Κυριακή 28 Νοεμβρίου 2021

ΘΕΙΟΣ ΛΟΓΟΣ ΚΥΡΙΟΥ ΕΠΙ ΤΩΝ ΕΣΧΑΤΩΝ ΗΜΕΡΩΝ.

 ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΟΛΑ ΓΡΗΓΟΡΑ,ΕΙΣΤΕ ΕΙΔΟΠΟΙΗΜΕΝΟΙ,ΠΡΙΝ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΘΑ ΚΑΙΓΕΤΑΙ Η ΟΙΚΟΥΜΕΝΗ.



ΜΕΓΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΟΣ
+++ 

 Πάρε παιδί Μου το στυλό και κάθισε να γράψεις 
και ό,τι λαλώ ο Κύριος, εσύ να καταγράψεις. 
Καθόλου μην χρονοτριβείς, καιρός πια δεν υπάρχει,
 φθάνει στο τέλος το κακό, που το άφησα να άρχει. 

Τελειώνει η βασιλεία του, αρχίζει η δική Μου, 
δεν θέλω άλλο να πονούν, οι λίγοι οι πιστοί Μου.
 Θα βάλω τέλος ο Θεός σε κάθε τι κακό, 
όλα τα σχέδια του εχθρού θα πέσουν στο κενό.

 Τον άφησα ελεύθερο Εγώ τον πονηρό, 
διά να γίνει φανερό , ετούτου το ποιόν. 
Να γίνει σ΄ όλους φανερή, η δόλια τακτική του, 
και όλη η κακία του, που κρύβει η ψυχή του.

 Και όσοι τον πιστέψανε και τον ακολουθήσαν, 
ν’ ανοίξουνε τα μάτια τους, να δουν πως την πατήσαν. 
Γιατί τους έταζε χαρές πολλές και ευτυχία, 
και τους επλήρωσε όλους τους με απελπισία, 
δάκρυα, μεγάλη δυστυχία.

Και ωσάν δράκος φοβερός που είναι ο μιαρός,
 τώρα που πνέει τα λοίσθια, 
θα προκαλέσει ο μοχθηρός μεγάλο το κακό, 
θέλοντας εις τον Άδη, να πάρει αυτός μαζί του, 
κάθε του οπαδό. 

Θα επιτρέψω τούτο ο Μέγας ο Θεός, 
γιατί έτσι θα γίνει και ο ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΣ, 
θα καθαρίσει η γη Μου από κάθε τι σαπρό.

Γι’ αυτό σας λέω τέκνα Μου, σε σας τα λιγοστά Μου, 
συσπειρωθείτε όλοι σας, μέσα στην αγκαλιά Μου, 
δεν θέλω να πονέσετε απ’ τα φριχτά δεινά Μου,
 αλλά να είστε ασφαλείς όλοι εσείς κοντά Μου. 

Δεν θέλω να πονέσετε, ούτε να πληγωθείτε, 
απ’ όσα γύρω σας γενούν, απ’ όσα εσείς θα δείτε. 
Αρκετά παιδιά Μου κλάψατε, πονέσατε αρκετά,
 απ’ όσα εσείς περάσατε πικρά και θλιβερά, 
όμως αυτά θα φέρουν σε όλους την χαρά, 
γιατί εξιλεωθήκατε εσείς με όλα αυτά.

Όπως η γυναίκα που γεννά, πονάει επ’ ολίγον, 
όμως τελείως το ξεχνά, 
αντικρίζοντας της νέας ζωής το υπέρτατο μεγαλείον, 
έτσι και σεις παιδάκια Μου όσα και να περάσατε
 την ώρα των δικιμασιών, όλα θα τα ξεχάσετε.
 Λίγο μόνον θα κλάψετε, για όλους αυτούς τους δυστυχείς, 
που γύρω σας θα χάσετε.

Παιδάκια Μου εσείς πιστά, πολυαγαπημένα, 
εμπιστοσύνη όλα σας, να έχετε σε Μένα,
 και εις την Μάννα την Αγνή, την Παναγιά Παρθένα.
 Καθόλου μην δειλιάσετε, ούτε να φοβηθείτε, 
έχετε θαύματα πολλά να ζήσετε, να δείτε,
 αρκεί να Με πιστεύετε, να Με εμπιστευθείτε.

Έρχονται όλα γρήγορα, είστε ειδοποιημένοι,
 πριν να το καταλάβετε, θα καίγεται η Οικουμένη. 
Εσείς το περιμένετε, όλοι θα ξαφνιαστούνε, 
αφού τα λόγια τ’ άγια δεν θέλανε ν’ακούνε. 
Και θα βρεθούνε ανέτοιμοι σώματι και ψυχή, 
και θα χαθούνε οι δύστυχοι μες στην μεγάλη οργή.

Μιλώ ο Κύριος του παντός σε σας τους λιγοστούς, 
που έχετε ώτα ανοιχτά, ανοιχτούς τους οφθαλμούς,
 και έχετε επίγνωση, σε τούτους τους καιρούς. 
Οι άλλοι θα χλευάσουνε, τα λόγια τα δικά Μου, 
και θα πονέσουνε πολύ την Πατρική καρδιά Μου, 
γιατί κι αυτούς τους αγαπώ, είναι κι αυτοί παιδιά Μου, 
και όλοι τούτοι θα χαθούν για πάντα μακρυά Μου.

Και πάλι σας ομίλησα ο Κύριος και Θεός σας, 
γιατί πολύ σας αγαπώ και θέλω το καλό σας.
 Σφραγίζω και πιστοποιώ το άγιο γραπτό Μου,
 με την σφραγίδα την άγια, που είναι ο Σταυρός Μου 
και δίνω ευλογία, σε κάθε έναν πιστό Μου. 

 Αμήν γένοιτο και τω Τριαδικώ Θεώ δόξα. 

 +++

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου