Κυριακή 29 Ιανουαρίου 2017

«Θα γίνεις Επίσκοπος και το πτυχίο της νομικής θα στο ζητήσει η Εκκλησία»


Συγκλονιστική ομιλία του Μητροπολίτη Μόρφου Νεόφυτου για τον Άγιο Πορφύριο. Χαρακτηριστικά αναφέρουμε: 

«λέω από μέσα μου στα κυπριακά δάγκα τη γλώσσα σου ο δικός μας είναι νεός, μου απαντάει εκφώνως, όχι δε θα δαγκώσω τη γλώσσα μου, έτσι θέλει το Άγιο Πνεύμα» 23:00
«μπαίνω μέσα βλέπω έναν παπά να λειτουργεί μέσα σε φως και Αγγέλους να τον υπηρετούν, τελείωσε η λειτουργία πήγε να πάρει αντίδωρο και του λέει ο γέρων Ευμένιος, πω πω χάρη που σου έδωσε ο Θεός να λειτουργάς μέσα στο φως και να σε βοηθούν Αγγέλοι και του απαντά έξυπνα ο γέροντας Πορφύριος και σένα χάρη που σου έδωσε ο Θεός να τους βλέπεις γιατί εγώ δεν τους βλέπω» 28:02
«αυτό το πτυχίο πρέπει να το πάρεις, θα το καθυστερήσεις έναν χρόνο γιατί θα πηγαίνεις από μοναστήρι σε μοναστήρι αλλά πρέπει να το πάρεις, εγώ αντιστάθηκα είπα θα διακόψω και θα πάω στο Άγιο Όρος μοναχός, με πιάνει από το χέρι και με τραβά, δε σου μιλάω εγώ σου μιλάει το Πνεύμα το Άγιο, το πτυχίο θα στο ζητήσει κάποτε η Εκκλησία της Κύπρου, ο Αρχιεπίσκοπος Κύπρου, όπως και έγινε πέρασαν τα χρόνια ο γέροντας Πορφύριος κοιμήθηκε το 91, το 98 γίνομαι επίσκοπος Μόρφου και στη πρώτη συνεδρίαση  που παρακάθησα ο τότε αρχιεπίσκοπος Κύπρου με διορίζει σε ανακριτική επιτροπή» 38:40
«παιδάκι μου όταν έχεις αρρώστιες αν θες να γιατρευτείς πρέπει να λες Χριστέ μου συχώρα με αμάρτησα για αυτό πονεί το σώμα Σου» 51:00

«η διορατικότητα είναι από τα μικρά χαρίσματα και είναι λάθος που νομίζουν πολλοί ότι η διορατικότητα είναι από τα μεγάλα χαρίσματα, είναι από τα πρώτα που εκδηλώνονται σε έναν άγιο, το μεγαλύτερο είναι το χάρισμα της διάκρισης των πνευμάτων, δεν το λέω εγώ το λέει ο Άγιος Ιωάννης της Κλίμακας για να μπορεί να διακρίνει τι είναι ορθόδοξο και τι είναι πλανεμένο» 1:12:5
Στο τέλος της ομιλίας (1:29:00) θα ακούσετε και μια προσωπική μαρτυρία του Μητροπολίτη από τον Γέροντα Ιάκωβο Τσαλίκη που αφορά την οικογένεια του και τον θάνατο του αδελφού του, σε ηλικία 24 ετών.


http://choratouaxoritou.gr/?p=46100

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου