Κυριακή 17 Οκτωβρίου 2021

ΔΕΟΣ ΕΙΣ ΤΟ ΑΚΟΥΣΜΑ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΜΑΣ.

 ΑΦΟΥ  ΤΟ  ΘΕΙΟ  ΚΑΙ  ΜΕΓΑ ΜΟΥ  ΕΛΕΟΣ ΠΕΡΙΦΡΟΝΗΣΑΤΕ,

ΤΩΡΑ  ΤΗΝ    ΘΕΙΑ  ΜΟΥ  ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ  Θ’  ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΕΤΕ.   


ΜΕΓΑ    ΤΟ    ΟΝΟΜΑ    ΤΗΣ   ΑΓΙΑΣ    ΤΡΙΑΔΟΣ

+++  

 « Κύριε των δυνάμεων μεθ’ ημών γενού, 
άλλον γαρ εκτός Σου βοηθόν
εν θλίψεσιν ουκ έχομεν,
Κύριε των δυνάμεων , ελέησον ημάς». 

Τα σύννεφα μαύρα και σκοτεινά,
επλάκωσαν την δόλια μας καρδιά,
έλα ο Ήλιος της Δικαιοσύνης,
έλα το σκότος να απομακρύνεις,

Εσύ που ΦΩΣ και ΖΩΗ μας δίνεις.
Μην μας αφήνεις άλλο στην απελπισιά,
δεν αντέχει άλλο η δύστυχή μας καρδιά.

Παράβλεψε τα χάλια μας τα πολλά
και λυπήσου μας τα φτωχά Σου παιδιά,
Ιησού μου Βασιλιά.
Εθέριεψε το αρχαίο κακό,
εσκότισε όλη την γη με το σκότος του το φοβερό,
 μόνον Εσύ Κύριε μπορείς να μας σώσεις απ’ αυτό.
Δεν το αξίζουμε, το ομολογούμε,
το ΜΕΓΑ ΕΛΕΟΣ ΣΟΥ εκλιπαρούμε.

Παιδιά Μου δυστυχισμένα
και από την Θεία Χάρη Μου απομακρυσμένα,
μόνοι σας φύγατε,
μόνοι σας και πρέπει να γυρίσετε πάλι σε Μένα.

Εγώ με ανοιχτές αγκάλες όλους σας καρτερώ,
 όλους εκεί να σας κλείσω, γιατί πολύ σας αγαπώ,
 και γιατί φύγατε από Μένα, καθόλου δεν θα σας πω,
 αρκεί την ΜΕΤΑΝΟΙΑ ΣΑΣ να δω. 

Ξεγύμνωσα εντελώς το κακό,
 έκανα φανερό κάθε έργο του εναντίον σας σατανικό.
Τι άλλο να κάνω τα μάτια σας επιτέλους ν’ ανοίξετε
 και την ΑΛΗΘΕΙΑ κατάματα να αντικρύσετε;
Το χάλι σας να κατανοήσετε
και τρέχοντας εις την αγκάλη Μου να γυρίσετε;

Το ξέρετε πως την ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ  ΣΑΣ δεν θα παραβιάσω,
όσο και αν πονώ που θα σας χάσω.
 Εγώ το ΦΩΣ ΜΟΥ άπλετο σας ρίχνω,
όμως εσείς εντελώς πεισματικά,
κρατάτε τα μάτια σας ερμητικά κλειστά,
τόσο που το ΘΕΙΟ ΜΟΥ ΦΩΣ δεν περνά,
 για να φωτίσει τα σκοτισμένα σας ψυχικά.

Ποιος φταίει λοιπόν που το σκοτισμένο σας ψυχικό,
εις το αιώνιο σκοτάδι θα οδηγηθεί δυστυχώς;
Όλους τους τρόπους χρησιμοποίησα,
μέσα από τα άγια γραπτά Μου, ο Ίδιος σας μίλησα,
από τον λήθαργο όμως δεν σας ξύπνησα.

Τέλος πια, οι προσπάθειές Μου,
τώρα την σκυτάλη θα πάρουν οι τιμωρίες οι δικές Μου.
Λέω δικές Μου, αλλά εσείς τις προκαλέσατε,
είναι των έργων σας οι καρποί που θα δρέψετε.

ΑΦΟΥ ΤΟ ΘΕΙΟ ΚΑΙ ΜΕΓΑ ΜΟΥ ΕΛΕΟΣ ΠΕΡΙΦΡΟΝΗΣΑΤΕ, 
ΤΩΡΑ ΤΗΝ ΘΕΙΑ ΜΟΥ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ Θ’ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΕΤΕ.

Λυπάμαι πολύ, γιατί είστε οι πολλοί,
εσείς που θα χαθεί αιωνίως η δική σας ψυχή,
από δική σας επιλογή.

 Τουναντίον χαίρομαι πολύ,
για τους λιγοστούς δικούς Μου πιστούς οπαδούς,
 που άντεξαν όλα τα οδυνηρά,
που αγωνίστηκαν φιλότιμα και πεισματικά,
κόντρα εις τα ρεύματα τα σατανικά,
 γιατί είχαν χαρίσει εις Εμέ την δικιά τους καρδιά.

Αυτοί γλυκαίνουν τον πόνο της ψυχής Μου,
που θα χαθεί η πλειονότης της γης Μου.
Αυτοί πάντα θα έχουν την εύνοιά Μου
 και πάντα θα απολαμβάνουν
την προστασία και την θαλπωρή την δικιά Μου.

Και το λέω για μία ακόμα φορά,

ΔΕΝ ΘΑ ΤΟΥΣ ΑΓΓΙΞΟΥΝ ΚΑΘΟΛΟΥ
ΤΑ ΦΟΒΕΡΑ ΕΠΕΡΧΟΜΕΝΑ ΔΕΙΝΑ,
ΑΦΟΥ ΘΑ ΒΡΙΣΚΩΝΤΑΙ
ΕΙΣ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΠΑΤΡΙΚΗ ΑΓΚΑΛΙΑ.

Τότε όλοι θα του ζηλέψουν,
αλλά θα είναι πλέον πολύ αργά την κατάσταση να αποτρέψουν.
Τότε θα μετανοούν,
αλλά την πόρτα όσο και να χτυπούν
 κλειστή θα βρουν και να μπουν δεν θα μπορούν.

Κλείνω και σφραγίζω αυτήν την γραφή
 η Τριαδική Αρχή
 και ευλογώ κάθε δικό Μου παιδί.

Γένοιτο, αμήν και δόξα και τιμή
εις την Τριαδική Αρχή. 
 +++

oimos-athina.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου