Δευτέρα 29 Νοεμβρίου 2021

ΙΕΡΟΣ ΠΑΡΗΓΟΡΗΤΙΚΟΣ ΛΟΓΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΕΡΟΝΤΙΣΣΑ ΤΗΣ ΣΤΕΡΕΑΣ, ΠΕΡΙ ΤΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΟ.

 Η ΠΑΝΑΓΙΑ ΣΚΕΠΕΙ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΕΝ ΠΟΛΕΜΩ


ΜΕΓΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΟΣ

   +++ 

Η μάνα η ουράνια λόγο σε εσάς θα δώσω, 
να ενισχύσω τας ψυχάς,
δύναμη, τόνωση έχω για σας να δώσω. 

Να σας θυμίσω ήθελα τα εν καιρώ πολέμου,
τα μέγιστα μου θαύματα,
εις τα πιστά τεκνία,
όπου αυτά εμάχοντο
για ΠΑΤΡΙΔΑ – ΕΛΛΑΔΑ – ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ.

Είχανε πίστη μέσα τους μα και ΟΡΘΟΠΡΑΞΙΑ,
γι’ αυτό εμένα έβλεπαν μπροστά, ΤΗΝ ΠΑΝΑΓΙΑ. 
Πρωτοστατούσα η Άνασσα στας μάχας του πολέμου,
 ατρόμητοι να προχωρούν εις του εχθρού τους χώρους. 

 Έπαθλο διά την πίστη τους ήταν η εμφάνιση μου,
δύναμη αυτοί να παίρνουνε, στους πόνους να αντέχουν,
 θερμώς να ενισχύονται, σε ‘μένα να προστρέχουν. 

 Οφθαλμοφανώς με έβλεπαν, όχι εν ενυπνίω,
άκουγαν τη φωνή μου ενώπιος ενωπίω. 
 Γι’ αυτό εμεγαλούργησε Ελλάδος η πατρίδα,
ήταν αυτό συνέπεια δικής μου παρουσίας. 

Έλληνες, ελληνίδες,
γιατί αρνηθήκατε τώρα εσείς, πίστεως την αξία;
Και κάτω επετάξατε την ΑΓΙΑ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ;

 Η Παναγία σας ρωτώ, η Άνασσα Κυρία
και απαντήστε μου εσείς εν πλήρη αληθεία.
  Πού είναι η αγωνιστικότητα, πού η ορθοπραξία
 στα λόγια σας, στα έργα σας μα και εν τη διανοία;

  Προδώσατε τα άγια ιδανικά αξίας,
ΑΜΑΧΗΤΙ ΑΦΕΘΗΚΑΤΕ εσείς στην απιστία.
Η αρετή πετάχτηκε σε κάλαθο αχρήστων,
 ζωή και βίος έκφυλος, πρόδρομος αντιχρίστων.

  Έδαφος προετοιμάζουνε διά τον εχθρό το μέγα,
πουλήθηκαν τα ιερά, προδίδεται Εμένα (τον Χριστό). 
Καρφώθηκα, ναι, σε σταυρό, να σας ελευθερώσω
και στην αιώνια ζωή εσάς Εγώ να θέσω.

Με τη δική μου ανάσταση εσάς να αναστήσω,
να σας χαρίσω ουρανό, χαρά να σας δωρίσω.
  Μα εσείς με πώρωση ψυχής μένετε ακόμα δούλοι,
η αμαρτία σας έφτασε τεκνία ως το μεδούλι. 

 Βρωμιά, ανωμαλία, πλήρη ακολασία
μα πώς βαδίζεις άνθρωπε;  Σαφώς εν τη απωλεία.

 Για μία αμαρτία τότε, στην εποχή εκείνη,
έριξε θειάφι και φωτιά, εκάηκαν τα πάντα.
Μόνο ο Λωτ εσώθηκε σ’ αυτήν την πολιτεία,
παράδειγμα προς θύμηση δυσώδους αμαρτίας.

 Σόδομα και τα Γόμμορα κάηκαν παντελώς
γιατί της δυσωδίας το μίασμα έφτασε εις ουρανό. 
Κι αντί αυτό να γίνει για ‘σας ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΙΣΜΟΣ,
η ίδια αμαρτία πάλι στη γη εμπρός. 
 Με άδεια γάμοι να γίνονται απ’ τον πρωθυπουργό. 

Ω! ΜΕΓΑ ΜΙΑΣΜΑ, ΔΥΣΩΔΗΣ ΟΧΕΤΟΣ,
γι’ αυτό ο υιός μου το πρόσωπο,
ναι, έστριψε για να μη βλέπει εσάς,
σαν χοίροι να κυλίεστε σ’ ετούτη τη βρωμιά.

  ΞΥΠΝΗΣΤΕ ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΤΗ ΓΗ,
ΕΙΝ’ ΕΣΧΑΤΗ Η ΩΡΑ,
ΜΟΛΙΣ ΠΟΥ ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΕΤΕ
ΝΑ ΒΓΕΙΤΕ ΑΠ’ ΤΟΝ ΚΥΚΛΩΝΑ. 
 ΤΟ ΕΛΕΟΣ ΤΕΛΕΙΩΣΕ,
ΕΡΧΕΤΑΙ ΤΗΣ ΚΡΙΣΕΩΣ Η ΩΡΑ.


ΑΜΗΝ

+++

oimos-athina.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου