Πέμπτη 1 Απριλίου 2021

ΕΚΤΑΚΤΟ ΘΕΙΟ ΜΗΝΥΜΑ: Η ΔΙΚΑΙΑ ΟΡΓΗ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΘΑ ΠΕΣΕΙ ΕΠΙ ΤΩΝ ΤΥΡΑΝΝΩΝ ΤΟΥ ΛΑΟΥ!

ΑΡΧΟΝΤΕΣ ΚΑΙ ΜΕΓΙΣΤΑΝΟΙ Η ΟΡΓΗ ΜΟΥ ΣΑΣ ΠΡΟΦΘΑΝΕΙ…




ΜΕΓΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΟΣ

+++


 ΑΡΧΟΝΤΕΣ ΚΑΙ ΜΕΓΙΣΤΑΝΟΙ ,
η οργή Μου σας προφθάνει,
βρείτε τρύπα να κρυφθείτε, 
μες στην γη βαθειά να μπείτε. 

ΤΕΛΕΙΩΣΕ Η ΥΠΟΜΟΝΗ ΜΟΥ
 ΚΑΙ Η ΑΝΟΧΗ Η ΔΙΚΗ ΜΟΥ, 
ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ ΝΑ ΜΕ ΔΕΙΤΕ, 
ΤΡΟΜΟ ΕΣΕΙΣ ΝΑ ΑΙΣΘΑΝΘΕΙΤΕ. 

ΤΡΟΜΟ ΣΠΕΙΡΑΤΕ ΣΤΗΝ ΓΗ ΜΟΥ, 
ΤΡΟΜΑΞΑΤΕ ΚΑΘΕ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ, 
ΤΩΡΑ ΗΡΘΕ Η ΣΕΙΡΑ ΣΑΣ, 
ΝΑ ΤΡΟΜΑΞΕΙ Η ΚΑΡΔΙΑ ΣΑΣ. 

ΝΟΙΩΘΑΤΕ ΧΑΡΑ ΜΕΓΑΛΗ, 
ΣΑΝ ΤΡΟΜΑΖΑΝΕ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ,
 ΣΑΣ ΕΤΡΕΦΕ Η ΔΙΚΗ ΤΟΥΣ ΛΥΠΗ, 
ΓΙΑΤΙ ΕΙΣΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΛΥΚΟΙ.

ΨΑΧΝΑΤΕ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΡΟΠΟΥΣ, 
ΝΑ ΤΡΟΜΑΞΤΕ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ, 
ΜΑ ΞΙΝΗ ΘΑ ΒΓΕΙ Η ΧΑΡΑ ΣΑΣ,
 ΓΙΑΤΙ ΕΡΧΕΤΑΙ Η ΣΕΙΡΑ ΣΑΣ 
ΚΑΙ ΟΥΑΙ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙΜΟΝΟ ΣΑΣ, 
ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ ΤΟΝ ΘΕΟ ΣΑΣ.

Ο τρόμος όλων των παιδιών Μου,
 θάρθει επάνω σας μεγάλος, 
ανείπωτος ο πανικός σας
 και ο ψυχικός σας σάλος. 

Χρόνο σας έδωσα μεγάλο, 
το κακό σας να αισθανθείτε, 
σε μετάνοια να ’ρθείτε, 
ΗΜΑΡΤΟΝ σε Με να πείτε, 
ψυχικά για να σωθείτε. 

Μα είστε τόσο πωρωμένοι, 
και στον σατανά δοσμένοι,
 που άλλο πλέον δεν Μου μένει,
 παρά Εγώ να σας πληρώσω
και ό,τι δώσατε, να δώσω.

Τρόμο δώσατε στην γη Μου;
Τρόμος θάναι η πληρωμή Μου.
Είμαι Εγώ Δικαιοκρίτης,
Εγώ του σύμπαντος ο Κτίστης,

πάντα δίκαιη κάνω κρίση,
σε σας το ΔΙΚΑΙΟ θα ισχύσει,
 γιατί ΤΟ ΑΠΕΙΡΟ ΕΛΕΟΣ ΜΟΥ,
 ΤΟΧΩ ΕΓΩ ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΑΟ ΜΟΥ,
ΚΑΙ ΓΙΑ ΣΑΣ ΜΟΝΑΧΑ ΜΕΝΕΙ
 Η ΟΡΓΗ ΜΟΥ ΕΝΙΣΧΥΜΕΝΗ.

Πουθενά δεν θα κρυφθείτε, 
όσο και να κουραστείτε, 
τα ασφαλή τα καταφύγιά σας, 
ΤΑΦΟΙ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΣΤΑ ΚΟΡΜΙΑ ΣΑΣ, 

ΑΦΟΥ ΜΕΣΑ ΘΕ ΝΑ ΜΠΕΙΤΕ , 
ΑΛΛΑ ΕΞΩ ΔΕΝ ΘΑ ΒΓΕΙΤΕ, 
ΤΟ ΦΩΣ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΔΕΙΤΕ. 
Απ’ της γης Μου το σκοτάδι, 
κατευθείαν για τον Άδη.

ΑΡΧΟΝΤΕΣ ΚΑΙ ΜΕΓΙΣΤΑΝΟΙ, 
το κακό σας πλέον φθάνει, 
είστε όλοι σατανάδες, 
όλης της γης Μου οι Αγάδες. 

Μαζί μ’ αυτόν λοιπόν θα πάτε, 
για την κόλαση τραβάτε. 
Έλεος κανείς δεν θά βρει,
 αφού είναι η ψυχή σας μαύρη,
 γιατί είστε ανθρωποφάγοι.

Ουαί! Ουαί! Και τρισαλλοί σας!
 Σας μιλάω ο Κριτής σας, 
το Πρόσωπό Μου δεν θα δείτε, 
ευθύς στην κόλαση θα μπείτε. 

Και ρωτάω ο Θεός σας,
 τι θα κάνετε το βιός σας; 
Που στύψατε τον κόσμο τούτο, 
για ν’ αυξήσετε τον πλούτο;

 Θα τα πάρετε μαζί σας; 
Παρέα εις την κόλασή σας;
 Μα ανόητοι και βλάκες, 
τα σάβανα δεν έχουν τσέπες, 
κι αν στον τάφο σας θα μπούνε,
 πάλι εκεί θε να βρεθούνε.

 Είπατε, ότι θα ζήστε 
αιώνια πάνω στην γη; 
Γι’ αυτό σκοτώνετε τους άλλους 
για να ζήσετε εσείς;
 
Το ανόητο μυαλό σας, σας 
το σκότισε ο εχθρός σας 
και νομίσατε θα ζείτε, 
όλους για να τυραννείτε. 

Είστε όλοι ναρκωμένοι 
από τον βρωμερό εωσφόρο, 
και θα πάτε όλοι μαζί του, 
θάστε ο δικός του φόρος.

ΤΕΛΕΙΩΣΕ Ο ΔΙΚΟΣ ΣΑΣ ΧΡΟΝΟΣ,
 ΠΟΥ ΒΑΣΙΛΕΨΕ Ο ΤΡΟΜΟΣ,
 ΘΑΡΘΕΙ ΠΑΛΙ ΗΡΕΜΙΑ, 
ΜΟΛΙΣ ΦΥΓΟΥΝ ΤΑ ΘΗΡΙΑ 
ΚΑΙ ΚΑΘΑΡΙΣΤΕΙ Η ΓΗ ΜΟΥ 
ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΒΔΕΛΥΓΜΙΑ.

 Σας το βεβαιώνω ο Πλάστης,
 σύμπαντος Δημιουργός, 
Τρισυπόστατος Υπάρχων 
πάντα πανταχού Παρών, 

και κανείς μην αμφιβάλει, 
έχω την υπογραφή Μου βάλει 
και σφραγίδα στο γραπτό Μου
 με τον Τίμιο Σταυρό Μου. 

Και όποιος δεν θα το πιστέψει 
θα το δει αυτός στην πράξη. 

Αμήν γένοιτο και δόξα και τιμή 
εις την Τριαδική Αρχή. 

 +++

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου