Κυριακή 30 Μαΐου 2021

ΘΕΙΑ ΕΙΔΗΣΙΣ ΟΤΙ ΤΑ ΦΡΙΚΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟ ΤΩΝ ΠΥΛΩΝ.

 ΓΡΑΨΕ  ΚΑΙ  ΚΛΑΨΕ  ΤΟ  ΤΙ  ΘΑ  ΓΕΝΕΙ, ΣΕ  ΛΙΓΟ  ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΕΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΓΗ.



ΜΕΓΑ    ΤΟ    ΟΝΟΜΑ    ΤΗΣ    ΑΓΙΑΣ    ΤΡΙΑΔΟΣ
+++  

 Γράψε και κλάψε το τι θα γενεί, 
σε λίγο παιδί Μου επάνω στην γη. 
Γράψε και κλάψε για την συμφορά,
 που θα χτυπήσει τα δόλια παιδιά.

 Γράψε και κλάψε και συ μαθητή Μου, 
για όσα θα βρούνε την δύστυχη γη Μου. 
Γράψε και κλάψε παιδί Μου, μαζί Μου, 
για όσα θα βρούνε τον κάθε αρνητή Μου. 

Γράψε και κλάψε και μην σταματάς, 
τόπο δεν θάβρεις εσύ να πατάς. 
Όλα θα γίνουν ΓΗΣ ΜΑΔΙΑΜ,
 χρόνια τα λέει η ΜΑΡΙΑΜ. 

Σας είπε ξυπνήστε, κοντά Μου να ’ρθείτε,
 σας είπε από τον ΛΗΘΑΡΓΟ ευθύς για να βγείτε. 
Σας είπε ΜΕΤΑΝΟΙΑ ΕΙΛΙΚΡΙΝΗ, 
ν’ αλλάξετε ρότα σε νέα ζωή. 

Ο χρόνος τελειώνει, βιαστείτε εσείς,
 και στο πετραχήλι ευθύς να βρεθείς.
 Σας είπε πως φθάνουν ΔΕΙΝΑ ΦΟΒΕΡΑ 
και οι περισσότεροι αδιαφορήσατε παιδιά Μου, φριχτά. 

Συνέχεια ΚΛΑΙΕΙ Η ΜΑΝΝΑ Η ΔΙΚΗ ΜΟΥ, 
για ό,τι θα έρθει επάνω στην γη Μου, 
και σεις τραβάτε την ίδια πορεία, 
ωθούμενοι από τα άγρια και βρωμερά θηρία. 

ΜΗΝ ΚΛΑΙΣ ΜΑΝΝΟΥΛΑ ΜΟΥ, ΔΕΝ ΤΟ ΑΞΙΖΟΥΝ, 
ΑΥΤΟΙ ΤΗΝ ΚΑΡΔΟΥΛΑ ΣΟΥ ΝΑ ΤΗΝ ΜΑΥΡΙΖΟΥΝ. 
ΕΣΥ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕΣ ΑΠΕΓΝΩΣΜΕΝΑ,
 ΣΤΑΜΑΤΑ ΝΑ ΚΛΑΙΣ ΑΠΕΛΠΙΣΜΕΝΑ. 
ΗΤΑΝ ΜΑΝΝΟΥΛΑ ΜΟΥ ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΟΥΣ, 
ΜΟΝΟΙ ΔΙΑΛΕΞΑΝΕ ΤΗΝ ΚΟΛΑΣΗ ΤΟΥΣ. 

Δικές τους ήτανε οι αποφάσεις, 
δεν μπορείς Εσύ να τους αλλάξεις. 
Ζούνε τελείως αυτοί στο σκοτάδι,
 επιλογή τους ήταν ο Άδης. 

Τον θρήνο σταμάτα ΜΑΝΝΟΥΛΑ ΓΛΥΚΕΙΑ ΜΟΥ, 
και επικεντρώσου στα λίγα παιδιά Μου. 
Αυτά που αγωνίζονται να αντισταθούνε 
και κόντρα στο ρεύμα ετούτα τραβούνε. 

Με τούτα ασχολήσου και βοήθησέ τα, 
πονούνε τα δύστυχα, Εσύ παρηγόρησέ τα. 
Για να αντέξουνε όσα θα δούνε, 
για να μπορέσουν να αντισταθούνε. 

Θα είναι η μαγιά η ευλογημένη, 
που εναγωνίως η γη περιμένει.
 Με αυτά ασχολήσου και τάλλα παράτα, 
δεν υπάρχει για τούτα άλλη ΠΑΡΑΤΑ.

Και συ όπου γράφεις αυτήν την γραφή Μου,
 κάνε κουράγιο ν’ αντέξεις παιδί Μου. 
Σε συγκλονίζουν αυτής τα γραμμένα, 
μα είναι παιδί Μου προφητευμένα. 

Μα όλοι ασχολούνται με τις ΠΡΟΦΗΤΕΙΕΣ, 
απλά σαν ενδιαφέρουσες και διαφορετικές ιστορίες. 
Σε λίγους αγγίζουν τις ευαίσθητες χορδές, 
σε πολύ λίγους μαλακώνουν τις γρανιτένιες καρδιές.

 Λίγοι τους δίνουν την δέουσα σημασία 
και αλλάζουν ταχέως την δική τους πορεία, 
ενώ οι πολλοί αδιαφορούνε 
και συνεχίζουν στην αμαρτία ετούτοι να ζούνε.

 Γι’ αυτό παιδί Μου σε περιμένουν εκπλήξεις, 
έχεις πολλά και φριχτά ν’ αντικρύσεις, 
γι’ αυτό σου είπα να κάνεις κουράγιο, 
να φθάσεις αισίως εσύ στο μουράγιο. 

Συνέχισε τώρα την άγια γραφή Μου, 
να ενημερώσουμε τέκνον το κάθε παιδί Μου,

 πως 

ΕΦΘΑΣΕ, ΦΘΑΝΕΙ Η ΘΕΙΑ ΜΟΥ ΔΙΚΗ
 ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΠΙΣΤΩΝ Η ΚΑΤΑΔΙΚΗ. 
Ο ΚΟΜΠΟΣ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΗΔΗ ΣΤΟ ΧΤΕΝΙ, 
ΧΡΟΝΟΣ ΚΑΘΟΛΟΥ ΠΛΕΟΝ ΔΕΝ ΜΕΝΕΙ. 

ΤΟ ΣΗΜΑΝΤΡΟ ΤΟΥ ΚΙΝΔΥΝΟΥ ΕΧΕΙ ΣΙΩΠΗΣΕΙ,
 ΑΦΟΥ ΗΔΗ ΑΠΟ ΚΑΙΡΟ ΣΑΣ ΕΧΕΙ ΕΙΔΟΠΟΙΗΣΕΙ. 
Ο ΕΧΩΝ ΩΤΑ ΤΟ ΕΧΕΙ ΑΚΟΥΣΕΙ, 
ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΑΛΛΟΣ ΕΧΕΙ ΑΔΙΑΦΟΡΗΣΕΙ. 
ΣΕ ΛΙΓΟ ΘΑ ΚΛΑΨΗ ΚΑΙ ΘΑ ΘΡΗΝΗΣΕΙ, 
ΑΛΛΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΡΓΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΕΤΑΝΟΗΣΕΙ

Είπα και ελάλησα ο ΑΓΙΟΣ ΘΕΟΣ,
 ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΟΣ Ο ΠΟΙΗΤΗΣ, 
Ο ΤΡΙΣΥΠΟΣΤΑΤΟΣ ΘΕΟΣ 
και κάθε ένας λόγος Μου είναι αληθινός,
 αφού σφραγίδα έχει 
τον ΤΙΜΙΟ ΚΑΙ ΖΩΟΠΟΙΟ ΣΤΑΥΡΟ. 

Αμήν και τω Τρισυποστάτω Θεώ δόξα.  
+++ 
 «ΧΡΙΣΤΟΣ  ΑΝΕΣΤΗ»  
«ΑΛΗΘΩΣ  ΑΝΕΣΤΗ»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου