Δευτέρα 6 Δεκεμβρίου 2021

ΕΠΕΞΗΓΗΜΑΤΙΚΟΣ ΤΗΣ ΑΝΩΘΕΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΘΕΙΟΣ ΛΟΓΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΕΡΟΝΤΙΣΣΑ ΤΗΣ ΣΤΕΡΕΑΣ.

 Η ΟΡΘΟΠΡΑΞΙΑ ΜΕΤΡΑ 


   ΜΕΓΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΟΣ

 +++  


 Κύριος του παντός, με το πλάσμα μου επικοινωνώ, 
αυτό γινόταν απ’ τον παλαιό καιρό.
  Κοίταξε στην παλαιά διαθήκη, θα το βρεις.
  Γιατί λοιπόν ανθρώπινη ψυχή εσύ αμφισβητείς;
  Σε ρωτώ.  Μήπως άλλαξα ο ΘΕΟΣ;

Απάντησε μου ρωτώ, εσένα που λες, μα πώς, γιατί; 

Και πλάνη ονομάζεις τα ΑΓΙΑ ΕΤΟΥΤΑ ΡΗΤΑ.
  ΠΡΟΣΕΞΕ γιατί έχω Ο ΚΥΡΙΟΣ ΕΙΠΕΙ
πως όποιος ΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΤΟ ΑΓΙΟ ΑΝΑΙΡΕΙ
 δε μέλει συγχωρεθεί.

 Και σε ξαναρωτώ, είναι πλάνη ο λόγος μου; 
Είναι πλάνη η φωνή των παλαιών Αγίων Πατέρων;
  Είναι πλάνη η παραδοχή των ορθοδόξων Αγίων μου μυστηρίων; 
Είναι πλάνη η ώθηση προς προσευχή;
Είναι πλάνη ο λόγος προς μετάνοια,
προς εξομολόγηση, προς Θείαν Κοινωνίαν;
Η μήπως είναι πλάνη η ΟΡΘΟΠΡΑΞΙΑ;

Μήπως σε σκανδαλίζει Η ΦΩΝΗ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ;
Το ότι δηλαδή κυβερνούν οι πρόδρομοι
της ΝΕΑΣ ΕΠΟΧΗΣ, ΤΗΣ ΜΑΣΩΝΙΑΣ;

Είναι πλάνη, είναι ψέμα
ΟΤΙ ΧΤΥΠΙΕΤΑΙ Η ΑΓΙΑ ΜΟΥ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ;
Ότι στη γη σας τώρα, στην πολιτική και εκκλησιαστική ηγεσία
 οι άνθρωποι που διοικούν υπηρετούν άνομα, νεοεποχικά σημεία;

   Πώς λοιπόν ΕΓΩ, ΩΣ ΜΕΓΑΣ ΚΑΙ ΑΨΕΥΔΗΣ ΘΕΟΣ
 να μην επικοινωνήσω με τα πιστά μου παιδιά,
πώς να τα αφήσω απληροφόρητα στα θηρία τα σατανικά;

  Κι εσύ ψυχή που κρίνεις, που κατακρίνεις
τα Άγια μου ετούτα ρήματα, τα Ιερά,
άνοιξε το βιβλίο των ψαλμών.
Θα δεις εκεί, στον 55ον ψαλμό
– ΤΟ ΕΝ ΤΩ ΘΕΩ ΜΟΥ ΑΙΝΕΣΩ ΡΗΜΑ,
ΕΝ ΤΩ ΚΥΡΙΩ ΑΙΝΕΣΩ ΛΟΓΟ. 


 Και στον 67ον να σας λέω πως –
 ΕΙΣ ΤΟΥΣ ΕΥΑΓΓΕΛΙΖΟΜΕΝΟΥΣ, ΘΕΛΩ ΔΩΣΩ ΛΟΓΟ,
ΡΗΜΑ, ΕΝ ΔΥΝΑΜΕΙ ΠΟΛΛΗ.

Αλλά, ίσως, άνθρωπε της γης, έχεις άγνοια πνευματική,
 εσύ παιδί μου που περνάς για πλάνη, δυστυχώς,
ΤΟ ΑΛΗΘΕΣ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩ.
Και γι’ αυτό ΑΣΥΝΕΤΩΣ το στόμα σου κρίνει και επικρίνει
 ΕΜΕ ΤΟΝ ΜΕΓΑ ΘΕΟΝ!

ΠΡΟΣΕΞΕ, ΘΑ ΜΕΤΑΝΙΩΣΕΙΣ ΓΙ’ ΑΥΤΟ.
Μάθε το άνθρωπε της γης,
 πως ΤΟ ΑΓΙΟ ΠΝΕΥΜΑ ΟΠΟΥ ΘΕΛΕΙ ΠΝΕΕΙ,
 κι εσύ πρέπει ΜΕ ΤΑΠΕΙΝΩΣΕΩΣ ΓΡΑΜΜΗ
 μόνο να βάζεις το – ΚΥΡΙΕ ΜΟΥ, ΑΜΗΝ.

Και τα πιστά μου παιδιά που,
ΧΑΡΙΤΙ ΘΕΙΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ,
 γράφουν και ομιλούν τα ρήματα τα Θεία,
δεν είναι πιο καλά από τα υπόλοιπα μου τεκνία.
Απλά Εγώ τα χρησιμοποιώ για να βοηθήσω
 ΕΣΕΝΑ ΠΟΥ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΑΓΑΠΩ
 και ζητώ διά των ρημάτων να σε αφυπνίσω,
ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ να σου εξηγήσω.


ΑΜΗΝ   

+++

oimos-athina.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου