Τρίτη 19 Ιουνίου 2018

ΤΑ ΣΗΜΕΡΙΝΑ ΓΕΓΓΟΝΟΤΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΟΙΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΓΕΡΟΝΤΙΣΣΑΣ.

ΕΙΣ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΟΣ.
Αυτή την ώρα σας μιλώ, δωδεκάτη βραδινή,
έρχομαι πάλι ο Πατήρ, σας κάνω την τιμή.
 
Σας κάνω ενημέρωση για ό,τι σας συμβεί,
για τις μέρες τις δύσκολες, που θα έρθουν στη χώρα αυτή.Τα πιο ακλόνητα... «τετελεσμένα»!
 
Θέλω πρώτα να σας πω για τους πολιτικούς σας,
τους κάνατε όλους θεούς, τους πουλήσατε την ψυχή σας.
 
Και αυτοί με τη σειρά τους τέκνα μου,
σας πούλησαν την γη σας.
 
Δεν βλέπετε πώς διαφωνούν μέσα στη βουλή;
κι άλλες διαμάχες θα έχουν, θα είναι σαν τρελοί.
 
Νομίζετε πώς έχετε κυβέρνηση ελληνική;
Πόσο όμως πλανάστε, γιατί δεν κάνουν κουμάντο αυτοί.
 
Είναι μαριονέτες στα χέρια των μασόνων,
και ανάλογα με τις εντολές, φτιάχνουν τον κάθε νόμο.
Δεν βλέπετε το ψέμα τους και την υποκρισία;
δεν έχουν στο βλέμμα τους καμία παρρησία.
 
Θέλουν να εξοντώσουν από τη χώρα αυτή,
τον Χριστό, την Παναγιά και τη σημαία την ελληνική.
 
Ακόμα και το όνομα να αλλάξουν της Ελλάδας,
αυτά είναι τα σχέδια που έχουν στα φυλλάδια.
 
Και εσείς τέκνα μου νομίζετε, πως είστε Ευρωπαίοι,
νιώθετε ασφάλεια, και αυτοί σας γράφουν χρέη.
 
Δεν χρωστάτε τίποτα, όλα είναι φτιαχτά,
τα νομοσχέδια είναι άκυρα και αντισυνταγματικά.
 
Γρήγορα θ’ αποκαλυφθούν, θα γίνουν γεγονότα,
θα φύγετε απ’ την Ε.Ε. και απ’ του εχθρού την μπότα.
 
Γιατί έτσι και μείνετε ακόμα μια στιγμή,
να ξέρετε θα χάσετε όλη σας τη γη.
 
Είστε σε πόλεμο φρικτό, το έχετε αντιληφθεί;
Αυτό που θέλω τέκνα μου να μάθετε καλά,
είναι πως σας αγαπώ και θλίβομαι βαθιά.
 
Γι’ αυτό και επικοινωνώ μαζί σας κάθε τόσο,
γιατί έχω και Εγώ τα σχέδιά μου και θέλω να σας σώσω.
 
Κάντε ένα βήμα μόνο εσείς, και Εγώ τα ενενήντα εννέα,
διώξτε όλους τους «θεούς» και ελάτε στον Πατέρα.
 
Η μετάνοια και η προσευχή καθώς και η νηστεία,
θα διώξουν απ’ τη χώρα σας όλα αυτά τα θηρία.
 
Γιατί εκτός απ’ το οικονομικό, το σχέδιο που υπεγράφη,
είναι να σφάζονται οι χριστιανοί και να πετιούνται σε χαντάκι.
 
Όμως και πάλι η προσευχή θα φέρει και σ’ αυτό τη λύση.
Θα το αναλάβει ο Αρχάγγελος Μιχαήλ, και κανέναν στην Ελλάδα δεν θ’ αφήσει.
 
Θα στείλει αρρώστια ανίατη, πολλοί θα προσβληθούνε
και με πόνους αφόρητους, πολλοί θε να χαθούνε.
 
Έτσι θα γίνει το σχέδιο του Μέγα Ταξιάρχη.
Θ’ αδειάσει τότε η χώρα σας, θα μείνετε μονάχοι.
Καράβια θα τους παίρνουνε, στις χώρες τους θα πάνε,
θα φοβηθούν τόσο πολύ, που πίσω τους δεν θα κοιτάνε.
 
Εάν εσείς μετανιώσετε, Εγώ κρατώ το λόγο,
και κάνω πράξη όλα αυτά μέσα σε λίγο χρόνο.
 
Όσο για την Ε.Ε., σας τα είπα πολλές φορές,
γρήγορα θα διαλυθεί, θα πάθει συμφορές.
 
Μαζί μ’ αυτήν θα διαλυθεί του μαμωνά το χρήμα.
Χαρτιά θα είναι τα ευρώ χωρίς καμιά αξία.
 
Όσο για τα κράτη της που έφτιαξαν αυτοκρατορία,
θα γκρεμιστούν από εκεί ψηλά, θα πάθουν πανωλεθρία.
 
Γιατί ήθελαν να διαλύσουν την ορθοδοξία,
και στόχος είναι η Ελλάδα μας που έχει τα πρωτεία.
 
Όμως δεν αντιλήφθηκαν πως την Ελλάδα όποιος πειράζει
μέσα στο μάτι του Θεού, βαθιά το χέρι βάζει.
 
Τέκνα μου δώστε μου τη μετάνοια, να έχω εξουσία,
για να μπορέσω γρήγορα να βάλω την τελεία.
Γιατί είμαι ελεύθερος Θεός, ποτέ δεν σας πιέζω
και αν εσείς δεν θέλετε, Εγώ πώς να σας σώσω;
 
Εδώ όμως κλείνω το γραπτό, γιατί πολλά σας είπα.
Σας λέω ότι σας Αγαπώ και να έχετε ελπίδα. Αμήν.
 
ΕΙΣ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΟΣ.
Η Ελλάδα μας πουλήθηκε όλη απ’ άκρη σ’ άκρη.
Πήρανε όλες οι φυλές και από ένα κομμάτι.
 
Και σεις καημένοι Έλληνες ακόμα δεν ξυπνάτε,
πιστεύετε στα λόγια τους και ήσυχοι κοιμάστε.
 
Δεν έχουν λόγο στη Βουλή πλέον οι πολιτικοί σας.
Άλλα είναι τ’ αφεντικά που διακυβεύουν τη ζωή σας.
 
Είναι αυτοί που άρπαξαν την όμορφη τη γη σας,
δίνοντας τα αργύρια στους προδότες της φυλής σας.
 
Μην περιμένετε έλεος από εδώ και πέρα.
Τα σχέδιά τους τα σατανικά απελπισία και φοβέρα.
 
Θέλουν όσο γίνεται πιο γρήγορα εσείς ν’ απολεστείτε,
να μην υπάρχει Έλληνας, από το χάρτη να σβηστείτε.
 
Γι’ αυτό έχουν βάλει σ’ εφαρμογή τα μαύρα σχέδιά τους,
να βγείτε από τα σπίτια σας και η Ελλάδα να μείνει δικιά τους.
Ούτε φάρμακα, ούτε γιατρούς η χώρα αυτή να έχει,
και έτσι με το παραμικρό ο κόσμος να πεθαίνει.
 
Για να μπορέσουν γρήγορα από εσάς ν’ απαλλαγούνε.
Κι έπειτα οι νέες οι φυλές στην Ελλάδα να κατοικούνε.
 
Δεν έχει γίνει ποτέ αυτό μέσα στην ιστορία.
Έτσι να πουληθεί ένας λαός με τέτοια προδοσία!!!
 
Θα κόβουν το ηλεκτρικό πολλές ώρες την ημέρα,
και το δίκτυο το επικοινωνιακό να μην έχετε επικοινωνία με κανέναν.
 
Όσο για τη διατροφή θα είναι πολλή λίγη,
Αφού τα τρόφιμα δεν θα επαρκούν να θρέψουν κάθε σπίτι.
 
Θα σας αποκλείσουνε οι χώρες της ντροπής,
από φάρμακα, πετρέλαιο και από είδη διατροφής.
 
Όλα αυτά θα γίνουνε όταν οι δανειστές,
θα φύγουν απ’ τη χώρα σας μετά από απειλές.
 
Για να σας εκδικηθούν με άλλο τρόπο πια,
αφού μέσα στη χώρα σας δεν θα έχουν καμιά δουλειά.
 
Όποιος μπορεί ν’ αντιληφθεί τι πρέπει πια να κάνει,
γρήγορα να γυρίσει στο χωριό να βάλει ένα μποστάνι.
 
Και όποιος δεν έχει γη για να καλλιεργήσει,
η πίστη του και η προσευχή θα δώσουνε τη λύση.
 
Θα έρθουν μέρες δύσκολες με φτώχεια και οδύνη,
μα εσείς τέκνα μου αγαπητά, να έχετε πίστη σαν καμίνι!
 
Κάντε νηστεία, προσευχή, την Παράκληση της Παναγίας,
γονατίστε, μετανοήστε ειλικρινά και θα έρθει η θεία βοήθεια!
 
Μη χάνετε την ελπίδα σας ότι και αν συμβαίνει.
Εσείς σκυφτοί στην προσευχή και ο Κύριος σας θα επεμβαίνει.
 
Για λίγο θα είναι η μπόρα αυτή, που πρέπει όμως να γίνει,
για να μαλακώσει η κάθε ψυχή που σκληρή είχε γίνει.
 
Μεγάλη αναταραχή θα γίνει στην Ελλάδα,
γιατί τα σχέδια τους τα σατανικά θα εφαρμόσουν κατά γράμμα.
 
Αφού όμως ολοκληρωθεί η κάθε εντολή τους,
και είναι σίγουροι οι αρχηγοί για την αποστολή τους,
πως είναι ζήτημα μηνών οι Έλληνες να σβήσουν,
πολιτισμένα και όμορφα πως θα σας αφανίσουν,
 
τότε θα ανακαλύψουνε πως πρέπει πια να φύγουν,
όσο ακόμα είναι καιρός να μην αργοπορήσουν.
 
Γιατί δεν υπολόγισαν του κόσμου οι μεγάλοι,
πως υπάρχω και ζω ο Θεός, και μπροστά τους θα βγω και πάλι!
 
Και δεν θα αφήσω ακάλυπτα άλλο τα παιδιά μου,
αλλά σαν πατέρας στοργικός θα τα κλείσω στην αγκαλιά μου.
 
Γιατί αυτή εδώ η χώρα έχει πολλά υποστεί.
Αίμα Αγίων και ηρώων χύθηκε σ’ αυτή τη γη.
 
Ας έρθουν λοιπόν ν’ αναμετρηθούν με τον Ιησού Χριστό.
Με τον Κύριο της δόξας που έχυσε το αίμα Του επάνω στο Σταυρό.
 
Εγώ επέτρεψα για λίγο να έρθουν συμφορές,
για να βγείτε από το λήθαργο που ήσασταν μέχρι χθες.
 
Ν’ ανοίξουν οι καρδιές σας, να γίνετε σαν παιδιά,
να έρθει η μετάνοια, η αγάπη, η ανθρωπιά.
 
Όμως έχω και εγώ, τα σχέδιά μου Τα Θεϊκά.
Αυτά που δεν υπολόγισαν τα πιόνια του σατανά…
 
Σε λίγο η Ελλάδα μόνη της θα βαδίζει,
και ό,τι χρέη έχει τώρα, απ’ τα κατάστιχα θα σβήσει.
 
Να έχετε υπομονή και πίστη πολλή μεγάλη,
και να είστε σίγουροι πως θ’ ανορθωθείτε και πάλι.
 
Γιατί ήρθε πλέον ο καιρός η γη να καθαριστεί.
Το σιτάρι να μαζευτεί και η ήρα να καεί.
 
Όσο για την Ελλάδα μας την αγαπώ πολύ,
Είναι η Χώρα που θα δώσει τα φώτα της, σ’ ολόκληρη τη γη!
 
Πιαστείτε από το χέρι, όλοι οι Έλληνες μαζί,
Και ότι έχει ο καθένας τον άλλο να βοηθεί.
 
Μην έχετε απελπισία και βάρος στην καρδιά.
Να έχετε θυσία, αγάπη και αρχοντιά.
 
Έτσι θα περάσετε τη δύσκολη εποχή,
με αγάπη, με συμπόνια και με θερμή προσευχή!
Γρήγορα θα περάσει η δίνη της Ελλάδας.
Αλλοίμονο όμως Αλλοίμονο στα κράτη τα… μεγάλα!!!! Αμήν.
 
ΕΙΣ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΟΣ.
Έρχομαι πάλι ο Πατήρ σε σας τέκνα μου να ομιλήσω,
να σας πω ρήματα θεϊκά, για να σας ενισχύσω.
 
Τα σχέδιά τους τα σατανικά γίνονται ένα προς ένα,
πούλησαν την Ελλάδα μας, τον ήλιο, τη θάλασσα τον αέρα.
 
Σας σκλάβωσαν οι δανειστές, χάθηκαν τα δικαιώματά σας,
ακόμη και τα όργανα του σώματος δεν είναι πια δικά σας.
 
Μία – μία θα δίνονται οι κρατικές υπηρεσίες,
σε λίγο δεν θα είσαστε Έλληνες πολίτες.
 
Πάντα με το πρόσχημα πως θα ξεχρεωθείτε,
λίγο να κάνετε υπομονή και καλύτερες μέρες θα δείτε.
 
Και εσείς που τους έχετε είδωλα, στα μάτια τους κοιτάτε,
ακόμα τους πιστεύετε, γι’ αυτό δεν αντιδράτε.
 
Και φτάσατε έως εδώ από την αμαρτία,
αφαιρέσατε απ’ τη ζωή σας το Χριστό και βάλατε την αθεΐα.
Έτσι Εγώ αποχώρησα, σας άφησα μονάχους,
με τα θηρία να παλεύετε, με λιοντάρια και με ταύρους.
 
Και τώρα τί θα κάνετε; Πώς θα πορευτείτε;
Χωρίς πατρίδα και Θεό, πού πρέπει να κρυφτείτε;
 
Όμως Εγώ σας αγαπώ γιατί είσαστε παιδιά μου,
για σας Εγώ Σταυρώθηκα είστε τα δημιουργήματά Μου.
Και αν τώρα βασανίζεστε με φόβο και αγωνία,
τα επιτρέπω όλα αυτά Εγώ, για τη δική σας παιδαγωγία.
 
Κάντε ένα βήμα προς Εμέ και Εγώ τα χίλια,
και θα μείνετε απείραχτοι απ’ όλα τα θηρία.
 
Αν έχετε πίστη δυνατή και πράττετε τις εντολές μου,
να μη φοβάστε τίποτα θα φυλαχτείτε στις θεϊκές αυλές μου.
 
Να κάνετε επανάσταση με δάκρυα γονατίστε,
όπλο σας η προσευχή και θαύματα θα δείτε.
 
Δεν είναι λόγια ανθρώπινα όλα αυτά που σας λέω,
θα με γνωρίσετε παιδάκια μου μέσα απ’ το Ευαγγέλιο.
 
Αν με πιστέψετε δυνατά και σε Μένα προσευχηθείτε,
την επέμβασή Μου τη θεϊκή, και πάλι, στις μέρες σας θα δείτε.
 
Ποτέ μην απελπίζεστε μονάχα προσευχηθείτε,
γιατί θα έρθει ο καιρός που θα ελευθερωθείτε. Αμήν.
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου