Κυριακή 26 Δεκεμβρίου 2021

" να το μοιραστώ μαζί σας αδελφοί, ζωντανό ΘΑΥΜΑ της Γερόντισσας Γαλακτίας πριν λίγες ώρες"

 


 - " παιδί μου εμείς οι Ορθόδοξοι είμαστε ζωντανοί ακόμα και όταν πεθαίνουμε " 

Μας είπε από την άλλη άκρη του τηλεφώνου ένας σεβάσμιος παππούλης υπερηλικιωμένος από την Αγιοτόκο Κρήτη που στο διάβα της ζωής του γνώρισε όλες τις αγίες μορφές της εποχής μας και έλαβε τις ευλογίες τους. Ένα διάβα που τον έκανε ασκητή μέσα στο κόσμο και του έδωσε το προνόμιο αν και ο ίδιος αναγκεμένος να ταίζει κόσμο και κοσμάκη στο νησί των ΑΓΙΩΝ της Κρήτης.

και συνέχισε να μας λέει στο τηλέφωνο: 

- " άκου αυτό το Θαυμαστό Παραμονή Χριστουγέννων" 

-" είχα έγνοια πως θα ταίσω μια πολύτεκνη οικογένεια που πέρσι τα Χριστούγεννα ανήμερα έφαγαν μόνο σαλάτα ντομάτας την στιγμή που δεν είχαν την δυνατότητα να αγοράσουν κρέας . Aκούς γιατί φτώχεια μιλάμε;" 

- " παρακαλούσα τον ΜΙΧΑΛΗ (έτσι λέει τον ΑΡΧΑΓΓΕΛΟ ΜΙΧΑΗΛ λόγω της οικειότητας που αισθάνεται μαζί του , απόρροια της μεγάλης ευλάβειας που του έχει και  της πνευματικής συναναστροφής μαζί του) ΚΑΙ ο ΑΡΧΑΓΓΕΛΟΣ δεν βράδυνε " 

- " έφερε έξω από την πόρτα μου ένα άγνωστο μου πρόσωπο  και αυτό  μου έδωσε ένα φάκελο με 250 ευρώ" 

- " το θεώρησα δώρο του "ΜΙΧΑΛΗ" για να φάει αυτή η οικογένεια" 

- " έβαλα τον φάκελο σε ένα συγκεκριμένο συρτάρι για να πάω να ψωνίσω κρέας και τα αναγκαία την επομένη για να τα δώσω στην οικογένεια αυτή" 

- " το πρωί  όμως ο φάκελος είχε εξαφανιστεί , έψαξα όλο το σπίτι και στο τέλος απόκαμα, ότι θα έμεναν νηστικοί οι συνάνθρωποι μου αυτοί" 

- " με δάκρυα στα μάτια γονάτισα μπροστά την φωτογραφία της Γερόντισσας Γαλακτίας και την παρακαλούσα να με βοηθήσει."

 - " αφού έκλαψα για πολλή ώρα, την σήκωσα για να την ασπαστώ και τότε ακριβώς πίσω από την κορνίζα της φωτογραφίας της γερόντισσας βρήκα κολλημένο τον φάκελο με τα χρήματα " 

- " Θαυμαστός ο ΘΕΟΣ εν τοις ΑΓΙΟΙΣ ΑΥΤΟΥ, αναφώνησα"  

Συγκινημένος ο γέροντας τελείωσε την συζήτηση του αυτή μαζί μου.

Άδραξα προς το τέλος την ευκαιρία να τον ρωτήσω: 

- πες μου εσύ παππούλη που έχεις τόση οικειότητα με τον Αρχάγγελο Μιχαήλ αν σου είπε κάτι για όσα όλα σήμερα περνάμε.

ο παππούλης σταμάτησε να κλαίει από την συγκίνηση της αφήγησης αυτής και μου απάντησε:  

-" ένα θα σου μεταφέρω, ο ΑΡΧΑΓΓΕΛΟΣ πήρε εντολή από τον ίδιο τον ΚΥΡΙΟ μας Ιησού Χριστού να ξεκινήσει" 

- " αν έβλεπες πόσο ακονισμένη είναι η Ρομφαία του θα καταλάβαινες" 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου