Τετάρτη 19 Σεπτεμβρίου 2018

Η Παραβολή με τις γλάστρες.

Η Παραβολή με τις γλάστρες.
Ο μοναχός ήρθε στο Γέροντα του με κάποιο τρόπο και είπε:
"Πάτερ, πόσες φορές έχω έρθει σε σας, μετανοιωμενος από τις αμαρτίες μου, πόσες φορές με έχετε διδάξει συμβουλές, αλλά δεν μπορώ να βελτιώθω . Τι καλό είναι για μένα να έρχομαι σε σας, αν μετά
τις συνομιλίες μας, πάλι πέφτω στις αμαρτίες μου;
Ο γερων απάντησε:
"Γιε μου, πάρτε δύο πήλινα δοχεία - ένα με μέλι και ένα άδειο.
Ο μαθητής το έκανε.
"Και τώρα," είπε ο δάσκαλος, "ρίξτε το μέλι αρκετές φορές από ένα δοχείο στο άλλο".
Ο μαθητής το έκανε .
"Τώρα, γιε μου , κοιτάξτε το κενό δοχείο και μυρίστε το."
Ο μαθητής κοίταξε, μουρμούρισε και είπε:
"Πατέρα, ένα άδειο δοχείο μυρίζει σαν μέλι και έχει μέλι στο κάτω μέρος."
"Αυτό είναι σωστό," είπε ο δάσκαλος, "και οι οδηγίες μου θα εγκατασταθούν στην ψυχή σου." Εάν, για χάρη του Χριστού, μαθαίνετε τουλάχιστον κάποια από την αρετή στη ζωή σας, τότε ο Κύριος, με το έλεός Του, θα γεμίσει την ανεπάρκεια σας και θα σώσει την ψυχή σας για μια ζωή στον παράδεισο. Για τον Θεό δεν πειράζει το δοχείο, το οποίο μυρίζει το μέλι. Οπότε ο Θεός δεν θα σας απορρίψει εάν κρατήσετε στην ψυχή σας ακόμη και την αρχή της δικαιοσύνης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου