Πέμπτη 30 Δεκεμβρίου 2021

Τί μου είπε η γερόντισσα Γαλακτια.

 


Είχα την τύχη να τη γνωρίσω και να πάρω την ευλογία της! Την πρώτη φορά που πήγα ήμουν με μία φίλη μου που είχε χάσει τον γιο της λίγες μέρες πριν.

Μόλις με είδε και καθώς η φίλη μου δεν είχε μπει ακόμα στο δωμάτιό μου είπε, πολύ πόνο έχει η φίλη σου αλλά να μη στεναχωριέται, το παιδί της είναι με τους αγγέλους είναι ένας άγγελος... Και συνέχισε ενώ Με είχε δει για πρώτη φορά εσύ μου λέει εχθές κάτι ξέχασες.... εντωμεταξύ το μυαλό μου γύριζε ότι την προηγούμενη είχα πάει σε ένα μοναστήρι να εξομολογηθώ, τι γιαγιά μου ξέχασα την ρωτάω, ότι Με βάρυνε το είπα.. κάτι ξέχασες μου λέει... Όταν ήρθε η στιγμή να φύγουμε λέω στη φίλη μου αυτά που μου είπε η γιαγιά.... Με παρότρυνε να πάω στο εκκλησάκι που ήταν ακριβώς δίπλα στο σπίτι της και εκεί εξομολογούσε ο πάτερ Αντώνιος. Μπήκα μέσα και του διηγήθηκα αυτό που μου είπε η γιαγιά ... Για να σου το πει η γιαγιά μου λέει κάτι ξέρει, Ναι πάτερ του λέω άλλα ότι με βαρεναι το είπα στην εξομολόγηση μου δεν θυμάμαι κάτι άλλο. Και ο πάτερ Αντώνιος άρχισε και μου κουβέντιασε ήταν λες και επικοινωνούσαν πνευματικά με τη γιαγιά, και ούτε λίγο ούτε πολύ μου το έφερες το πιάτο αυτό που είχα ξεχάσει, ή μάλλον δεν το θεωρούσα αμάρτημα... Ας έχουμε όλοι την ευχή της και της πρεσβείες της αμήν!

apantaortodoxias.blogspot.com 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου