Τετάρτη 29 Δεκεμβρίου 2021

Παραμονές Πρωτοχρονιάς 2022: Γεμάτη μύρο και δάκρυα η Παναγία Παρηγορήτρια στην Εκκλησία της (VIDEO).

 Μέγα σημάδι από την Παναγία Παρηγορήτρια στην Εκκλησία του Βύρωνα- Γεμάτη Μύρο η εικόνα λίγο πριν την Παραμονή Πρωτοχρονιάς 2022.

Με συγκίνηση και μεγάλο θαυμασμό πολλοί πιστοί προσέρχονται καθημερινά στην εικόνα της Παναγίας της Παρηγορητρίας στην Ενορία του Αγίου Δημητρίου Νέας Ελβετίας στο Βύρωνα πού συνεχίζει να δακρυρροεί από την Τρίτη 08 Σεπτεμβρίου κατά την εορτή του Γενεθλίου της και συνέβη κατά την διάρκεια της τέλεσης της θείας Λειτουργίας την ημέρα αυτή.

Κύριε εἰσάκουσον τῆς προσευχῆς μου, ἐνώτισαι τὴν δέησίν μου ἐν τῇ ἀληθείᾳ Σου, εἰσάκουσον μου ἐν τῇ δικαιοσύνῃ Σου καὶ μὴ εἰσέλθης εἰς κρίσιν μετά τοῦ δούλου Σου, ὅτι οὐ δικαιωθήσεται ἐνώπιόν Σου, πᾶς ζῶν. Ὅτι κατεδίωξεν ὁ ἐχθρός τὴν ψυχήν μου, ἐταπείνωσεν εἰς γῆν τὴν ζωήν μου.

Ἐκάθισέ με ἐν σκοτεινοῖς, ὡς νεκρούς αἰῶνος καὶ ἠκηδίασεν ἐπ’ ἐμέ τό πνεῦμα μου, ἐν ἐμοί ἐταράχθη ἡ καρδία μου. Ἐμνήσθην ἡμερῶν ἀρχαίων, ἐμελέτησα ἐν πᾶσι τοῖς ἔργοις Σου, ἐν ποιήμασι τῶν χειρῶν Σου ἐμελέτων.

Παναγια

Διεπέτασα πρός Σέ τάς χείρας μου, ἡ ψυχή μου ὡς γῆ ἄνυδρός Σοι. Ταχύ εἰσάκουσόν μου, Κύριε, ἐξέλιπε τό πνεῦμα μου. Μὴ ἀποστρέψης τό πρόσωπόν Σου ἀπ’ ἐμοῦ καὶ ὁμοιωθήσομαι τοῖς καταβαίνουσιν εἰς λάκκον. Ἀκουστὸν ποίησόν μου τό πρωΐ τό ἔλεός Σου, ὅτι ἐπὶ Σοί ἤλπισα.

Γνώρισόν μοι, Κύριε, ὁδόν ἐν ἧ πορεύσομαι, ὅτι πρός Σέ ἦρα τὴν ψυχήν μου. Ἐξελοῦ με ἐκ τῶν ἐχθρῶν μου, Κύριε, πρός Σέ κατέφυγον, δίδαξόν με τοῦ ποιεῖν τό θέλημά Σου, ὅτι Σύ εἶ ὁ Θεός μου. Τό Πνεῦμα Σου τό ἀγαθὸν ὁδηγήσει με ἐν γῇ εὐθείᾳ, ἕνεκεν τοῦ ὀνόματός Σου, Κύριε, ζήσεις με.

ekklisiaonline.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου