Τετάρτη 27 Οκτωβρίου 2021

ΕΝΑ ΓΕΝΝΑΙΟ ΣΧΟΛΙΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ...ΣΧΟΛΙΑΣΤΕΣ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΕΙΔΟΥΣ ΞΕΡΟΛΕΣ !

 ΓΙΟΡΤΕΣ ΠΑΡΕΛΑΣΕΙΣ ΠΑΝΥΓΥΡΙΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑ


Γράφει ο Αλμωπός

Πήγε ο πιστός στον πνευματικό του και άρχισε να ομολογεί τα κρίματά του.

Μοίχευσα με την κουμπάρα μας, έκλεψα την εκκλησία, έφαγα το μερίδιο του αδελφού μου, σκότωσα τον άνδρα της ερωμένης μου και πολλά παρόμοια βαριά αδικήματα.

Ο γέροντας του έβαλε κανόνα και του λέει, όλα συγχωρεμένα είναι και να έρθεις μετά τον κανόνα ξανά, έχεις κάτι άλλο;

Λησμόνησα λέει ο άνθρωπός μας, να σου πω τις συκοφαντίες  που έκανα κατά των τάδε και τάδε και τα ψέματα που άκουσα και διέδωσα παντού.

Α όχι αυτά δεν συγχωρούνται απαντά ο γέροντας.

Μα πως γίνεται με όλα τα προηγούμενα και όχι με αυτά;

Πήγαινε στο σπίτι σου πιάσε μια κότα ζύγισέ την και μετά σφάξε την και φέρε μου για να σου πω.

Καθώς θα έρχεσαι στο δρόμο, την ξεπουπουλίζεις και την φέρνεις καθαρή.

'Έτσι έγινε και μόλις παρέδωσε την κότα του λέει, τώρα πες μου.

Πήγαινε και μάζεψε τώρα όλα τα πούπουλα και φέρε τα να τα ζυγίσουμε μαζί με την κότα να μη λείπει κανένα.

Δε γίνεται τα πήρε ο αέρας γέροντα, δεν μαζεύονται.

Ούτε τα λόγια από  τα ψέματα και τις συκοφαντίες σου μαζεύονται, για αυτό σου το είπα ότι είσαι ασυγχώρητος.

Πήγαινε και πρόσεχε. 

Στα καθ' υμάς τώρα αρθρογράφοι και σχολιαστές, που με γραπτά λόγια κρίνουμε, κατηγορούμε, βρίζουμε, συκοφαντούμε, εκθέτουμε απόψεις άκριτες από την σκοπιά του ο καθένας και αποφασίζουμε για κάτι που αφορά πολλούς ή λίγους ή έναν επιπόλαια και στο γόνατο.

Ποιος θα το θυμάται τι είπα ή τι έγραψα, ποιος θα το καταλάβει;

Αφού ούτε  τα βίντεο και οι ηχογραφήσεις συγκινούν κάποιους για να τους επαναφέρουν στα όσα είπαν.

Δεν  ξεφεύγουν από τον γενικό πολιτικό κανόνα ούτε οι μεγαλόσχημοι υψηλόβαθμοι την εκκλησίας μας και οι (πιστοί).

Άραγε προς τι τα άρθρα και τα σχόλια, ακόμα πως δικαιολογείται η ύπαρξη τόσων μπλόγκς;

Είναι θέμα ελευθερίας της έκφρασης και της  πληροφόρησης  ή ακόμη ένα μέσο, το βασικότερο, ελέγχου και διαμόρφωσης συνειδήσεων μέσω αυτών των ίδιων των μπλόγκς που κόπτονται για τους σκοπούς και τους  υψηλούς στόχους, δήθεν άδολα αθώα και ανυποψίαστα.

Ας αναλογισθούμε όλοι μας τι ακούμε, τι λέμε, τι πιστεύουμε και που το λέμε και από ποιον το ακούμε.

Ας σκεφτούμε, αυτές τις δύσκολες μέρες που ζούμε τι δεχόμαστε και τι απορρίπτουμε  και πάνω από όλους οι έχοντες δημόσιο λόγο και θέση, αλλά και οι απλοί αποδέκτες πριν καταπιούν κάτι αμάσητο.

Από θεολογικής απόψεως πρέπει να είμαστε αγαθοί σαν πρόβατα και προσεκτικοί σαν φίδια και καθαροί σαν περιστέρια.

Κατά Mατθαίον 10:16

«Σας στέλνω σαν πρόβατα ανάμεσα στους λύκους. Να έχετε τη σύνεση που έχουν τα φίδια και την ακεραιότητα που έχουν τα περιστέρια.

Εμείς που ανήκουμε σε ποια κατηγορία ανθρώπων ή ζώων;

Σαν πρόβατα μας Είπε όχι πρόβατα επί σφαγή και οι ποιμένες τι μας  κάνουν που μας οδηγούν;

Αν μας οδηγούν στη σφαγή και τον γκρεμό τι μας χρειάζονται;

Κλείνει ο ποιμένας ο τσομπάνης το μαντρί και αφήνει έξω τα ζωντανά του;

Βάζει σκύλους (αστυνομία) στους ναούς και ασφαλίτες έξω από τον Άη Δημήτρη ανήμερα της γιορτής του και τι κάνει ο  Άνθιμος που ιερουργεί και προπαγανδίζει την Εθνική Τράπεζα και κυνήγησε τον παπά Μανώλη;

Ο αδελφός του προ παππού μου, μας αφηγήθηκε πως έβλεπε τον Άγιο Δημήτρη πάνω στα κάστρα το βράδυ της παραμονής της γιορτής του το 1912 και την επομένη ελευθερώθηκε.

Τότε είχαμε στρατό και στρατηγούς, τώρα τι έχουμε; Αναρωτιέστε;

Αν όχι φορέστε το προσωπείο της πίστεως και την μάσκα της προφύλαξης και μην πάτε στην παρέλαση των ζωντανών.

Υπακούστε όπως απαιτείται από τις αρχές.

Ο άγιος Δημήτρης όμως, όπως και κανένας άγιος, δεν υπάκουσε, το σκέφτηκες;

Ούτε κάποιος ήρωας.

Το σκεφθήκαμε;

Μας το έμαθαν οι παπάδες;

Οι δάσκαλοι;

Αν όχι

Μας αρμόζουν οι Δρακουμέλ και οι Βρυκόλακες.

Χρόνια κακά μας ακολουθούν συγχώρα με Άη Δημήτρη μου και κάνε κάτι για εμάς τους ανάξιους

Που θέλουμε να γιορτάσουμε και το ΟΧΙ.

Είμαστε σοβαροί

πεταμένα λεφτά,

πεταμένα ραφάλ

σκέτος μπελάς και οι μπελάρα

Καλά ξυπνητούρια να έχουμε και καλή μετάνοια 

και χρόνια καλά.


Αλμωπός

Μακεδών ο Νότιος 

oimos-athina.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου