Παρασκευή 24 Νοεμβρίου 2017

Ορθοδοξία και Τεκτονισμός: Μία πίστη και δύο έννοιες ασυμβίβαστες.

Αγαπητοί μου αναγνώστες,
επιτρέψτε μου να προσεγγίσω το θέμα πρακτικά (και όχι με πολλές θεολογικό-ιστορικές αναλύσεις), όπως το βίωσα προσωπικά, πριν λίγες μέρες.

Στον λογαριασμό μου σε γνωστό μέσω κοινωνικής δικτύωσης, είχαν περάσει πάνω από τρία χρόνια "φιλίας" με έναν χρήστη και μάλιστα συμπολίτη μου (δεν αναφέρω το όνομά του για ευνόητους λόγους). Θυμάμαι, όταν αποδέχτηκα την αίτηση φιλίας του, μου μίλησε για την στενή σχέση του με την Εκκλησία και ότι μάλιστα κατέχει εκκλησιαστικό οφίκιο από συγκεκριμένο Πατριαρχείο (επίσης δεν το αναφέρω για ευνόητους  λόγους), λόγω της έντονης φιλανθρωπικής του και όχι μόνο, δράσης στη συγκεκριμένη Εκκλησία. Από τότε απλώς έβλεπα μερικές αναρτήσεις και φωτογραφίες του, χωρίς να έχουμε  ιδιαίτερες επαφές ή συζητήσεις κ.λπ. Κάποια στιγμή σε επίσημη επίσκεψη του συγκεκριμένου Πατριάρχη (που του είχε απονείμει το οφίκιο) στη χώρα και την Εκκλησία μας, από φωτογραφίες που είχε ανεβάσει ο συγκεκριμένος χρήστης, έβλεπες χειροπιαστά ότι έλεγε αλήθεια, αφού καθόταν μάλιστα από τις πρώτες θέσεις "των επισήμων", σε μια εκδήλωση προς τιμή του Πατριάρχη.
Ενώ συνέβησαν όλα αυτά, ξαφνικά, διαπιστώνω προχθές ότι ο συγκεκριμένος κύριος ανέβασε φωτογραφίες, ως συμμετέχων  σε Μασωνική-Τεκτονική λατρευτική εκδήλωση, χωρίς να εξηγεί τι ακριβώς ήταν αυτή (μάλλον τελετή ανόδου βαθμού - αν κατάλαβα καλά από τις φωτογραφίες και το γεγονός των σχολίων από κάτω που του έδιναν συγχαρητήρια). Εννοείται  ότι έπεσα από τα σύννεφα και σοκαρίστηκα. Καταρχήν μου έκανε εντύπωση γενικώς η δημοσίευση, γιατί, από όσα γνωρίζω, δεν δημοσιεύουν οι ίδιοι οι εν ενεργεία τέκτονες  τέτοιες τελετές, γιατί παίρνουν σκληρούς όρκους να μην αποκαλύπτουν τα τελούμενα στις Στοές και είναι απρόσιτες γενικά για κάθε αμύητο - μη Μασώνο.
Έγραψα, λοιπόν,  ένα σχόλιο κάτω από την φωτογραφία, ότι η ιδιότητα του Μασώνου είναι ασυμβίβαστη με αυτή του Ορθοδόξου Χριστιανού (κοινοποιώντας link με αναλυτικό κείμενο που το αιτιολογούσε συνοπτικά (http://www.impantokratoros.gr/E482DEBE.el.aspx) και ότι ήταν εμπαιγμός προς το πρόσωπό μου εκ μέρος του, αφού τόσο καιρό μου έκρυβε την μασωνική του ιδιότητα, ενώ ταυτόχρονα πρόβαλε το προφίλ του συνειδητού χριστιανού, που απολάμβανε την αναγνώριση και την ιδιαίτερη τιμή από ψηλά ιστάμενους στην ιεραρχία. Στη συνέχεια προχώρησα σε διαγραφή  της "φιλίας" του συγκεκριμένου χρήστη.
Το θέμα δεν τελείωσε εκεί. Ο συγκεκριμένος δεν τόλμησε να μου στείλει μήνυμα (εώς τώρα τουλάχιστον). Μου έστειλε, όμως, ένας από τους φίλους του, ο οποίος μου έλεγε ότι ο συγκεκριμένος άνθρωπος είναι πολύ καλός και έχει προσφέρει πολλά χρήματα στην Εκκλησία. Εγώ επέμενα ότι είναι ασυμβίβαστη η Ορθόδοξη πίστη με την Μασωνία. Μου απαντάει εκ νέου : «Κάνετε λάθος πάτερ, ίσα-ίσα είναι βασική προϋπόθεση. Για να γίνει κάποιος Μασώνος, πρέπει απαραιτήτως να είναι Έλληνας Ορθόδοξος Χριστιανός!» Απάντησα, φυσικά, και έκλεισε εκεί η συζήτηση : «Εμείς έχουμε και πιστεύουμε στον μόνο αληθινό Θεό, τον Κύριο ημών Ιησού Χριστό, ενώ εσείς πιστεύετε στον Μέγα Αρχιτέκτων του Σύμπαντος ή, συντετμημένα, ΜΑΤΣ. Ο ΜΑΤΣ για τους Μασώνους είναι το   «Υπέρτατο  Ον». Καμία σχέση, όμως, με τον δικό μας προσωπικό Τριαδικό Θεό.
Κλείνοντας το άρθρο, αδελφοί μου, για άλλη μια φορά επιβεβαιώνεται η σύγχυση και ο συγκρητισμός στην εποχή μας. Για άλλη μια φορά, επιβεβαιώνεται η φράση του μακαριστού π. Αντωνίου Αλεβιζόπουλου: «Δεν ανησυχώ ότι θα αδειάσουν οι Εκκλησίες, ανησυχώ με τι πιστούς θα γεμίσουν...»!
Αυτή φράση ισχύει και γι αυτούς τους "μπερδεμένους" αλλά αφορά και σ’ εμάς, που υποτίθεται είμαστε συνειδητοί ορθόδοξοι Χριστιανοί, ανελλιπώς εκκλησιαζόμενοι και δραστηριοποιούμενοι στην Εκκλησία, αλλά η καρδιά μας απέχει πολλές φορές από τον Χριστό και το Εκκλησιαστικό φρόνιμα. Όποιος έχει τον Κύριο έχει τα πάντα. Όποιος έχει τα πάντα χωρίς Τον Κύριο, δεν έχει τίποτα...!
ikivotos.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου