Κυριακή 24 Μαρτίου 2024

ΘΕΙΑ ΚΑΙ ΙΕΡΑ ΑΔΙΑΣΕΙΣΤΑ ΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΠΕΡΙ ΑΓΩΝΑ ΠΟΥ ΟΦΕΙΛΕΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙ ΤΗΝ ΟΥΡΑΝΙΑ ΒΑΣΙΛΕΙΑ.

 

«ΜΗ ΠΛΑΝΑΣΘΕ, ΠΟΡΝΟΙ, ΜΟΙΧΟΙ, ΑΡΣΕΝΟΚΟΙΤΑΙ, ΨΕΥΤΕΣ, ΚΑΤΑΚΡΙΤΕΣ, ΚΛΕΦΤΕΣ, ΒΑΣΙΛΕΙΑ ΘΕΟΥ ΟΥ ΚΛΗΡΟΝΟΜΗΣΟΥΣΙ»

Απόστολος Παύλος


ΜΕΓΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΟΣ
ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΚΕΠΕ, ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ
+++ 

 Φωνή ΚΥΡΙΟΥ ο Απόστολος μου είχε,
τον λόγο μου με παρρησία κήρυττε.
 Θαύματα θαυμάτων με τη Θεία μου χάρη ενεργούσε,
έργο μέγα διά το όνομα μου εκτελούσε.

 Υπερβαλλόντως δυνατή η πίστη του,
μεγίστη, χάριτος, χάρη θαυμαστή.
 Αξιώθη, ζων ακόμα εν τη γη,
τον Ουράνιο Παράδεισο να δει.

 Άκουσε, είδε υπερκόσμια θαυμαστά,
μα δεν μπορούσε να εξηγήσει αυτά
γιατί ήταν τόσο μεγαλειώδη,
 αΐδια, άκτιστα, υπέρλαμπρα,
 που τόσο ο Παύλος εμέθυσε από Ουράνια ηδονή
που και την ίδια του τη ζωή έδωσε θυσία
 σε Εμέ, ΤΟΝ ΟΥΡΑΝΙΟ ΛΥΤΡΩΤΗ,
για να μην λες τώρα εσύ, άπιστε της γης,
το ποιος πήγε και το ποιος ήρθε από εκεί.

Και στο θέμα μας τώρα. 

 Η ζωή σου ετούτη παιδί μου εδώ 
είναι μια στιγμή,
 εάν αυτή τη συγκρίνεις εσύ 
με την ατελείωτη αιωνιότητα 
κι όμως της δίνεις πρώτη δυστυχώς
 τώρα προτεραιότητα.

 Πρέπει άνθρωπε όσο ζεις σε εκείνη, 
να αγωνίζεσαι, να προσπαθείς, 
λευκό χιτώνα να δώσεις στη δική σου την ψυχή.

 Να οδοιπορείς, ουχί σε πάθη αμαρτίας ποταπά,
 μα να κοιτάς παιδί μου ψηλά, 
να ‘σαι σε δίοδο αρετής, 
να ανεβαίνεις σιγά, σιγά σε πεδία πνευματικά, 
πράξη να κάνεις στη ζωή σου
 τας δικάς μου εντολάς. 

 Μην σε παρά φύση τοπία,
να γίνεις ναι χάριτος κι εσύ Θεία Λυχνία.
 Λίγο θα κοπιάσεις μα στο κατ’ εικόνα
και στο καθ’ ομοίωση θα φτάσεις.

 Αιωνίως τότε θα ζήσεις,
σε παραδείσου τοπία θα μετακομίσεις.
 Μη ξεχνάς το πως – Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ
ΓΕΝΝΙΕΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΘΑΝΕΙ
ΚΑΙ ΠΕΘΑΙΝΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΖΗΣΕΙ ΑΙΩΝΙΑ.

 Αυτό μην το ξεχνάς ποτέ,
είναι ΘΕΙΑ ΑΛΗΘΕΙΑ,
το σφραγίζει Η ΤΡΙΑΔΑ Η ΑΓΙΑ.

 Σε πολλούς αυτό περνιέται,
ακούγεται σαν απατηλό παραμύθι,
μα είναι αδιάσπαστη αλήθεια
που είτε την πιστεύεις είτε όχι,
θα την βρεις ψυχή μπροστά.

 Τότε θα πιστέψεις εσύ
μα αργά τεκνίο μου για να σωθείς.
 Θα ‘χει χαθεί η ευκαιρία
κι εσύ δυστυχώς, λεία στα σατανικά θηρία.

Το μάθημα ετούτο έχει συγγραφέα Εμένα,
τον Μέγα Ουράνιο Ποιμένα.
 Έχει μείζονα, ουσιαστική σημασία
για την ΑΙΩΝΙΑ παιδί μου, ΔΙΚΗ ΣΟΥ ΣΩΤΗΡΙΑ.

Διάδωσε το γραπτό στον πιστό μου λαό.

ΑΜΗΝ 

 +++

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου