Παρασκευή 2 Αυγούστου 2013

Η ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ ΣΤΟΝ ΓΕΡΟΝΤΑ ΠΑ'Ι'ΣΙΟ.

-Γέροντα,ποιά εικόνα της Παναγίας την αποδίδει περισσότερο;        -H Παναγία η Ιεροσολυμίτισσα,μια φορά την είδα εκεί στο Καλύβι στην Παναγούδα,αν σου το πω σε πόσους θα το πεις;                    -Σε κανέναν Γέροντα.                            -Λοιπόν,είδα σε όραμα ότι θα πήγαινα μακρινό ταξίδι και έπρεπε να ετοιμάσω τα χαρτιά μου,Διαβατήριο,συνάλλαγμα κλπ.αλλά οι υπάλληλοι δεν μου έκαναν τα χαρτιά.Εκεί ήταν πολλοί άνθρωποι,όμως δεν υπήρχε κανείς να με βοηθήσει.Ποιός θα με βοηθήσει,λέω,μα δεν βρίσκεται κανένας,για να ενδιαφερθεί.Είχα μία αγωνία!Και ξαφνικά παρουσιάζεται μία Γυναίκα με λαμπερό πρόσωπο,ντυμένη στα χρυσαφένια.Είχε μια ωραιότητα!Άστραφτε ολόκληρη!<<Μην ανησυχείς ,εγώ θα σε βοηθήσω,ο Γιός μου είναι Βασιλιάς>>,μου λέει και με κτύπησε απαλά στο ώμο.Παίρνει τα χαρτιά,και με μια κίνηση τα βάζει στον κόρφο Της.Ω!τι κίνηση ήταν εκείνη!Ύστερα μου είπε<<Θα περάσετε δύσκολες μέρες>>και μου ανέφερε κάτι που έπρεπε να κάνω κι εγώ.Μετά από καιρό είδα την Παναγία την Ιεροσολυμίτισσα σε ένα βιβλίο και την αναγνώρισα.   ΠΕΡΙ ΠΡΟΣΕΥΧΗΣ-ΛΟΓΟΙ ΣΤ. ΣΟΥΡΩΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου