Κυριακή 21 Ιουνίου 2020

ΘΕΙΟ ΜΗΝΥΜΑ ΔΙΑ ΤΟΥ ΓΕΡΟΝΤΟΣ ΤΗΣ ΥΠΕΡΑΓΙΑΣ ΘΕΟΤΟΚΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΩΛΕΙΑ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΕΙΚΟΝΑΣ ΤΗΣ.

ΓΙ’ ΑΥΤΟ ΕΠΕΣΑ ΣΤΙΣ ΦΛΟΓΕΣ, ΝΑ ΣΑΣ ΣΩΣΩ ΜΗΝ ΚΑΕΙΤΕ...

ΜΕΓΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΟΣ
+++

Μην διστάζεις για να γράψεις, ό,τι Εγώ θε να σου πω, 
σου μιλώ η Παναγία, μέσα από τo άγιο γραπτό. 
Μία Είμαι η Παναγία, οι Χάρες Μου όμως είναι πολλές, 
και δίνονται σε σας παιδιά Μου, με τις Εικόνες Μου τις ιερές. 

Κάθε τόπος και Εικόνα, κάθε μέρος κι άλλη Χάρη, 
προσπαθώ η Παναγία για να σας ανάψω το λυχνάρι. 
Το λυχνάρι της ψυχής σας, που είναι στους πολλούς σβησμένο, ενώ  θάπρεπε παιδιά Μου, να ήταν σ’ όλους αναμμένο. 

Έχει σβήσει από την ψυχή σας κάθε φλόγα Θεϊκή,
 και βαδίζετε στο σκότος κι έχετε εσείς χαθή.

Τίποτα δεν σας ξυπνάει, από την νάρκη του εχθρού, 
εις μάτην πάνε τα σημεία, πούρχονται εξ Ουρανού. 

ΑΙΜΑ ΤΡΕΧΕΙ Ο ΣΩΤΗΡΑΣ 
ΚΑΡΦΩΜΕΝΟΣ ΣΤΟΝ ΣΤΑΥΡΟ, 
ΑΣΥΓΚΙΝΗΤΟ ΟΜΩΣ ΜΕΝΕΙ 
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΨΥΧΙΚΟ. 
ΚΛΑΙΝΕ ΟΙ ΕΙΚΟΝΕΣ ΟΙ ΔΙΚΕΣ ΜΟΥ, 
ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ,
 ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΑΔΙΑΦΟΡΕΙΤΕ, 
ΔΙΑ ΤΟ ΜΕΓΑ ΑΥΤΟ ΣΗΜΕΙΟΝ. 

Και βαδίζετε παιδιά Μου, εις το χείλος του γκρεμού,
 χωρίς επίγνωση καμία, για τις συνέπειες αυτού. 
Εγώ Είμαι όμως ΜΑΝΝΑ, και πονάει η καρδιά Μου,
 σαν βλέπω τι τα περιμένει τα ταλαίπωρα παιδιά Μου. 

Γι’ αυτό και σας φανερώνω, το νέο τούτο το φριχτό, 
δεν μπορώ πλέον παιδιά Μου, να εξευμενίσω τον Χριστό.
 Εις μάτην πάνε οι αιτήσεις, τα πολλά τα δάκρυά Μου, 
που απευθύνω εις τον Γυιό Μου, μα και Παντοκράτορά Μου.

 ΓΙ’ ΑΥΤΟ ΚΑΗΚΕ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ, 
Η ΕΙΚΟΝΑ Η ΔΙΚΙΑ ΜΟΥ,
 ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΣΥΓΚΙΝΗΣΩ, 
ΤΟΝ ΥΙΟ ΚΑΙ ΒΑΣΙΛΙΑ ΜΟΥ. 

ΘΥΣΙΑΣΤΗΚΑ Η ΜΑΝΝΑ,
 ΓΙΑ ΤΑ ΑΜΑΡΤΩΛΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ.
 ΗΘΕΛΕ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΜΟΥ, 
ΕΣΑΣ ΦΡΙΧΤΑ ΝΑ ΤΙΜΩΡΗΣΕΙ, 
ΚΑΙ ΠΟΛΛΟΥΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΗ, 
ΑΦΘΟΡΕΙ ΝΑ ΕΞΑΦΑΝΙΣΗ. 

ΓΙ’ ΑΥΤΟ ΕΠΕΣΑ ΣΤΙΣ ΦΛΟΓΕΣ, 
ΝΑ ΣΑΣ ΣΩΣΩ ΜΗΝ ΚΑΕΙΤΕ, 
ΤΗΝ ΜΕΓΑΛΗ ΜΟΥ ΘΥΣΙΑ,
 ΜΗΠΩΣ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΔΕΙΤΕ.
 ΗΜΑΡΤΟΝ ΕΣΕΙΣ ΦΩΝΑΞΤΕ, 
ΚΑΙ ΠΡΟΦΘΑΣΤΕ ΚΑΙ ΣΩΘΕΙΤΕ. 

ΒΑΡΝΑΚΟΒΑ Η ΠΑΝΑΓΙΑ, σας μιλάω στο γραπτό, 
θέλοντας να εξηγήσω, γιατί έγινε αυτό. 
Θυσιάστηκα η Μάννα, για να σώσω τα παιδιά Μου,
 μπορεί Εμένα να ξεχάσαν, όμως τάχω στην καρδιά Μου. 

Έπεσα μέσα στις φλόγες, τα παιδιά Μου για να σώσω,
 και τον Γυιό Μου και Σωτήρα, θέλοντας να εξιλεώσω. 
Κάηκα για να σωθείτε, εσείς παιδιά αμαρτωλά,
 να γλυτώσετε τις φλόγες και τα φοβερά δεινά. 

Όποιος τούτη την θυσία, ημπορεί να καταλάβει, 
ας βιαστεί εν μετανοία, την συγχώρεση να λάβει, 
για να ανάψει το σβησμένο, της ψυχής του το λυχνάρι. 

Μίλησα η Παναγία, εις το άγιο γραπτό, 
και κάνεις μην αμφιβάλει, είναι τούτο ιερό, 
και σφραγίδα έχει επάνω, τον Ζωοποιό Σταυρό. 

Τρέξετε για να σωθείτε, σας προτρέπω η Παναγία, 
ΚΑΤΩ ΑΠ ΤΟ ΠΕΤΡΑΧΗΛΙ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΘΕΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΑ. Τίποτα άλλο δεν αξίζει, τώρα για να ασχοληθείτε, 
μόνον, πώς παιδιά αγαπητά Μου, ψυχικά για να σωθείτε. 

Όλα τ άλλα θα χαθούνε, θα τα πάρει ο τυφώνας, 
μπείτε εις την αγκαλιά του Πλάστη, να μην είστε κατά μόνας.
 ΒΑΡΝΑΚΟΒΑ Η ΠΑΝΑΓΙΑ, έδωσα τα λόγια Θεία, 
και αυτά θε να πιστέψει, ο έχων καθαράν καρδίαν. 

Όποιος τούτα απορρίψει, αυτός θα είναι ο χαμένος,
 όποιος όμως τα πιστέψει, θα ναι αυτός ωφελημένος. 
Δίνω σ όλους την ευχή Μου η Μητέρα Παναγία
 και εύχομαι στην καρδιά Μου, σ όλους σας την σωτηρία.

 Αμήν γένοιτο και τω Τριαδικώ Θεώ δόξα 
και εις την Παναγιά μας δόξα.

+++

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου