Κυριακή 31 Οκτωβρίου 2021

ΦΡΙΚΤΟΣ Ο ΛΟΓΟΣ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΗ ΠΙΣΤΕΥΟΝΤΕΣ...

 ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ ΚΑΝΩ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ…



ΜΕΓΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΟΣ

+++

 Ο Κύριος σου ομιλώ, άκου προσεκτικά, 
κι ό,τι θ’ ακούσης τέκνον Μου, γράφε εις τα χαρτιά. 
Τα λόγια θάναι Ουράνια, θα είναι αληθινά, 
αφού τα λέω τούτα ο Μέγας Βασιλιάς.

Μιλώ ο Τρισυπόστατος και Άγιος Θεός σας 
και κάθε λόγος που θα πω ας μπει στο ψυχικό σας, 
για να αντλείτε δύναμη στον δύσκολο καιρό σας. 

ΤΟ ΑΠΟΚΟΡΥΦΩΜΑ έφθασε παιδιά των γεγονότων,
 που χρόνια αναμένατε εκ των προφητευόντων. 
Τώρα όλοι θα βρίσκεστε στο μάτι του κυκλώνα,
 όπου θα σημαδέψει, ετούτον τον αιώνα. 

Δεν θάχουν ξαναγίνει τοιαύτα γεγονότα, 
αφού όλοι ανοίξατε εις τον εχθρό, διάπλατα την πόρτα. 
Μπήκε και διαφέντευσε όλη την ύπαρξή σας, 
και έκανε εντελώς μίζερη, την δύστυχη ζωή σας. 

Σας έκανε ανδρείκελα, χωρίς πρωτοβουλία, 
να τρέμετε τον ίσκιο σας, για χάριν της υγείας.
 Κι αυτή η πολυπόθητη, συνέχεια σας ξεφεύγει, 
και μία ώρα νωρίτερα, στον θάνατο σας στέλνει.

Είσαστε όλοι χλιαροί, στην πίστη την δική σας
 και το εκμεταλλεύτηκαν αυτό, οι βρωμεροί εχθροί σας. 
Ήταν επιφανειακές της πίστης σας οι ρίζες, 
και ξεριζώθηκαν ευθύς, απ’ τον εχθρό και οι λίγες. 

Και ο τυφώνας πούρχεται, θε να σας παρασύρει, 
θα φύγουν όλοι οι χλιαροί, θα μείνουν μόνον λίγοι. 
Όσοι έχουνε πίστη ακράδαντη και στην ψυχή ανδρεία,
 αυτοί θα μείνουν αβλαβείς απ’ την πανωλεθρία, 
σας βεβαιώνω δι’ αυτό Τριάδα η Αγία.

Προσέξετε τα λόγια Μου, να τα εγκολπωθείτε,
 εσείς όπου θα μείνετε, γιατί θα τα χρειαστείτε,
 όταν δεν θα έχετε από πού εσείς να κρατηθείτε. 

Γι’ αυτό ως μέγα θησαυρό, ετούτα να φυλάξετε, 
γιατί θ’ αντλείτε δύναμη όταν θα τα διαβάζετε. 
Αυτά θα είναι στήριγμα διά να κρατηθείτε, 
και θα αντλείτε δύναμη, να μην παρασυρθείτε. 

ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ 
ΠΟΥ ΚΑΝΩ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ,
 Σ’ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΜΕ ΠΙΣΤΕΨΑΝΕ 
ΚΑΙ ΜΕΙΝΑΝΕ ΚΟΝΤΑ ΜΟΥ,
 ΠΩΣ ΔΕΝ ΘΑ ΛΕΙΨΕΙ ΕΙΣ ΑΥΤΑ
 ΠΟΤΕ Η ΒΟΗΘΕΙΑ ΜΟΥ, 
ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ
 ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΗΝ ΔΙΚΙΑ ΜΟΥ.

Για όλους τους άλλους θλίβομαι, πονάει η καρδιά Μου, 
όμως Εγώ με το παραπάνω έκανα, ό,τι ήταν από την μεριά Μου. 
Όμως αυτοί εκώφευαν εις τα λόγια τα δικά Μου.

Όμως εσείς παιδάκια Μου, εσείς τα λιγοστά Μου, 
διώξτε τον φόβο μακρυά, αφού είσαστε κοντά Μου,
 εσείς θ’ απολαμβάνετε την προστασία την δικιά Μου.

 Μιλώ ο Παντοδύναμος και Άγιος Θεός 
και κάθε ένας λόγος Μου είναι ΑΛΗΘΙΝΟΣ 
κι έχει σφραγίδα άγια τον Τίμιο Σταυρό.

ΕΤΟΥΤΟΣ Ο ΧΕΙΜΩΝΑΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΟΔΥΝΗΡΟΣ,
 ΣΑΣ ΒΕΒΑΙΩΝΩ ΤΟΥΤΟ Ο ΑΓΙΟΣ ΘΕΟΣ. 

Χειμώνας στις ψυχές σας, χειμώνας και στην γη, 
η παγωμένη πίστις σας επάγωσε αυτή. 
Γι’ αυτό σας είπα τέκνα Μου, πως θα παρασυρθείτε,
 γιατί δεν Με πιστεύετε, από Εμέ να κρατηθείτε, 
και με το κύμα που θα ’ρθει, θε να παρασυρθείτε.

Αλλοίμονό σας δύστυχα τι έχετε να δείτε, 
ήδη από τούτη την ζωή και πριν στον Άδη μπείτε. 
Θα ζήσετε την κόλαση ενώ ακόμα ζείτε, 
αφού Με αρνηθήκατε, αφού εις Εμέ απιστείτε. 

Σφραγίζω και πιστοποιώ το άγιο γραπτό Μου 
και ευλογώ τον λιγοστό αλλά πιστό λαό Μου.

 Αμήν γένοιτο και τω Τρισυποστάτω Θεώ δόξα.

 +++

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου