Κυριακή 12 Απριλίου 2015

«Όλα καλά θα πάνε....να μην ανησυχούμε...»


alt
Μήνυμα αγαπητού φίλου από το πρόσφατο προσκήνυμά του στο Άγιον Όρος: 
Άγιον Όρος το Ανάγνωσμα!! 
Πρώτα απ' όλα να σας πω ότι στο Άγιο Όρος έχω πάει 2 φορές και έχω επισκεφθεί συνολικά 4 μονές. 

Η τελευταία μου επίσκεψη ήταν στην Μονή Γρηγορίου και θεωρώ - αν και υπάρχουν πολλές ακόμα Μονές που θα ήθελα να επισκεφθώ - ότι δεν είναι απλά ένα μοναστήρι αλλά ένα πνευματικό και Θεολογικό εργαστήρι με σπουδαίους μοναχούς με γνώσεις, βαθειά πίστη και φώτιση. 

Οι εντυπώσεις μου ήταν τόσο ισχυρές που η Μονή Γρηγορίου έχει μείνει στην καρδιά μου, και από ως φαίνεται - αν θέλει κι ο Θεός - θα αποτελεί από εδώ και πέρα τον τακτικό μου προορισμό στο Άγιο Όρος. 

Γνώρισα και μίλησα με αρκετούς γέροντες, κάτι το οποίο δεν ήταν μόνο δική μου πρωτοβουλία αλλά και παράδοση της Μονής, όπου κάθε απόγευμα ερχόταν ένας γέροντας - άλλος κάθε φορά - σταλμένος από τον Ηγούμενο να μιλήσει στους προσκυνητές. 


Τα θέματα κατά κύριο λόγο Σωτηριολογικά, πνευματικά και συμβουλευτικά. 

Στην Μονή Γρηγορίου ξεχείλιζε η ταπεινότητα, η Αγάπη και το φως που εκπέμπανε οι γέροντες που τους μιλούσες. 

Θεωρώ πως αξίζει να την επισκεφθείτε όσοι δεν έχετε πάει, να πάρετε τις ευλογίες από τον Ηγούμενο, τον γέροντα Πανάρετο (μορφή) τον γέροντα Λουκά τον Ιατρό, να μιλήσετε και να καθαρισθείτε εσωτερικά. 
Εγώ πήγα γιατί ο πνευματικός μου έχει πνευματικό γέροντα από την Μονή Γρηγορίου και κάθισα 4 υπέροχες μέρες με αγρυπνία, προσευχή και άκρα κατάνυξη. 


Στο δια ταύτα...γιατί από ό,τι καταλαβαίνω εσάς σας ενδιαφέρουν άλλα πράγματα. 

Με 3 γέροντες διαφορετικούς γίνανε οι εξής 3 διαφορετικές συζητήσεις: 

1η Συζήτηση: 
- Γέροντα, πως τα βλέπεις τα πράγματα; (προσοχή: άλλο θέλω να ρωτήσω, ξεκινάω έτσι, για να πάω μέσα από τη συζήτηση στις προφητείες). 
- Σιωπή κανά 2-3 λεπτά, κλειστά μάτια...αμηχανία (από μένα) 
- "Όλα καλά θα πάνε....να μην ανησυχούμε...υπομονή, προσευχή και ο Θεός θα τα κανονίσει όλα όπως πρέπει. Όλα θα φτιάξουν". 

2η Συζήτηση: 
- Γέροντα, με την κάρτα του πολίτη τι θα γίνει; 
- Θα την ψηφίσουν αλλά δεν θα προλάβουν να την υλοποιήσουν γιατί θα γίνει πόλεμος! 
- (κάποιοι άλλοι, που δεν γνωρίζανε, άρχισαν να ρωτάνε σχετικά) 
- Εεεε...όπως τα είπε ο π. Παίσιος....κοιτάξτε, υπάρχει η Συνθήκη των δαρδανελίων, του Μοντρέ, όπου η Ρωσία περνάει τα πλοία της ελεύθερα. Οι Τούρκοι θα κάνουν έναν πόλεμο με εμάς, για να βρουν αφορμή να κλείσουν τα Στενά και να αποκλείσουν τη Ρωσία. Τότε η Ρωσία θα κατέβει και θα περάσει μέσα από την Τουρκία, όπως μας έχουν πει οι γέροντες. Αλλά να μην ανησυχείτε....δεν θα έχουμε μεγάλο πρόβλημα εμείς. Σε εμάς το Ψωμί, το Νερό και η Ελιά - όπως μας είπε και ο π. Παίσιος - δεν θα μας λείψουν!! Αλίμονο όμως στους Ευρωπαίους. Κοντά είναι όλα. 
- Γέροντα, με τον Βαρθολομαίο και τον Οικουμενισμό τι γίνεται; 
(Άρχισε να λέει τότε τα του Βαρθολομαίου, ότι σκοπό έχουν να ενώσουν όλο τον Χριστιανισμό υπό τον Πάπα και μετά να ενωθούν όλες οι Θρησκείες υπό έναν "Θεό", αλλά δεν θα γίνουν τα σχέδια, κλπ κλπ). 
Οπότε τον διακόπτει κάποιος προσκυνητής και του λέει: 
- Μα γέροντα, το 2016 έχω διαβάσει ότι έχουν κανονίσει 8η Οικουμενική για να κανονίσουν για την ένωση...τι μας λέτε ότι δεν θα γίνουν τα σχέδια; 
Οπότε, σε μια αποστροφή του λόγου ο παπούλης, γυρνάει και του λέει: 
- Ποιο 2016; Μέχρι το 2016 θα έχουν γίνει τόσα πολλά που δεν κάνουν καμιά συνάντηση....άστους να κανονίζουν! 

3η συζήτηση: Γέροντας μιλούσε σε κάποιους δικούς του, οπότε χώνομαι στην συζήτηση...μιλάγανε για τον Βαρθολομαίο. Οπότε από εδώ και από εκεί, τον ρωτάω και εγώ το άσχετο μου: 
- Γέροντα, λένε κάποιοι για Αναλαμπή, εσείς τι λέτε; 
- Εεε...θα γίνει, όπως ακριβώς μας είπε και ο γέροντας Παίσιος. 
- Πάω να τον διορθώσω ο εξυπνάκιας: γέροντα, ο π. Ιωσήφ ο Βατοπεδινός το είπε...όχι ο γέροντας Παίσιος! 
- Όχι...το είπε ο γέροντας Παίσιος! 
- Μα...γέροντα...τα έχω διαβάζει τα βιβλία για τον γέροντα - πουθενά δεν λέει κάτι τέτοιο! 
- (τα χει πάρει ο μοναχός): Ποια βιβλία, δεν με ενδιαφέρει τι λένε...εμένα προσωπικά μου το είπε, θα έχουμε Αναλαμπή της Ορθοδοξίας και θα φωτίσει η Ορθοδοξία όλη την οικουμένη! 


Αυτά!       ΠΗΓΗ:              http://hggiken.pblogs.gr/2015/04/ola-kala-tha-pane-na-mhn-anhsyhoyme.html


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου