Κυριακή 28 Ιουνίου 2020

ΘΕΙΑ ΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΔΙΑ ΤΟΥ ΓΕΡΟΝΤΟΣ.

ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΙΓΙΣΤΙΚΑ, ΟΣΑ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ ΔΕΙΝΑ…

ΜΕΓΑ     ΤΟ    ΟΝΟΜΑ     ΤΗΣ     ΑΓΙΑΣ     ΤΡΙΑΔΟΣ

+++  

 Τριάς Αγία λόγο χαρίζω, 
την Θείαν Χάρη Μου σε σας σκορπίζω. 
Σε σας που μένετε εις την ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ,
 σε σας που τιμάτε ΤΡΙΑΔΑ ΑΓΙΑ. 

Σε σας που αντέχετε τις πιέσεις, 
σε σας που αντιστέκεστε στου εχθρού τις αιρέσεις. 
Σε σας που πονάτε για την ΠΑΤΡΙΔΑ,
 σε σας που στηρίζετε ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ.

Σε σας που νοιάζεστε, για ΤΑ ΟΣΙΑ ΚΑΙ ΙΕΡΑ ΣΑΣ,
 για σας που πονάτε, γι’ αυτήν την γενιά σας. 
Σε σας που κρατάτε αναμμένη την δάδα, 
σε σας που τιμάτε ακόμα ΕΛΛΑΔΑ.

Σε σας απευθύνομαι, τα λίγα παιδιά Μου, 
σε σας και χαρίζω τα Θεία γραπτά Μου. 
Για να σας δώσω θάρρος κι ελπίδα, 
τώρα που έφθασε η καταιγίδα. 

Για να τονώσω το ηθικό σας, 
αφού Είμαι πάντα Εγώ στο πλευρό σας. 
Τίποτα τέκνα Μου μην φοβηθείτε, 
αλώβητοι απ’ όλα εσείς θε να βγείτε. 

Παντοδύναμος Είμαι ο δικός σας Πατέρας, 
να μην φοβάστε παιδιά Μου το τέρας. 
Δεν έχει δικαίωμα αυτός στα παιδιά Μου,
 κουμάντο θα κάνει στους αρνητάς Μου. 

Αυτούς μονάχα εσείς να λυπάστε, 
στο φριχτό τους το τέλος, μάρτυρες θα’στε. 

ΑΛΗΘΕΙΑ ΚΙ ΑΓΑΠΗ ΕΙΜΑΙ Ο ΘΕΟΣ 
κι όλους αγαπώ ο Δημιουργός. 
Τα πάντα σας έχω αποκαλύψει, 
τίποτα ο Θεός σας, δεν σας έχω κρύψει, 
κι ελεύθερους όλους σας έχω αφήσει. 

Μόνοι επιλέγετε την δική σας πορεία,
 που θα σας οδηγήσει ή στην Άνω Βασιλεία 
ή εις την κόλαση και στην αιώνια τιμωρία. 
Όλα σας τάχω Εγώ ειπωμένα,
 με κάθε λεπτομέρεια φανερωμένα. 
Κι έτσι δικαιολογία κανείς δεν θα έχει,
 το μέλλον του ο καθένας σας, στα χέρια του έχει. 

Γι αυτό και σας λέω παιδιά ιδικά Μου, 
εσείς που αναπαύετε την Πατρική την καρδιά Μου, 
καμία μην έχετε εσείς αγωνία, 
για όλα φροντίζω η Τριάδα η Αγία. 
Αμέριμνοι και ήσυχοι όλοι να είστε, 
σας τόχω ξαναπεί, «σκανδαλωδώς θα φρουρείστε». 

Θέλω όλοι να κατανοήσουν,
 πως την αλήθεια μόνον κοντά Μου θα ζήσουν. 
Ενώ μακρυά από Μένα, 
όλοι τους ζούνε μέσα στο ψέμα. 

Θα είναι όμως αργά όταν το δούνε,
 « το ήμαρτον» τότε δεν θα προλάβουν να πούνε. 
Γιατί θα είναι καταιγιστικά, 
όσα θα γίνουν παιδιά Μου δεινά. 

Μέχρι να προλάβετε το ένα να αντιληφθείτε, 
ούτε το επόμενο δεν θα προλαβαίνετε να δείτε. 
Βιάζομαι ο Θεός, επείγομαι να γίνει Ο ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΣ, 
για ν’ αρχίσει εις τους εναπομείναντες Ο ΕΠΑΝΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΣ   

Γι’ αυτό σας προετοιμάζω, 
για ΑΠΟΣΤΟΛΟΥΣ ΜΟΥ σας ετοιμάζω. 
Στα πέρατα της γης εσείς θα πάτε,
 επί πτερύγων ανέμων θα πετάτε.

 Η ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ, Η ΟΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΚΑΛΥΨΙΣ ΘΕΙΑ,
 ΘΑ ΕΙΝΑΙ Η ΜΟΝΗ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΘΡΗΣΚΕΙΑ. 
ΣΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΟΛΟΙ ΘΑ ΚΛΕΙΝΟΥΝ ΓΟΝΥ, 
Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΘΑ ΚΡΑΤΑ ΤΗΣ ΓΗΣ ΤΟ ΤΙΜΟΝΙ. 
ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΝΤΙΘΕΤΟΙ ΘΑ ΚΑΤΑΙΣΧΥΝΘΟΥΝΕ, 
ΚΑΙ ΑΠΟ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΓΗΣ ΘΑ ΧΑΘΟΥΝΕ.

Όσο για σας, τα λίγα δικά Μου πιστά παιδιά, 
που Μου μείνατε πιστά, παρ’ όλα τα αντίξοα δεινά, 
όλους ο Θεός θα τιμήσω και πολύ θα σας ανταμείψω. 

Γιατί σηκώσατε βαρύ σταυρό, 
όλον αυτόν τον καιρό, 
προσπαθώντας να μείνετε ακλόνητοι
 εις την πίστη την αληθινή, 
ΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ. 

Δοκιμαστήκατε ως χρυσός εν χωνευτηρίω,
 γι’ αυτό κι Εγώ θα σας δώσω ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ.

 Σας ευλογώ, σας αγαπώ 
και δύναμη σας χορηγώ, 
ο Πατέρας σας ο Αληθινός, 
ο Τρισυπόστατος Θεός.

 Αμήν γένοιτο και τω Τριαδικώ Θεώ δόξα.

+++

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου