπω, κρίνω και αποφασίζω
σε ποιον δίδω ΤΟΝ ΤΙΜΙΟ ΜΟΥ ΣΤΑΥΡΟ,
 ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΚΑΙ ΣΕ ΤΙΝΟΣ ΤΑ ΧΕΡΙΑ
 ΘΑ ΘΑΥΜΑΤΟΥΡΓΗΣΕΙ ΑΥΤΟΣ.



 

 Γιατί εσείς ανώτατοι ηγέτες της εκκλησίας απιστείτε;
  Κοιτάξτε τα σφάλματα, τα εγκλήματα,
 τας αμαρτίας τας δικάς σας.

Μετανοείτε διά αυτές,
ζητήστε συγγνώμη για τα τόσα ατοπήματα σας,
 για την ΕΝΟΧΗ ΣΙΩΠΗ ΣΑΣ στα γεγονότα,
 για της ψυχής σας την ΕΝΟΧΗ ΡΟΤΑ.

  Σιωπήσατε διά εκείνον τον άνομο
 που ύβρεις ετόλμησε για ΤΗΝ ΑΧΡΑΝΤΟΝ ΚΥΡΙΑΝ,
 ΓΙΑ ΤΗ ΜΗΤΕΡΑ ΜΟΥ ΤΟΤΕ ΝΑ ΕΙΠΕΙ.
  ΤΟΝ ΚΡΑΤΑΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΣΤΗΝ ΗΓΕΣΙΑ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ.

 Και μιλάτε τώρα για έναν απλό παππά
που το μόνο έγκλημα του είναι η ταπείνωση και η αγάπη,
 η πίστη που έχει στην καρδιά;
  Γι’ αυτό Ο ΣΤΑΥΡΟΣ ΜΟΥ σε εκείνον θαυματουργεί,
 και τον σταυρώνετε, τον εκδιώκετε τώρα από ‘κεί.

  Υποκριτές της νυν εποχής.
 Τόσα σκάνδαλα σε εσάς,
μα εντέχνως ΤΑ ΑΠΟΚΡΥΠΤΕΤΕ ΑΥΤΑ.

Στην πανδημία κλείσατε την κάθε δική μου εκκλησία,
 ΤΑΧΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΙΟ,
μα αφήσατε ανοιχτά τα σούπερ μάρκετ εδώ.
  Βάλατε τας του σώματος σας τροφάς
ΥΠΕΡΑΝΩ ΤΗΣ ΘΕΙΑΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ.

Άπιστοι ηγέτες της Ελληνικής ηγεσίας.
ΝΑΙ, ΠΟΛΛΑ ΤΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ΣΑΣ,
τα βλέπω, τα γνωρίζω Ο ΚΥΡΙΟΣ.
ΛΟΓΟ ΘΑ ΔΩΣΕΤΕ ΣΕ ΕΜΕ,
ΤΟΝ ΜΕΓΑ ΤΡΙΑΔΙΚΟ ΘΕΟ
 όταν στο κριτήριο μου θα σταθείτε εμπρός.


Διάδωσε το γραπτό να διαβαστεί στον Ελληνικό λαό.


ΑΜΗΝ   

+++ 

oimos-athina.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου