Τετάρτη 9 Οκτωβρίου 2024

Γιατί δε θέλουμε να ακούσουμε την αλήθεια του Άρη Σερβετάλη για την Ορθοδοξία;

 


Καλεσμένος στην εκπομπή “Στούντιο 4” της ΕΡΤ, αναφέρθηκε μεταξύ άλλων για το πόσο τον άλλαξε η επαφή του με τον Χριστό και τα social media πήραν “φωτιά”.

Μας αρέσει να σχολιάζουμε τις ζωές των άλλων. Βλέπεις, το να βελτιωθείς, το να γίνεις καλύτερος άνθρωπος και επαγγελματίας, είναι μία επίπονη διαδικασία. Χρειάζεται υπομονή, επιμονή και τεράστια ψυχικά αποθέματα. Τα συγκεκριμένα ψυχικά αποθέματα, ο Άρης Σερβετάλης τα αντλεί από τη θρησκεία

Ο καταξιωμένος και ταλαντούχος ηθοποιός δεν έχει κρύψει τη μεγάλη αλλαγή που έφερε στη ζωή του η σύνδεσή του με τον Χριστό και την Ορθοδοξία. Έχει αφήσει πίσω το lifestyle, τη ματαιοδοξία και τον εγωκεντρισμό που φέρνει η επαφή με την υποκριτική και τα φώτα της δημοσιότητας και έχει αγκαλιάσει τον εαυτό του. 

«Είναι δώρο η πίστη. Σου δίνεται αν έχεις προδιάθεση ή μια καλή κατάσταση που αναζητάς την αλήθεια. Μετά είναι θέμα εμπιστοσύνης. Από τη στιγμή που μπαίνεις στη διαδικασία, αισθάνεσαι την αξία της λατρευτικής ζωής, των μυστηρίων, της εξομολόγησης. Είναι βιωματικά τα πράγματα και δεν μπορείς να το εξηγήσεις. Λες ότι αυτό με ανασταίνει και δεν μπορείς να το εξηγήσεις» ανέφερε αρχικά στη Νάνσυ Ζαμπέτογλου και στον Θανάση Αναγνωστόπουλο για να προσθέσει εν συνεχεία:

«Οι άλλοι άρχισαν να το βλέπουν ότι έχω τρελαθεί, έχω καεί, πάει αυτός έχει λαλήσει τελείως και δεν επικοινωνεί. Οι φίλοι μου είπανε ότι έχω ξεφύγει τελείως. Εγώ είπα ότι είχα ξεφύγει και τώρα κάπως έρχομαι. Τώρα είναι αντιστρόφως ανάλογα τα πράγματα. Παλιά ήμουν με κόκκινα και μπλε μαλλιά πριν από το «Είσαι το ταίρι μου» κι ήμουν στο περιθώριο και τώρα λες Ορθοδοξία, Θεός, σχέση, βιωματικά πράγματα κι είμαι πάλι στο περιθώριο».

 Φυσικά αυτή η αλλαγή, όχι μόνο στη θρησκεία αλλά και την εξωτερική εμφάνιση, σχολιάστηκε από τους χρήστες των social media. Και ξέρεις τι συνηθίζουν να κάνουν στην πλειοψηφία τους οι χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης; Να κράζουν και να χλευάζουν οτιδήποτε διαφορετικό. Είπαμε, το να προσπαθήσεις να βελτιωθείς είναι μία δύσκολη συνθήκη. Οπότε το κράξιμο ενώ βρίσκεσαι βυθισμένος στον καναπέ είναι σαφώς πιο εύκολο.

 Ωστόσο, ποιος ο λόγος να σχολιάσεις αρνητικά έναν άνθρωπο που απλώς πιστεύει σε κάτι που, στην τελική, τον κάνει καλύτερο άνθρωπο; Δεν υπάρχει τίποτα το προοδευτικό σε όλο αυτό, παρά μόνο μια σκοταδιστική σκέψη. Οφείλουμε να παραδειγματιστούμε από τη στάση ζωής του Άρη Σερβετάλη και να βρούμε εκείνο το safe place όπου θα ηρεμήσει η ψυχή μας και θα γίνουμε καλύτεροι άνθρωποι.

ratpack.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου