Κυριακή 27 Οκτωβρίου 2024

ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΕΣ ΔΟΚΙΜΑΣΙΕΣ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑ.

 

 

Λάβετε τις ευλογίες αυτής της Μητέρας που σας αγαπά:

ΣΕ ΕΥΛΟΓΩ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΞΕΧΩΡΙΣΤΗ ΗΜΕΡΑ. ΕΛΑ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟΝ ΓΙΟ ΤΟΥ ΘΕΟΥ, ΖΗΣΕ ΑΠΟ ΑΥΤΟΝ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΤΟΥ, ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΗ ΟΙΚΕΙΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΠΙΣΤΩΝ ΣΤΟΝ ΥΙΟ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΜΟΥ ΨΥΧΕΣ.
Ο Υιός μου του Θεού ζει σε κάθε παιδί του, τα καθοδηγεί, τα αγαπά, τα βοηθάει, από αγάπη, έλεος, να τους προσφέρει αιώνια ζωή.
Αγαπημένα παιδιά, ο καθένας σας είναι μέρος της Εκκλησίας που ο Υιός του Θεού μου ίδρυσε, κατοικεί μέσα σας.
Αγαπημένα παιδιά: ΩΣ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ ΜΥΣΤΙΚΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΥΙΟΥ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΜΟΥ, ΟΠΩΣ Ο ΓΙΟΣ ΜΟΥ, ΕΙΣΤΕ ΚΑΙ ΘΑ ΔΙΩΞΕΤΕ. Ο Γιος μου του Θεού υποφέρει εξαιτίας αυτού και όπως ο Σαούλ ρωτά τους διώκτες των παιδιών του: «Γιατί με διώκετε;» [Πράξεις 9, 4].

Αγαπημένα παιδιά, ξέρετε πολύ καλά ότι από αγάπη για τον Υιό μου του Θεού διώκεστε και θα διώκεστε σκληρά από τους εχθρούς της Εκκλησίας. ΜΗΝ ΑΜΦΙΣΒΑΛΕΙΤΕ ΟΤΙ ΕΧΕΤΕ ΛΑΒΕΙ ΤΟ ΜΥΣΤΗΡΙΟ ΤΗΣ Ευχαριστίας, ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΠΑΡΟΝ ΣΤΗΝ ΘΕΙΑ Ευχαριστία, ΤΡΕΦΘΕΙΤΕ ΣΥΝΕΧΩΣ ΑΠΟ ΤΗΝ Ευχαριστία ΠΟΥ ΕΛΑΒΕΤΕ, ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΛΑΚΡΥΝΗ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΑΠΟΣΥΝΣΗ. ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΙΣΤΕ Η ΚΑΤΟΙΚΙΑ ΤΟΥ ΥΙΟΥ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΜΟΥ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ Η ΑΞΙΩΣ ΚΑΤΟΙΚΙΑ ΤΟΥ.

Απομακρυνθείτε από τα εγκόσμια και γίνετε πλάσματα της καλοσύνης, αγαπήστε τους αδελφούς σας. Ο Υιός μου του Θεού είναι αγάπη και τα παιδιά του πρέπει να είναι αγάπη για τον εαυτό τους και για τους αδελφούς τους.
Έρχονται πολύ δύσκολες δοκιμασίες στην ανθρωπότητα στο σύνολό της, επομένως σας καλώ να είστε σε ειρήνη με τον Υιό του Θεού μου: Ότι μπροστά στη μεγάλη αποτυχία που θα συμβεί, θα φωτιστείτε από το Άγιο Πνεύμα. Χωρίς να παραμελούμε την υποχρέωση προετοιμασίας για αυτή τη μεγάλη δοκιμασία που θα οδηγήσει στην κλιματική αλλαγή: Ετοιμαστείτε!

 
Είναι οδυνηρό για τον Υιό του Θεού μου να βλέπει τον πόλεμο να πλησιάζει, είναι οδυνηρό για αυτή τη Μητέρα...

ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ ΕΤΟΙΜΑΖΟΝΤΑΙ ΣΑΝ ΓΙΟΡΤΗ, ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΑΙΣΧΟΣ.
Προσευχηθείτε, παιδιά μου, προσευχηθείτε για χώρες όπου οι κυβερνώντες σας θέλουν να εξαφανιστεί η Εκκλησία, καθώς και ο λαός της.
Προσευχηθείτε, παιδιά μου, προσευχηθείτε και προστατέψτε την υγεία σας, αυξάνονται οι αιφνίδιοι θάνατοι που προκαλούνται από τις άδικες ενέργειες εκείνων που κυβερνούν την ανθρωπότητα.
Προσευχηθείτε παιδιά μου, προσευχηθείτε για τα αληθινά μου όργανα, διώκονται.
Να είστε κατοικίες αντάξιες της παρουσίας του Υιού μου του Θεού στον καθένα σας.
Θα μεσολαβήσω για τον καθένα από εσάς στον Υιό μου του Θεού.
ΔΕΝ ΘΑ ΣΑΣ ΧΩΡΙΣΩ, ΣΕ ΑΓΑΠΩ ΜΕ ΜΗΤΡΙΚΗ ΑΓΑΠΗ, ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΙΣΤΟΣ ΣΤΟΝ ΥΙΟ ΘΕΟΥ ΜΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΛΑΒΕΙΣ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΥΙΟΥ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΠΑΡΩΝ ΣΤΗΝ ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΑ.
Πλησιάζει ένα σοβαρό μαρτύριο, και ως εκ τούτου σας προειδοποιώ να προετοιμαστείτε με χειμωνιάτικα ρούχα. Ο ήλιος θα κρυφτεί, το κακό θα αρπάξει αυτό το γεγονός για να καταλάβει ένα μεγάλο μέρος της ανθρωπότητας.

Ο Υιός μου του Θεού είναι Αγάπη και το να είσαι σε ειρήνη με αδέρφια είναι μεγάλο αγαθό για την ψυχή.

Σε ευλογώ και σε αγαπώ,


μητέρα Μαρία

spolokpsyche.sk 

ΑΠΟΔΟΣΗ ΑΠΟ ΤΟ SPOLOKPSYCHE ΤΗΣ ΣΛΟΒΑΚΙΑΣ : ΟΡΘΟΔΟΞΑ ΘΕΜΑΤΑ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου