Δευτέρα 22 Απριλίου 2013

Ο τραγουδιστής που επισκέπτεται συχνά το Άγιον Όρος.

​Η έκφραση «πάω με το Σταυρό στο χέρι», ταιριάζει γάντι στον Κωνσταντίνο Αργυρό, ο οποίος όχι μόνο πιστεύει πολύ στο θεό, αλλά και το λέει… και το δείχνει.
Τα χέρια του, είναι γεμάτα γούρια και κομποσκοίνια:
«Είμαι γεμάτος γούρια. Όλα αυτά τα κομποσκοίνια, είναι δώρα. Κάποιος είχε πάει στο Άγιον Όρος, μου έφερε. Άλλος πήγε στα Ιεροσόλυμα, μου έφερε. Βάφτισα ένα παιδάκι πριν από λίγο καιρό, και έχω το σταυρό».
Μιλώντας για την πίστη του, ξεκαθαρίζει πως:
«Δεν είμαι άνθρωπος που τον νοιάζει πολύ αν θα είναι ή όχι στη μόδα. Ο Θεός, παίζει έναν σημαντικό ρόλο στη ζωή μας. Καθένας, το αντιλαμβάνεται διαφορετικά. Εγώ έτσι αντιλαμβάνομαι τη θρησκεία. Πηγαίνω συχνά, στον Άγιο Εφραίμ. Τώρα προγραμματίζω να πάω στο Άγιον Όρος. Έχω τον θεό σε μια ξεχωριστή θέση στη ζωή μου. Είμαι άνθρωπος που προσεύχεται, και πιστεύει πολύ. Δεν σου κρύβω, πως για όποια απόφαση έχω πάρει στη ζωή μου, έχω πάει έχω ανάψει ένα κεράκι, και είπα: “Θέε μου, δώσε μου δύναμη για να πάρω τη σωστή απόφαση”».
 

Πηγή: People

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου