Παρασκευή 15 Οκτωβρίου 2021

ΛΟΓΟΣ ΚΥΡΙΟΥ ΔΙΑ ΤΗΣ ΓΕΡΟΝΤΙΣΣΑΣ ΤΗΣ ΣΤΕΡΕΑΣ.

 ΦΩΝΗ ΒΟΩΝΤΟΣ ΕΝ ΤΗ ΕΡΗΜΩ ΤΗΣ ΓΗΣ


ΜΕΓΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΟΣ

+++

 Φωνή βοώντος εν τη ερήμω της γης,
 προς εσάς δίδω, εκ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ΑΓΙΟΥ,
Ο ΚΥΡΙΟΣ ΣΤΗ ΓΡΑΦΗ.Γράψε παιδί μου και κλάψε,
διάδωσε το ΑΓΙΟ ΜΟΥ ΕΤΟΥΤΟ ΓΡΑΠΤΟ,
Ο ΚΥΡΙΟΣ ΤΩΝ ΠΑΝΤΩΝ,
προς τα πιστά μου παιδιά ομιλώ.

Ο λόγος μου διά τα δικά μου τεκνία εστί λόγος σοφίας,
 διά τα απολωλότα– μωρία!
 Γιατί έχει δυστυχώς σε αυτά
κλείσει πνευματικά η διάνοια.
 
Δεν κατανοούν δυστυχώς το βαθύ νόημα
των Θεϊκών μου ετούτων ρητών
και πλείστοι ειρωνεύονται αυτό.

 Νομίζουν, οι μωροί,
ότι είναι λόγοι επινοήσεως της ανθρώπινης σοφίας,
 μα ομιλώ ΕΓΩ, Η ΤΡΙΑΔΑ Η ΑΓΙΑ.


Η ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ ΟΥΧΙ – ΔΕ ΝΙΚΑΤΑΙ, ΤΑ ΑΝΩ ΟΡΑΤΑΙ.
 Μη ματαιοπονείτε άνθρωποι της ΝΕΑΣ ΕΠΟΧΗΣ,
ΤΑ ΥΠΟΥΛΑ ΣΧΕΔΙΑ ΣΑΣ ΘΑ ΜΑΤΑΙΩΘΟΥΝ.
 ΤΑ ΨΕΜΑΤΑ ΣΑΣ ΕΙΣ ΤΟ ΦΩΣ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ ΘΑ ΒΓΟΥΝ.

 ΟΧΙ, ΤΑ ΝΕΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ
ΔΕΝ ΘΑ ΕΜΒΟΛΙΑΣΤΟΥΝ
με τις πειραματικές σας ενέσεις,
ΜΕ ΤΑ ΔΗΘΕΝ ΕΜΒΟΛΙΑ ΤΗΣ ΑΝΟΣΙΑΣ.

 Γιατί πρώτοι εσείς ξέρετε πως οι εμβολιαζόμενοι
ΚΑΙ ΝΟΣΟΥΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑΔΙΔΟΥΝ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΙΟ.
 Προς τί λοιπόν ο εμβολιασμός των μικρών παιδιών;
 Απαντήστε μου, ΚΥΡΙΟΣ ΣΑΣ ΡΩΤΩ.

 Θα σας απαντήσω ΕΓΩ.
 Για να μειώσουν οι ΑΘΕΟΙ ΝΕΟΕΠΟΧΙΤΕΣ
ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΛΗΘΥΣΜΟ.

 Διά να επιτύχουν την κατάργηση της χριστιανικής πίστεως,
αφού πρωτίστως έβγαλαν από την Ελληνική σημαία
τον δικό μου Σταυρό,
αφού αφαίρεσαν το Ορθόδοξος Χριστιανός
από την ταυτότητα σας,
αφού κατάργησαν προ καιρού
τον σχολικό εκκλησιασμό των παιδιών,
 την προσευχή στο σχολειό.

 Αφού εθέσπισαν το γάμο τον πολιτικό,
αποβάλλοντας ΕΜΕ ΤΟΝ ΜΕΓΑΝ ΘΕΟΝ.

 Αφού έβαλαν σε νόμιμη λίστα
ΤΟ ΕΓΚΛΗΜΑ ΤΗΣ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΙΑΣ.
 
Αυτή ήταν, το ξέρετε,
η αιτία που κατέστρεψα Ο ΚΥΡΙΟΣ
ΤΑ ΣΟΔΟΜΑ ΚΑΙ ΤΑ ΓΟΜΟΡΑ,
την εποχή εκείνη.

 Δεν ανέχτηκα τη δυσωδία,
τη βρωμιά αυτής της αμαρτίας
 Ο ΚΥΡΙΟΣ, Ο ΜΕΣΣΙΑΣ.

 Αφού κατάργησαν στα σχολεία
την Ορθόδοξη διδαχή
και έβαλαν στη θέση αυτής στα παιδιά
την σεξουαλική παρακμή.

 Αφού μπήκαν στην κυβέρνηση σας ΑΘΕΟΙ, 
ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΟΙ υπουργοί. 
 Αφού αφορισμένος ηγέτης διοικεί σε αυτήν.
 Αφού ερρίφθη ο ιός εσκεμμένα στη γη. 

 Αφού κατασκεύασαν ΘΑΝΑΤΗΦΟΡΟ ΕΜΒΟΛΙΟ
 οι οπαδοί της ΝΕΑΣ ΕΠΟΧΗΣ, ΤΗΣ ΜΑΣΩΝΙΑΣ
 διά να μειώσουν παγκοσμίως τον πληθυσμό…

Ε! Πόσα άλλα εγκλήματα Ο ΘΕΟΣ ΝΑ ΑΝΕΧΘΩ;
 ΘΑ ΕΠΕΜΒΩ ΔΥΝΑΜΙΚΩΣ 
ΚΑΙ ΑΛΙ ΣΤΟΥΣ ΔΟΛΟΦΟΝΟΥΣ
 ΣΩΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΨΥΧΩΝ. 
 ΘΑ ΤΙΜΩΡΗΘΟΥΝ ΔΙΑ ΤΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΙΚΩΣ.


ΑΜΗΝ 
 +++

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου