Πέμπτη 30 Δεκεμβρίου 2021

ΛΟΓΟΣ ΚΥΡΙΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΕΡΟΝΤΙΣΣΑ ΣΤΗΣ ΣΤΕΡΕΑΣ: «ΒΙΒΛΙΚΗ ΤΙΜΩΡΙΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΤΟΥΣ ΣΥΓΧΡΟΝΟΥΣ ΣΟΔΟΜΙΤΕΣ»

ΠΑΜΕ ΠΑΛΑΙΑ ΔΙΑΘΗΚΗ ΤΩΡΑ 

 ΜΕΓΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΟΣ

+++ 


  Γράψε παιδί μου τον Θείο μου λόγο,
 μοίρασε τον αυτόν ΣΤΟΝ ΠΙΣΤΟ λαό μου.
  Θέλω, ο Κύριος, με τους πιστούς να επικοινωνήσω,
ουράνια ενίσχυση να τους χαρίσω.

 Σας μεταφέρω τεκνία μου στην ΠΑΛΑΙΑ ΔΙΑΘΗΚΗ,
 στων Σοδόμων, στων Γομμόρων τον καιρό,
 τότε που έστειλα Ο ΘΕΟΣ τους αγγέλους μου
 να ειδοποιήσουν τον Λωτ,
 να του πουν να φύγει από ‘κεί
 γιατί θα ριχτεί πυρ με φωτιά να κάψει το παν.

  Αιτία η Σοδομιτική ασελγεία,
 η παρά φύση αυτή ΜΕΓΑ ΑΜΑΡΤΙΑ της ομοφυλοφιλίας. 
 Όταν είδαν οι Σοδομίτες τους Αγίους Αγγέλους ως ΝΕΑΝΙΕΣ,
 όρμησαν, οι μωροί, να ασελγείσουν σε αυτούς,
μα με ΜΕΓΑ ΘΑΥΜΑ ευθύς άνοιξε εμπρός τους η γη
 και ΕΘΑΦΤΗΚΑΝ ΟΛΟΙ ΖΩΝΤΑΝΟΙ
 – ΤΙΜΩΡΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΙΚΗ.

  Έτσι και τώρα θα γενεί στη διεφθαρμένη σας γη
και θα ευθύνεστε μόνο εσείς.
  Εσείς που τώρα γελάτε,
εσείς που ειρωνικά, υποκριτικά ΕΠΙ ΠΤΩΜΑΤΩΝ ΠΑΤΑΤΕ. 

 Εσείς, άνομοι, που τα πιστά μου παιδιά
ΣΕ ΔΟΥΛΕΙΑ τα τοποθετείτε,
εσείς που στην ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΤΟΥΣ ΑΣΕΛΓΕΙΤΕ.
ΕΙΜΑΙ ΘΕΟΣ ΔΙΚΑΙΟΣ,
ΔΕΝ ΑΝΕΧΟΜΑΙ ΤΑ ΨΕΜΑΤΑ ΣΑΣ,
ΤΑ ΣΑΤΑΝΙΚΑ ΣΧΕΔΙΑ ΣΑΣ.

 Βραβεύω, ναι, την αρετή,
 μα ΔΙΚΑΖΩ ΤΗΝ ΠΑΡΑΝΟΜΙΑ
που τώρα ως δήμιοι κάνετε στα πιστά μου τεκνία.

  Έχω έλεος μα και δικαιοσύνη Θεία
και αλί στους απειθούντας.
ΚΥΡΙΟΣ, ΟΧΙ, ΔΕΝ ΕΜΠΑΙΖΟΜΑΙ ΠΟΤΕ,
ΠΑΝΤΑ ΤΙΜΩΡΟΥΣΑ ΤΙΣ ΠΑΡΕΚΤΡΟΠΕΣ,
 ΕΙΜΙ ΤΟ ΦΩΣ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ,
δεν ανέχομαι του ψεύδους την πορεία. 

 Θα καθαρίσω Εγώ τη γη,
Η ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ ΔΕΝ ΘΑ ΝΙΚΗΘΕΙ,
 από τα σατανικά θηρία της μασωνίας. 
Θα δώσω, ο ΚΥΡΙΟΣ
ΣΤΑ ΠΙΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ.
 ΘΑ ΠΑΤΑΞΩ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΤΑΞΕΩΣ ΤΑ ΘΗΡΙΑ.
ΕΙΜΑΙ Η ΟΔΟΣ, Η ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ Η ΖΩΗ
 ΚΑΙ ΑΛΙ ΟΣΤΙΣ ΣΕ ΕΜΕ ΑΠΕΙΘΕΙ.

ΘΑΡΡΟΣ ΔΙΚΟΙ ΜΟΥ ΑΜΝΟΙ. 
 ΕΓΩ ΔΙΑ ΕΣΑΣ Ο ΠΟΙΜΗΝ Ο ΚΑΛΟΣ.
Θα διώξω το σκότος, θα δώσω το φως.
Λίγο θα συμπιεστείτε,
ΜΑ ΑΙΩΝΙΩΣ ΘΑ ΔΟΞΑΣΤΕΙΤΕ.

  ΜΕΙΝΕΤΕ ΣΕ ΕΜΕ ΠΙΣΤΟΙ,
 ΟΙ ΔΙΚΟΙ ΜΟΥ ΟΠΑΔΟΙ
ΘΑ ΛΑΜΨΟΥΝ ΩΣ ΗΛΙΟΙ
ΣΤΗ ΒΑΣΙΛΕΙΑ ΜΟΥ ΤΗΝ ΘΕΪΚΗ.

ΤΟ ΚΑΚΟ ΘΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΩ,
ΤΑ ΨΕΜΑΤΑ ΘΑ ΕΚΜΗΔΕΝΙΣΩ
ΓΙΑΤΙ ΩΣ ΚΥΡΙΟΣ ΤΟΥ ΠΑΝΤΟΣ
ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΜΠΟΡΩ. 
 ΛΑΒΕΤΕ ΕΥΛΟΓΙΑ, ΘΑΡΡΟΣ, ΙΣΧΥ,
 ΔΙΚΟΙ ΜΟΥ ΑΜΝΟΙ. 
ΘΑ ΕΙΜΙ ΔΙΑ ΕΣΑΣ Ο ΟΥΡΑΝΙΟΣ ΠΟΙΜΗΝ.


ΑΜΗΝ 

  +++  


oimos-athina.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου