Κυριακή 29 Αυγούστου 2021

ΘΕΙΟ ΜΗΝΥΜΑ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΤΙΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΣΤΑ ΕΠΕΡΧΟΜΕΝΑ...

 Ο  ΚΟΣΜΟΣ  ΠΑΡΑΦΡΟΝΗΣΕ,  ΤΡΕΧΕΙ  ΠΡΟΣ  ΤΟΝ ΓΚΡΕΜΟ…


ΜΕΓΑ    ΤΟ    ΟΝΟΜΑ    ΤΗΣ    ΑΓΙΑΣ    ΤΡΙΑΔΟΣ

+++  

  Γράψε παιδί Μου γράψε, λόγον τον Θεϊκό, 
ο κόσμος παραφρόνησε , τρέχει προς τον γκρεμό,
 δεν έχουν πλέον φρένα, ούτε σταματημό,
το βεβαιώνω τούτο Τριαδικός Θεός.
Τελείως εσκοτίστηκε αυτών ο λογισμός,
 αφού τρέχουν για να προφθάσουν, να πέσουν στον γκρεμό. 
Και θα ήταν λίγο το κακό, αν ήταν μόνον αυτό,
αλλά παρασύρουν οι μωροί και τα ΠΑΙΔΙΑ σ’ αυτό.

 Βιάζονται τα κακόμοιρα να τα εμβολιάσουν
και στον βωμό του μαμωνά, αυτά να θυσιάσουν.
Να τους στερήσουν την ζωή, που έδωσα ο Θεός τους,
 να γίνουνε υβρίδια να χαίρεται ο εχθρός τους.

Αφού τους βάζει ο εχθρός, τα περισσότερα να τα δολοφονούν,
πριν καν γεννηθούνε, και το ένα ή δυο που γέννησαν,
βιάζονται να εμβολιαστούνε.

ΔΕΝ ΕΧΟΥΝΕ ΕΠΙΓΝΩΣΗ,
ΤΟ ΜΕΓΑ ΕΓΚΛΗΜΑ ΤΟΥΣ,
ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝΕ ΟΙ ΤΑΛΑΙΠΩΡΟΙ
 ΣΤΑ ΔΥΣΤΥΧΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥΣ,
 ΠΟΥ ΘΑ ΤΡΑΒΑΝΕ ΑΙΩΝΙΑ
ΕΤΟΥΤΟΙ ΤΑ ΜΑΛΛΙΑ ΤΟΥΣ.

ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ
ΑΥΤΗ Η ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΤΟΥΣ,
ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΕΣΟΥΝ ΝΑ ΧΑΡΟΥΝ
ΕΤΟΥΤΟΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥΣ,
ΘΑ ΤΗΝ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ ΑΚΡΙΒΑ
ΤΗΝ ΑΦΡΟΣΥΝΗ ΤΗΝ ΔΙΚΙΑ ΤΟΥΣ.

Έρμαια γίνανε όλοι αυτοί στον βρωμερό εχθρό,
αφού οικειοθελώς του δώσανε τον ιδικό τους εαυτό,
αρνούμενοι οι δύστυχοι Εμένα τον Θεό.

ΣΙΓΑ – ΣΙΓΑ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝΕ ΔΟΥΛΟΙ ΤΟΥ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥ,
ΑΦΟΥ ΑΠΟΠΟΙΗΘΗΚΑΝ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΥΨΙΣΤΟΥ.

Πονώ και θλίβομαι πολύ ο Κύριος και Θεός,
γιατί ιδιαιτέρως τα παιδιά, Εγώ τα αγαπώ,
και δεν θα συγχωρήσω ετούτο το κακό.

 Η ΟΡΓΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΜΕΤΡΗ, ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΑΥΤΟΥΡΓΟ,
 ΠΟΥ ΠΡΟΚΑΛΕΙ ΣΤΑ ΤΕΚΝΑ ΜΟΥ ΕΤΟΥΤΟ ΤΟ ΚΑΚΟ,
ΙΧΝΟΣ ΔΕΝ ΘΑΒΡΕΙ ΕΛΕΟΣ,
ΑΛΛΑ ΘΑ ΤΟΝ ΤΙΜΩΡΗΣΩ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΙΚΩΣ,
ΣΦΡΑΓΙΔΑ ΒΑΖΩ ΕΙΣ ΑΥΤΟ Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΘΕΟΣ.
 ΑΝΙΛΕΩΣ  Η  ΚΡΙΣΙΣ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΝΙΛΕΕΙΣ,
ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΟΙ ΔΥΣΜΟΙΡΟΙ, ΜΗΝ ΕΙΧΑΝ ΓΕΝΝΗΘΕΙ,
ΠΑΡΑ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΤΙΚΡΥΣΟΥΝ ΤΗΝ ΘΕΪΚΗ ΟΡΓΗ.

Μιλώ διά μέσου της γραφής, ο Άγιος ο Θεός
και κάθε ένας λόγος Μου είναι ΑΛΗΘΙΝΟΣ,
 έχει σφραγίδα άγια τον Τίμιο Σταυρό.

Κάθε λεπτό που φεύγει, έρχεστε πιο κοντά, 
να είστε ετοιμασμένοι αγαπημένα Μου παιδιά.

Φροντίστε η ψυχή σας να είναι δυνατή
και αυτό θα κατορθώσετε εσείς με ΠΡΟΣΕΥΧΗ,
ΜΗΝ ΣΠΑΤΑΛΑΤΕ ΑΔΙΚΑ ΧΡΟΝΟ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ,
ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΑΝΤΕΞΕΤΕ ΣΕ Ο,ΤΙ ΘΑ ΓΕΝΕΙ.
 ΚΑΝΤΕ ΑΠΟΤΑΜΙΕΥΣΗ ΕΣΕΙΣ ΣΕ ΠΡΟΣΕΥΧΗ,
ΓΙΑΤΙ ΤΗΝ ΩΡΑ ΤΗΝ ΦΡΙΧΤΗ, ΤΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΕΙΣ,
 ΓΙ’ ΑΥΤΟ ΣΟΥ ΛΕΩ ΤΕΚΝΟΝ ΜΟΥ, ΒΙΑΣΟΥ ΜΗΝ ΟΚΝΗΡΕΙΣ,
 ΣΕ ΕΝΗΜΕΡΩΝΩ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΙΗΣΟΥΣ Ο ΛΥΤΡΩΤΗΣ.
 

ΑΣΠΙΔΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΟΣΕΥΧΗ, ΣΕ Ο,ΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΓΙΝEI,
ΘΑ ΔΙΩΧΝEI ΜΑΚΡΥΑ ΑΠΟ ΣΕ ΚΙΝΔΥΝΟ ΚΑΙ ΟΔΥΝΗ.
ΑΔΙΑΛΕΙΠΤΩΣ ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ,
ΝΑ ΒΡΙΣΚΕΣΤΕ ΣΕ ΣΥΝΔΕΣΗ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ ΜΕ ΕΜΕΝΑ,
 ΓΙΑ ΝΑ ΣΤΕ ΤΕΚΝΑ ΑΓΑΠΗΤΑ, ΠΑΝΤΑ ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΑ.

ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΦΟΒΟ ΝΑΧΕΤΕ ΑΛΛΑ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ,
ΣΕ ΜΕ ΤΟΝ ΜΕΓΑ ΤΟΝ ΘΕΟ, ΠΟΥ ΕΧΩ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ.
 ΘΑ ΕΡΘEI ΜΕΓΑΣ ΤΡΑΝΤΑΓΜΟΣ, ΑΛΛΑ ΝΑ ΜΗΝ ΦΟΒΑΣΤΕ,
ΑΦΟΥ ΜΕΣ ΣΤΗΝ ΑΓΚΑΛΗ ΜΟΥ ΕΣΕΙΣ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ ΘΑΣΤΕ.
ΘΑ ΡΘEI ΚΑΙ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ, ΣΑΣ ΤΟΧΩ ΧΙΛΙΟΕΙΠΕΙ,
ΘΑ ΦΕΞEI ΝΕΑ ΜΕΡΑ, ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΧΑΡΑΥΓΗ.


 Γένοιτο, αμήν και δόξα και τιμή εις την Τριαδική Αρχή.  

+++

oimos-athina.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου