Κυριακή 10 Οκτωβρίου 2021

ΘΕΙΟΣ ΛΟΓΟΣ ΚΥΡΙΟΥ ΜΕ ΠΡΟΤΡΟΠΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΕΝ ΟΨΕΙ ΤΩΝ ΠΟΛΥ ΚΟΝΤΙΝΩΝ ΕΠΕΡΧΟΜΕΝΩΝ ΓΕΓΟΝΟΤΩΝ.

 ΔΕΝ ΜΕΤΡΑΤΕ ΠΛΕΟΝ «ΧΡΟΝΟΥΣ ΚΑΙ ΚΑΙΡΟΥΣ», «ΜΗΝΕΣ ΚΑΙ ΕΝΙΑΥΤΟΥΣ»  ΑΛΛΑ ΑΓΑΠΗΤΑ ΜΟΥ ΠΑΙΔΙΑ, ΜΕΤΡΑΤΕ ΛΕΠΤΑ.    



ΜΕΓΑ    ΤΟ    ΟΝΟΜΑ    ΤΗΣ   ΑΓΙΑΣ    ΤΡΙΑΔΟΣ

+++  

  Τριάς Αγία ομιλώ, γράψε παιδί Μου αγαπητό, 
χωρίς κανέναν δισταγμό, Εγώ ορίζω το γραπτό.

Παιδιά Μου αγαπητά,
πολλάκις σας έχω ενημερώσει να ετοιμαστείτε,
να γιγαντωθείτε, προ απροόπτου μην βρεθείτε
και δεν ξέρετε τι να ποιείτε.

Να ετοιμαστείτε πρώτα ψυχικά,
μα και για το σώμα το φθαρτό να φροντίσετε μετά.

Βρίσκεστε εις την πιο κρίσιμη ιστορική στιγμή.
Δεν μετράτε πια «χρόνους και καιρούς»,
«μήνες και ενιαυτούς»,
αλλά αγαπητά Μου παιδιά, μετράτε πλέον λεπτά,
που θ’ αρχίσουν όλα αυτά τα φοβερά,
που θ’ αλλάξουν την γη παντοτεινά.

 Τα λέγω αυτά εις εσάς τους λίγους Μου πιστούς
που έχετε ανοιχτούς τους οφθαλμούς
και καθαρόν νουν, γιατί όλοι οι άλλοι,
δυστυχώς σκότος βαθύ ψυχικώς και σωματικώς τους περιβάλει.

Όλοι αυτοί θα ξαφνιαστούνε,
 να αντιμετωπίσουνε τα γεγονότα δεν θα μπορούνε,
γιατί δεν φρόντισαν να ενημερωθούνε
και καταλλήλως να προετοιμαστούνε.

Θεωρούσαν τα Θεία λόγια Μου, παραμύθια για γριές,
γι’ αυτό και θα βρεθούνε ανέτοιμοι
και για τα σώματα, αλλά κυρίως για τις ψυχές.
 Κρίμα! Και πάλι κρίμα! Για όλες αυτές τις ψυχές. 
 Θα χτυπούν το κεφάλι τους και θα τραβούνε τα μαλλιά τους,
αλλά θα είναι πολύ αργά για την μετάνοιά τους.

 Γι’ αυτό εις την Διαθήκη Μου την Καινή σας προειδοποιώ
 «ιδού νυν καιρός ευπρόσδεκτος, ιδού νυν ημέρα σωτηρίας»,
για να μην αφήνετε για αύριο την φροντίδα της δικής σας σωτηρίας,
και περνάτε την σήμερον εις την απραξίαν.

Εσείς τα δικά Μου παιδιά, ακολουθήστε τα λόγια Μου τα ιερά, 
και θα ξεπεράσετε με την βοήθειά Μου όλα τα δεινά,
χωρίς καμία ανησυχία εις την καρδιά.

Σας το έχω επανειλημμένως ειπεί,
πως θα περάσετε την κατάσταση αυτή « αβρόχοις ποσί»,
αφού θα είναι σε σας φανερή η προστασία Μου η Θεϊκή.

 Όλοι να είστε αδελφωμένοι,
 με τον δεσμό της Θείας Μου αγάπης δεμένοι,
και όχι χωρισμένοι,
γιατί τότε θα είστε αποδυναμωμένοι.


Εξάλλου καιροφυλακτεί το αρχαίο κακό,
καθέναν που θα συναντήσει αποκομμένον, μοναχόν
να τον καταστρέψει δυστυχώς. 

Τα γεγονότα θα έρχονται το ένα μετά το άλλο απανωτά,
 που δεν θα προλαβαίνετε να κατανοείτε
και να αντιλαμβάνεστε αυτά,
γι’ αυτό σας λέω τέκνα Μου αγαπητά,
εσείς μην ασχολείστε με όλα αυτά,
για να μην επιβαρύνονται τα ιδικά σας ψυχικά.

ΕΣΕΙΣ ΜΟΝΟΝ ΠΡΟΣΕΥΧΗ.
ΑΥΤΗ ΘΑ ΣΑΣ ΣΩΣΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΘΕ ΤΙ.
 ΚΑΝΕΝΑΝ ΜΗΝ ΚΡΙΝΕΤΕ ΚΑΙ ΜΗΝ ΚΑΤΑΚΡΙΝΕΤΕ,
ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΣΑΣ
ΑΠΟ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΣΒΥΝΕΤΕ.
ΤΟΥΣ ΠΑΝΤΑΣ ΝΑ ΑΓΑΠΑΤΕ,
ΚΑΝΕΝΟΣ ΤΑ ΣΤΡΑΒΑ ΜΗΝ ΚΟΙΤΑΤΕ,
 ΚΑΙ ΟΛΟΥΣ ΟΣΟΥΣ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΒΟΗΘΑΤΕ,
ΤΟΤΕ ΣΤΕΡΕΑ ΚΟΝΤΑ ΜΟΥ ΘΑ ΠΑΤΑΤΕ,
ΚΑΙ ΣΑΝ ΤΟΝ ΠΕΤΡΟ ΕΠΑΝΩ ΕΙΣ ΤΑ ΚΥΜΑΤΑ
 ΤΗΣ ΕΠΕΡΧΟΜΕΝΗΣ ΤΡΙΚΥΜΙΑΣ ΘΑ ΠΕΡΠΑΤΑΤΕ,
ΑΡΚΕΙ ΤΕΚΝΑ ΜΟΥ ΕΜΕΝΑ 
ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΝΑ ΚΟΙΤΑΤΕ.

Σας αγαπώ ο Πατέρας σας ο Θεός πολύ,
τόσο που ανθρώπινος νους δεν ημπορεί να φανταστεί.
Γι’ αυτό σας λέω μην φοβείστε,
εφ’ όσον εις την αγκάλη Μου είστε. 

Είστε τα αγαπητά Μου παιδιά,
 και δεν θα επιτρέψω να πάθετε ούτε γρατζουνιά,
γι’ αυτό μακρυά από σας η δειλία,
θέλω να ΄χετε ατρόμητη καρδία.

Σας ευλογώ και δύναμη σας χορηγώ 
ο Μέγας Τρισυπόστατος Θεός.


Αμήν γένοιτο και δόξα
τω Πατρί, τω Υιώ και τω Πνεύματι τω Αγίω και Ιερώ.   

+++ 

oimos-athina.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου