Δευτέρα 29 Νοεμβρίου 2021

ΠΡΟΣΟΧΗ! Ερχεται το θηρίο…

 


Ο «Μαύρος Πάπας», εξέδωσε βιντεογραφημένο μήνυμα στο οποίο ενημερώνει ότι στις 2 και 3 Δεκεμβρίου θα βρίσκεται στην Κύπρο για επίσκεψη όπου θα συναντήσει τον «Αρχιεπίσκοπο» Κύπρου Χρυσόστομο, ενώ στις 4 και 5 Δεκεμβρίου θα έρθει στην Αθήνα όπου θα συναντηθεί με τον «Αρχιεπίσκοπο» Αθηνών και πάσης Ελλάδος Ιερώνυμο.

Και μη σας παραξενεύει το γεγονός ότι τη λέξη «αρχιεπίσκοπος» τη βάζω σε εισαγωγικά. Τόσο ο Χρυσόστομος (ή Βρωμόστομος αν θέλετε), όσο κι ο Ιερώνυμος (Τζέρυ ή Τζερόνυμο αν θέλετε), έχουν απωλέσει προ πολλού το αξίωμά τους ενώπιον του Υψίστου λόγω των αιρετικών διδασκαλιών τους και της συμμετοχής τους στο Παγκόσμιο Συμβούλιο των Εκκλησιών, που αποτελεί την παναίρεση του οικουμενισμού. Τα όσα πρεσβεύουν οι δύο – κατά κόσμον – «ιεράρχες» στο θέμα της «πανδημίας» και των εμβολίων του θανάτου, τους έχουν κάνει ακόμα πιο έκπτωτους του αξιώματός των, ισάξιους των πονηρών κι ανίερων δαιμόνων.

Μεταξύ άλλων, ο πάπας Φραγκίσκος αναφέρει:

«Αγαπητά αδέλφια της Κύπρου και της Ελλάδας, καλημέρα σας. Λείπουν λίγες ημέρες, ετοιμάζομαι να έρθω ως προσκυνητής στις υπέροχες χώρες σας, οι οποίες έχουν την ευλογία της ιστορίας, του πολιτισμού και του Ευαγγελίου. Έρχομαι με χαρά, στο όνομα του Ευαγγελίου και στα χνάρια των πρώτων μεγάλων ιεραποστόλων.»

Αυτό μου θυμίζει έντονα τον πάπα Ιωάννη – Παύλο τον β’ ο οποίος είχε επισκεφθεί την Ελλάδα «ακολουθώντας τα βήματα του Αποστόλου Παύλου», όπως έλεγε. Τότε Αρχιεπίσκοπος Αθηνών ήταν ο Χριστόδουλος…

Η λέξη «αδέλφια» που χρησιμοποιεί, δεν είμαι απολύτως σίγουρος που απευθύνεται. Εάν αφορά τους δύο «αρχιεπισκόπους», εν τάξει! Θα το δεχτούμε δεδομένου ότι στο ίδιο καζάνι βράζουν κι οι τρεις τους. Εάν όμως απευθύνεται στο λαό της Κύπρου και της Ελλάδος, τότε του έχουμε άσχημα μαντάτα: για την πλειοψηφία του Ελληνικού λαού Κύπρου και Ελλάδος, το θηρίο της Ρώμης είναι persona non Grata (ανεπιθύμητο πρόσωπο)!

Ας θυμηθούμε τα λόγια του «μπαρμπα Γιάννη» του Μακρυγιάννη:

«…Και βγήκαν τώρα κάτι δικοί μας κυβερνήτες, Έλληνες, σπορά της εβραιουργιάς, που είπαν να μας σβήσουν την Αγία Πίστη, την Ορθοδοξία, διότι η Φραγκιά δεν μας θέλει με τέτοιο ντύμα Ορθόδοξον. Και εκάθησα και έκλαιγα δια τα νέα παθήματα. Και επήγα πάλιν εις τους φίλους μου τους Αγίους. Άναψα τα καντήλια και ελιβάνισα λιβάνιν καλόν αγιορείτικον.

Και σκουπίζοντας τα δάκρυά μου τους είπα: «Δεν βλέπετε που θέλουν να κάμουν την Ελλάδα παλιόψαθα; Βοηθείστε, διότι μας παίρνουν, αυτοί οι μισοέλληνες και άθρησκοι, ό,τι πολυτίμητον τζιβαϊρικόν έχομεν. Φραγκεμένους μας θέλουν τα τσογλάνια του τρισκατάρατου του Πάπα. Μην αφήσετε, Άγιοί μου αυτά τα γκιντί πουλημένα κριγιάτα της τυραγνίας να μασκαρέψουν και να αφανίσουν τους Έλληνες, κάνοντας περισσότερα κακά από αυτά που καταδέχθηκεν ο Τούρκος ως τίμιος εχθρός μας».

Ένας δικός μου αγωνιστής μου έφερε και μου διάβασεν ένα παλαιόν χαρτί, που έγραψεν ο κοντομερίτης μου Άγιος παπάς, ο Κοσμάς ο Αιτωλός. Τον εκρέμασαν εις ένα δέντρον Τούρκοι και Εβραίοι, διότι έτρεχεν ο ευλογημένος παντού και εδίδασκεν Ελλάδα, Ορθοδοξία και Γράμματα.

Έγραφεν ο μακάριος εκείνος ότι: «Ένας άνθρωπος να με υβρίσει, να φονεύσει τον πατέρα μου, την μητέρα μου, τον αδελφόν μου και ύστερα το μάτι να μου βγάλει, έχω χρέος σαν χριστιανός να τον συγχωρήσω. Το να υβρίσει τον Χριστόν μου και την Παναγία μου, δεν θέλω να τον βλέπω».

Το χαρτί του πατέρα Κοσμά έβαλα και μου το εκαθαρόγραψαν. Και το εκράτησα ως Άγιον Φυλαχτόν, που λέγει μεγάλην αλήθειαν. Θα πω να μου γράψουν καλλιγραφικά και τον άλλον αθάνατον λόγον του.

«τον Πάπαν να καταράσθε ως αίτιον».

Θέλω να το βλέπω κοντά στα’ κονίσματά μου, διότι τελευταίως κάποιοι δικοί μας ανάξιοι λέγουν ότι αν τα φτιάξουμε με τον δικέρατον Πάπαν, θα ολιγοστέψουν οι κίντυνοι, τα βάσανα και η φτώχεια μας. Τρομάρα τους!!!

Και είπαν οι άθρησκοι που εβάλαμεν εις τον σβέρκο μας να μη μανθάνουν τα παιδιά μας Χριστόν και Παναγίαν, διότι θα μας παρεξηγήσουν οι ισχυροί.

Και βγήκαν ακόμη να’ ποτάξουν την Εκκλησίαν, διότι έχει πολλήν δύναμη και την φοβούνται. Και είπαν λόγια άπρεπα δια τους παπάδες…».

Ηρθε η ώρα, η ρήση αυτή του Πατροκοσμά (την οποία οι οικουμενιστές – νεοταξίτες παλεύουν να την ακυρώσουν σε μία μάταιη προσπάθεια ν’ αποδείξουν ότι δήθεν δεν το είπε εκείνος) να πάρει σάρκα και οστά. Διότι αυτή η επίσκεψη, πρόκειται να φέρει πολλά δεινά τόσο στην Κύπρο, όσο και στην Ελλάδα.

Οταν ο αρχιερέας του Σατάν και βλάσφημος Φραγκίσκος («Μαύρος Πάπας») πατήσει το πόδι του σε ελληνικό έδαφος, τότε εδραιώνεται η κυριαρχία της ΝΤΠ η οποία σφραγίστηκε προ μηνών με την αρχιέρεια του σατανισμού Μαρίνα Αμπράμοβιτς να δίνει «παραστάσεις» στην Εθνική Λυρική Σκηνή με τίτλο «οι7 θάνατοι της Μαρίας Κάλλας»!

Παρακάτω, στο μήνυμά του, ο Φραγκίσκος (κατά κόσμον Χόρχε Μάριο Μπεργκόλιο), αναφέρει:

«Ζητώ από όλους σας να με βοηθήσετε στην προετοιμασία του, με την προσευχή σας. Συναντώντας σας θα μπορέσω να ξεδιψάσω στις πηγές της αδελφοσύνης, τόσο πολύτιμες, τη στιγμή που ξεκινήσαμε μια παγκόσμια συνοδική πορεία. Υπάρχει μια συνοδική χάρη, μια αποστολική αδελφοσύνη, που επιθυμώ πολύ, με μεγάλο σεβασμό.

Προσμένω την επίσκεψή μου στους αγαπητούς, μακαριώτατους Αρχιεπισκόπους Χρυσόστομο και Ιερώνυμο. Ως αδελφός εν τη πίστη, θα μου δοθεί η θεία χάρη να με υποδεχθείτε και να σας συναντήσω στο όνομα του κυρίου και της ειρήνης»

«Αδελφός εν τη πίστη«, «πηγές αδελφοσύνης«… Τώρα, όσο και να θελήσουν κάποιοι καλοθελητές οικουμενιστές να το μαζέψουν, δε μαζεύεται με τίποτα! Από αυτό, γίνεται σαφές ότι Φραγκίσκος, Χρυσόστομος και Ιερώνυμος, έχουν την ίδια πίστη. Κι αφού ούτε ο Φραγκίσκος είναι Ορθόδοξος, αλλά ούτε οι Χρυσόστομος και Ιερώνυμος είναι παπικοί (καθολικοί), τότε αναφέρεται σε κάποια άλλη πίστη. Κάποια πίστη αλλότρια, ξένη προς τα γνωστά μας ήθη και θρησκευτικά «πιστεύω».

Η γλώσσα του όφεος μίλησε! Το θηρίο ελάλησε!

Αδέλφια μου, δε χρειάζεται να είναι κάποιος χριστιανός Ορθόδοξος για να ξέρει τι είδους θηρίο είναι ο πάπας. Δεν μπορούμε ν’ αφήσουμε αυτό το θηρίο να σουλατσάρει αμέριμνο στα Ιερά Χώματα της Πατρίδος μας! Κύπριοι και Ελλαδίτες ενωμένοι, οφείλουμε να δείξουμε ότι τόσο αυτός, όσο και τα φερέφωνά του, είναι ανεπιθύμητοι. Με κάθε τρόπο! Με κάθε μέσο! 

kanenazori.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου