Δευτέρα 31 Μαΐου 2021

ΕΠΕΙΓΟΝ ΜΗΝΥΜΑ ΤΟΥ ΓΕΡΟΝΤΑ ΤΟΥ ΓΕΩΚΩΝ.

«ΘΑ ΞΕΣΠΑΣΕΙ...ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΧΑΛΑΣΜΟΣ...»! 


Γράφει ο Ρωμανός

Χθες βράδυ (Κυριακή) επικοινώνησε μαζί μου ο γέροντας του Γεωκών και μου περιέγραψε κάτι που είχε ζήσει λίγες ώρες πριν.

Μου είπε ότι επέστρεφε στην οικία του όταν ξαφνικά ο ουρανός σκοτείνιασε και εκείνος ένοιωσε ταραχή και ένα αίσθημα μόνωσης (όπως όταν μπαίνεις μόνος σε ένα τηλεφωνικό θάλαμο) και του φαινόταν σαν να είναι άδεια η πόλη...

Τότε νοερά απευθύνθηκε στον Κύριο και είπε: « Τι είναι αυτό που συμβαίνει Κύριέ μου;» Και άκουσε καθαρή φωνή μέσα του που απήντησε λέγοντας τρεις φορές: «Θα ξεσπάσει...θα ξεσπάσει...θα ξεσπάσει!»
Υπό το κράτος της έκπληξης και της ταραχής κατεχόμενος, σε δεύτερο χρόνο άκουσε ξανά την φωνή: «Θα γίνει χαλασμός...!»

Ο γέροντας μου τόνισε ότι δεν γνωρίζει τι είναι αυτό που θα ξεσπάσει και πότε, αλλά πιστεύει ότι αυτό θα είναι πολύ σημαντικό!

Τον ρώτησα τότε μήπως είναι ο σεισμός; « Δεν ξέρω» μου απήντησε «αλλά έχω μια αίσθηση μήπως είναι οι ταραχές από τους μετανάστες, ίσως να διαρκέσουν μερικές ημέρες... αλλά και πάλι δεν ξέρω...μπορεί ο Κύριος να το πάει πίσω»

Μπορώ να μεταφέρω ότι όλα αυτά μου τα είπε με πολλή ταπείνωση και αιτιολόγησε ότι επικοινώνησε μαζί μου γιατί ήταν τόσο έντονο αυτό που έζησε, που ενώ το διηγήθηκε στον Γεώργιο (Γεωκών) ένιωσε την ανάγκη να το μοιραστεί και μαζί μου. Επίσης ότι ένιωσε ότι δεν έχει το δικαίωμα να μην ενημερώσει τον κόσμο γι αυτά που έζησε...

Μου τόνισε δε ότι όλα αυτά δεν τα ανακοινώνει παρά μόνον προς μετάνοιαν που θα οδηγήσει δια της εξομολογήσεως στην Θεία Κοινωνία, το τρίπτυχο δηλαδή που αποτελεί την μόνη προστασία και οδό προς την σωτηρία!

Ο Γεώργιος μου θύμισε και κάποιες  παλιότερες ρήσεις του γέροντα του που πιστεύει ότι σχετίζονται και τις παραθέτω 

« ΞΑΦΝΙΚΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΙΦΝΙΔΙΑΣΤΙΚΟ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΤΟΥΣ, ΟΠΩΣ ΕΝΑ ΒΕΛΟΣ ΠΟΥ ΔΙΑΠΕΡΝΑ ΕΠΤΑ ΚΑΛΑΘΙΑ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ»

« Οι 4 Άγγελοι της Αποκαλύψεως ( κεφ.7) πήραν εντολή να φύγουν από τις 4 γωνιές της Γης και να έλθουν στα 4 άκρα του Σταυρού, που εικονίζει την Ελλάδα, στο εξής θα βλέπετε τρομερές καταστροφές έξω ( εκτός Ελληνικού χώρου ) σεισμούς, πλημμύρες, πυρκαγιές, πολέμους…»

«Η ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΣΑΣ , ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΥΡΙΟΥ ΠΛΕΟΝ ΒΟΥΛΗΣΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΣΩΘΕΙ ΤΟ ΕΘΝΟΣ ΤΟΥ» 


«ΑΥΤΑ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ, ΤΑ ΣΗΜΕΡΙΝΑ …..ΒΑΛΤΕ ΤΑ ΣΤΟ ΜΑΥΛΟ ΣΑΣ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΕΙΝΟΥΝ ΜΕΣΑ ΣΑΣ, ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΤΑ ΔΕΙΤΕ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΑΣ  ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΤΙΓΜΗΝ, ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΑΝ ΒΡΙΣΚΕΣΘΕ, ΝΑ ΕΛΘΕΤΕ ΕΔΩ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ» 

oimos-athina.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου