Τρίτη 22 Σεπτεμβρίου 2020

BAS_4 : Ο γέροντας, μου είπε.

 


Είδα τον γέροντα και του εξέφρασα την ανησυχία μου.

– Γέροντα, ανησυχώ ότι ο Χριστός μας ξέχασε…

– Γιατί το λες παιδί μου;

– Μα γέροντα, περνούν μήνες και χρόνια και τόσοι άλλοι γεροντάδες τι είπαν, και δεν γίνεται τίποτα!

– Ποιοί γεροντάδες;

– Όλοι οι φίλοι μου έχουν κι από ένα γέροντα και μια ο ένας λέει σε 3 μήνες, μια ο άλλος σε 6 μήνες…

– Σημασία έχει πότε θα γίνει ή γιατί γίνεται;

– Τι εννοείς γέροντα;

– Παιδί μου, οι προφητείες είναι προειδοποίηση του Χριστού ότι δεν πορεύεται σωστά ο κόσμος για να διορθωθεί. Ο κόσμος κοιτά μόνο το τι θα γίνει, χωρίς να νοιάζεται να διορθωθεί. Πως λοιπόν περιμένεις να γίνουν τα γεγονότα αφού οι καταστάσεις που ζούμε παραχωρούνται από τον Χριστό για μετάνοια και δεν τις αξιοποιούμε.

– Δηλαδή γέροντα, μπορεί να κάνουμε και χρόνια να πάμε στη Πόλη;

– Παιδί μου, ο Θεός είναι άχρονος και θέλει να σώσει όλα τα παιδιά του, πιστά και άπιστα. Περιμένει να πληρωθούν οι συνθήκες μετάνοιας. Αν πας έτσι στη Πόλη τι θα κάνεις; Για ποιό λόγο θα πας;

– Μα η Πόλη μας ανήκει, ο Θεός για μας την έχει.

– Λάθος παιδί μου! Ο Θεός είπε “δοθήσεται έθνει ποιούντι τους καρπούς της βασιλείας Του” (Ματθ.21.43). Όπως κάποτε πήρε την ευλογία Του από τους εβραίους, μπορεί να την πάρει κι από μας. Τι είπε ο Κολοκοτρώνης;

– «Ο Θεός έβαλε την υπογραφή Του για την ελευθερία της Ελλάδος και δεν την παίρνει πίσω»

– Ναι παιδί μου, ο Θεός έβαλε την υπογραφή Του και πάντα σέβεται ότι παραχωρεί ΑΛΛΑ ΕΜΕΙΣ ΤΗΡΗΣΑΜΕ ΤΟΥΣ ΟΡΟΥΣ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟΥ; Παραπονιέσαι ότι περιμένουμε χρόνια όταν εμείς έχουμε τον Παντοδύναμο Θεό στο περίμενε 200 χρόνια; Κανονικά θα έπρεπε 200 εκατομμύρια χρόνια να περιμένουμε για την αφερεγγυότητά μας. Οι αγωνιστές του 1821, όπως έγραψε ο μακαριστός γέροντας Βασίλειος Καυσοκαλυβίτης, προσεύχονταν «Θεέ μου Παντοδύναμε, Μεγάλο τ´ Όνομά Σου! Φύλλο δεν πέφτει απ´το δεντρί, χωρίς το Θέλημά Σου..!!». Αυτά συγκίνησαν τον Χριστό και παραχώρησε την ελευθερία μας. Πόσο θαυμαστή ομολογία Πίστης και μετάνοιας; Σήμερα που προσευχόμαστε;

– Έχεις δίκιο γέροντα…

– Παιδί μου, ο Θεός περιμένει την μετάνοιά μας γιατί νοιάζεται για μας και θέλει να μας οδηγήσει στη Βασιλεία των Ουρανών, αν είναι δυνατόν και όλους. Εμείς νοιαζόμαστε να πάμε στη Πόλη για να κάνουμε τους καμπόσους, για καθαρά κοσμικούς λόγους. Θέλουμε το υλικό, το κοσμικό κι όχι το πνευματικό. Στη Πόλη θα πάνε όσοι ποιούν τους καρπούς της βασιλείας του Θεού, για να μεταδώσουν την Ορθοδοξία σε όλο τον κόσμο. Γιατί αυτός είναι ο μοναδικός πολιτισμός αυτού του κόσμου. Βάλτε μετάνοια λοιπόν, το δυνατόν γρηγορότερα, καθυστερήσατε και αντί για τους εαυτούς σας κατηγορείτε τον Χριστό. Στο ξαναλέω : Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΕΒΑΛΕ ΤΗΝ ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΤΟΥ ΕΔΩ ΚΑΙ 200 ΧΡΟΝΙΑ ΚΙ ΕΜΕΙΣ 200 ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΑΞΙΟΥΜΕ ΝΑ ΤΗΡΗΣΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΟΡΟΥΣ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟΥ!!! ΠΟΙΟΣ ΦΤΑΙΕΙ;;;

– Ναι γέροντα, αλλά κάποιοι που είναι σωστοί γιατί υποφέρουν;

– Δεν υποφέρουν παιδί μου, οικονομεί ο Θεός κι απολαμβάνουν τη ζεστασιά της προστασίας Του και μπορεί ακόμα και να το απολαμβάνουν, να το ζουν σαν θαύμα. Ξέρεις τι είναι να βλέπεις τους άλλους στον κατακλυσμό και συ πλάι τους απλά να πιτσιλίζεσαι;

– Ευχαριστώ γέροντα!

– Καλό δρόμο και καλή μετάνοια παιδί μου!

BAS_4

triklopodia.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου