Σάββατο 20 Ιανουαρίου 2024

Η Μητέρα του Θεού εμφανίστηκε σε μια Αγγλίδα στην Αμερική για να μπορέσει να θεραπευτεί από τη ζώνη Της. Και δύο θαύματα συνέβησαν ταυτόχρονα στο ρωσικό μοναστήρι.

Ο Hegumen Barsanuphius (Podyma), κατά τη διάρκεια ενός ταξιδιού του στην Αμερική, επισκέφτηκε το ρωσικό μοναστήρι στο Jordanville και άκουσε αυτή την ιστορία, την οποία θυμήθηκε και τη μοιράστηκε με πιστούς.

Και αυτή η ιστορία είναι για μια Αγγλίδα (δεν έδωσε όνομα) και τον πάστορα Τζέιμς, που άλλαξαν ριζικά τη ζωή τους μετά από πολύ ασυνήθιστα γεγονότα στη ζωή τους που τους συνέβησαν την ίδια στιγμή:

Ο Hegumen Barsanuphius (Podyma), κατά τη διάρκεια ενός ταξιδιού του στην Αμερική, επισκέφτηκε το ρωσικό μοναστήρι στο Jordanville και άκουσε αυτή την ιστορία, την οποία θυμήθηκε και τη μοιράστηκε με πιστούς.

- Η πατρίδα μου, το Ρότσεστερ, είναι πλούσια σε διαφορετικές εκκλησίες, έχουμε πολλές από αυτές, αλλά οι πρόγονοί μου, εγώ και οι γονείς μου πηγαίναμε πάντα στην Αγγλικανική Εκκλησία. Ένα χαρακτηριστικό γνώρισμα της οικογένειάς μας ήταν η βαθιά θρησκευτικότητα και ο σεβασμός στις παραδόσεις. Παρά το γεγονός ότι οι πρόγονοί μας διέσχισαν τον ωκεανό και εγκαταστάθηκαν στην Αμερική πριν από διακόσια χρόνια, το πνεύμα της αρχαίας Αγγλίας παρέμεινε πάντα μαζί μας.

Οι Κυριακές ξεκινούσαν πάντα νωρίς, γιατί ετοιμαζόμασταν να συναντήσουμε τον Κύριο. Όλοι ήταν καλοντυμένοι και περιποιημένοι· οι αμυλωτοί γιακάδες, που άστραφταν από λευκότητα, ήταν ιδιαίτερα εντυπωσιακοί. Προετοιμαστήκαμε με μεγάλη ακρίβεια και επιμέλεια για αυτήν την ημέρα.

Ένα από τα κύρια αξιοθέατα των Κυριακάτικων λειτουργιών ήταν ο πάστορας μας, ο πατέρας Ιάκωβος. Ήταν ένα εξαιρετικό άτομο με άψογους τρόπους και φήμη, και το κήρυγμά του άγγιζε πάντα την καρδιά. Ήταν ανοιχτός στην επικοινωνία τόσο εντός όσο και εκτός της εκκλησίας και είχε εκτεταμένες γνώσεις και πολυγλωσσία, συμπεριλαμβανομένων των αρχαίων ελληνικών.

Ο πατέρας Τζέιμς είχε βαθιά κατανόηση των θρησκευτικών πεποιθήσεων που επικρατούσαν στην Αμερική. Ονόμασε την κοινότητά μας «υψηλή εκκλησία», επέκρινε τους Προτεστάντες που αρνούνται την ιεραρχία της εκκλησίας και ζήτησε να έχουμε πορτρέτα της βασίλισσας Ελισάβετ Β και του πρίγκιπα Καρόλου στα σπίτια μας.

Οι αναβαπτιστές και οι μεννονίτες, που εγκατέλειψαν τις ανέσεις του πολιτισμού για να ακολουθήσουν μια απλή ζωή στα αγροκτήματα, δεν έμειναν επίσης εκτός προσοχής.

Ο πατέρας Τζέιμς ρώτησε με ένα χαμόγελο: «Θα με αγαπήσει ο Θεός λιγότερο αν οδηγήσω ένα Ford αντί για ένα άσχημο άλογο;»

Συζητήσαμε επίσης για τη Ρωμαϊκή Εκκλησία και όταν ένας από τους ενορίτες ρώτησε για τους Ορθοδόξους, ο πατέρας Ιάκωβος είπε ότι ήταν πιο φανατικό παρακλάδι των Καθολικών με πολλές παρανοήσεις και δεισιδαιμονίες, αφού λάτρευαν αγίους, τις εικόνες τους, τα λείψανά τους ακόμη και πράγματα.

Και έτσι, μια μέρα, μετά από ένα τέτοιο κήρυγμα, περπατούσα προς το σπίτι, βυθισμένος στις σκέψεις μου και δεν πρόσεξα τη σκάλα που έπεφτε. Μου έπεσε πάνω στο κεφάλι. Όταν ο πόνος εξαφανίστηκε και η πληγή επουλώθηκε, επέπληξα τον εαυτό μου για την απροσεξία μου.

Ο Hegumen Barsanuphius (Podyma), κατά τη διάρκεια ενός ταξιδιού στην Αμερική, επισκέφτηκε το ρωσικό μοναστήρι στο Jordanville και άκουσε αυτή την ιστορία, την οποία θυμήθηκε και τη μοιράστηκε με πιστούς.-2

Την επόμενη Κυριακή, πηγαίνοντας στην εκκλησία, παρατήρησα ότι τα φύλλα σφενδάμου στο πάρκο είχαν γίνει μπλε και ο κίτρινος τοίχος της όχθης είχε γίνει ροζ. Στην εκκλησία η όρασή μου άρχισε να σκοτεινιάζει και ένιωθα άρρωστος. Με πήγαν σπίτι με ένα ταξί, όπου ένιωσα καλύτερα, ειδικά μετά την επίσκεψη του πατέρα του Τζέιμς. Όμως το βράδυ ξύπνησα με την αίσθηση ότι με στραγγαλίζουν.

Το πρωί, μόλις έφτασα στην κλινική, έχασα τις αισθήσεις μου. Όταν ξύπνησα, είδα ένα λευκό ταβάνι, λευκά παλτά και άκουσα τη διάγνωση του γιατρού: επιληψία. Τώρα η ζωή μου άρχισε να μετριέται από ταίρια σε ταιριάζει, και ανάμεσά τους υπήρχε μόνο μελαγχολία, θυμός και φόβος.

Η θεραπεία δεν έφερε την αναμενόμενη ανακούφιση. Η συμπάθεια που μου έδειξαν πιστοί και αγαπημένα πρόσωπα μόνο εκνευρισμό προκάλεσε. Τους έριξα ξεσπάσματα θυμού, στα οποία απλώς κούνησαν το κεφάλι τους: «Τι να την κάνεις; Κάθε μέρα χάνω το μυαλό μου όλο και περισσότερο».

Αποκάλυψη

Οι νύχτες έγιναν εντελώς τρομερές για μένα, μια πραγματική δοκιμασία. Συχνά ξυπνούσα από τρομερά όνειρα.

Αλλά μια από αυτές τις νύχτες, σε μια κρίση απελπισίας, είδα ξαφνικά μια Γυναίκα που μου είπε ξεκάθαρα: « Άγγιξε τη ζώνη Μου και θα γιατρευτείς».

Αν κρίνω από τη μεγαλειώδη εμφάνισή της, κατάλαβα ότι αυτή ήταν η Μητέρα του Θεού. Φοβούμενος άλλη επίθεση ή παραίσθηση, τηλεφώνησα αμέσως στον πατέρα Τζέιμς. Μουρμούρισε νυσταγμένα: «Μην του δίνεις σημασία. Αυτά είναι βλακείες".

Η Παναγία με επισκέφτηκε πολλές φορές με τα ίδια λόγια. Ο ψυχίατρος επιβεβαίωσε τα λόγια του πατέρα του Τζέιμς, λέγοντας: «Μην ανησυχείς. Η παράνοια είναι κοινή με την ασθένειά σας. Ουρλιάζω".

Όταν η εκδήλωση έγινε ξανά, αποφάσισα να βρω αυτή τη Ζώνη, ανεξάρτητα από τις συνθήκες.

Ο πατέρας Τζέιμς, κατανοώντας την κατάστασή μου, αποφάσισε να βοηθήσει: «Αν δεν θέλετε να σας θεραπεύσουν, ας προσπαθήσουμε να απομυθοποιήσουμε την ψευδαίσθησή σας - τη θεραπεία από ένα απλό υλικό αντικείμενο».

Στην πόλη γρήγορα ανακαλύψαμε μια οικογένεια Ορθόδοξων: μια ηλικιωμένη Ελληνίδα και την εκατόχρονη μητέρα της.

« Η Ζώνη της Παναγίας, από όσο γνωρίζω, φυλάσσεται μόνο σε ένα μέρος. Αυτή είναι η μονή Βατοπεδίου στο Άγιο Όρος στην Ελλάδα », είπε η Ελληνίδα.

Ο πατέρας Ιάκωβος εξεπλάγη: «Άκουσα για αυτό το ασυνήθιστο μέρος, τον Άθωνα. Οι γυναίκες δεν επιτρέπονται εκεί για χίλια πεντακόσια χρόνια».

Ξαφνικά με κυρίευσε ένας δυνατός πονοκέφαλος. Κατέρρευσα στον καναπέ, και ενώ ο πατέρας μου προσπαθούσε να μου δώσει ένα ποτό, η ηλικιωμένη γυναίκα άπλωσε το χέρι να πάρει ένα μολύβι και ένα σημειωματάριο.

«Δεν έχει μιλήσει για δύο χρόνια λόγω της γεροντικής σκλήρυνσης, αλλά μπορεί ακόμα να γράφει», είπε η κόρη της, βοηθώντας να μαζέψει τα αντικείμενα. Δέκα λεπτά αργότερα, με δυσκολία καταφέραμε να καταλάβουμε τι έγραφε στο χαρτί: «Ρωσικό μοναστήρι στο Τζόρντανβιλ».

Ο Hegumen Barsanuphius (Podyma), κατά τη διάρκεια ενός ταξιδιού του στην Αμερική, επισκέφτηκε το ρωσικό μοναστήρι στο Jordanville και άκουσε αυτή την ιστορία, την οποία θυμήθηκε και τη μοιράστηκε με πιστούς.-3

Ο πατέρας Τζέιμς επευφημούσε: «Αλλά είναι πολύ κοντά. Δύο με τρεις ώρες με το αυτοκίνητο. Μπορούμε να πάμε εκεί αμέσως. Και είναι αλήθεια ότι υπάρχει ζώνη της Παναγίας εκεί;».

Η Ελληνίδα ανασήκωσε τους ώμους της και σε λίγο κατευθυνθήκαμε προς το μοναστήρι.

Μας υποδέχτηκε ένα μεγαλοπρεπές καμπαναριό πάνω από την κεντρική είσοδο. «Οι καμπάνες είναι απλώς μια ιεροτελεστία», σχολίασε ο Τζέιμς, αλλά δεν τον άκουσα, άκουσα μόνο τον χτύπο της καρδιάς μου. Ίσως εδώ βρίσκεται η θεραπεία μου; Η σωτηρία μου...

Ένας νεαρός άνδρας με μαύρο καπέλο και βρώμικη, γκριζόμαυρη ρόμπα με άθλιο κάτω μέρος βγήκε από την πύλη ή μάλλον έτρεξε έξω.

Ο πατέρας Τζέιμς τον σταμάτησε: «Συγγνώμη. Καλό απόγευμα Είναι αλήθεια ότι έχετε ζώνη της Παναγίας στο μοναστήρι σας; "

Ο νεαρός κούνησε αρνητικά το κεφάλι του και όταν το άκουσα αυτό, κόντεψα να χάσω τις αισθήσεις μου. Αλλά συνέχισε.

« Όχι η Ζώνη, αλλά ένα μέρος της, μια κλωστή από ένα αρχαίο συριακό μοναστήρι. Πάμε . "

Τέτοια ομορφιά δεν έχω ξαναδεί πουθενά. Στους τοίχους, στις καμάρες των κιόνων, μέσα σε χρυσά πλαίσια υπήρχαν πολλοί άγιοι που μου έλεγαν:

"Καλώς όρισες σπίτι." Άλλωστε αυτό είναι το σπίτι του Θεού! Είναι ένας παράδεισος! Ο Παράδεισος και οι κάτοικοί του!

« Αυτό έψαχνες », είπε ο νεαρός και έφυγε τρέχοντας για την επιχείρησή του...

Ο Hegumen Barsanuphius (Podyma), κατά τη διάρκεια ενός ταξιδιού του στην Αμερική, επισκέφτηκε το ρωσικό μοναστήρι στο Jordanville και άκουσε αυτή την ιστορία, την οποία θυμήθηκε και τη μοιράστηκε με πιστούς.-4

Ω Θεέ, μια τόσο μικρή εικόνα της Μητέρας του Θεού και μια τόσο λεπτή κλωστή...

« Λοιπόν, ηρέμησες; Πάμε για θεραπεία; - Ο Τζέιμς με ρώτησε ήδη στο αυτοκίνητο, αλλά και πάλι δεν τον άκουσα. Έχασα πάλι τις αισθήσεις μου, αλλά όχι από επιληπτική κρίση. Έπεσα σε έναν βαθύ, υγιή ύπνο.

Στο νοσοκομείο, ο βοσκός συνέχισε να ρωτά για την υγεία μου, και μια μέρα όταν έφτασε δεν με βρήκε, και ο καθηγητής ψυχιατρικής απλώς ανασήκωσε τους ώμους του: « Λοιπόν είναι υγιής». Απόλυτα υγιής. Κάποιο είδος θαύματος. Δεν ξέρω πώς να το εξηγήσω αυτό! Τώρα την έστειλα σε σανατόριο, αλλά ο ίδιος σκέφτομαι, ήταν απαραίτητο; 

Μετά το σανατόριο, εγώ, έχοντας ήδη γίνει ενορίτης της Εκκλησίας της Μεσολάβησης στο Ρότσεστερ, πήγα στην πρώην εκκλησία μου για να ευχαριστήσω τον πατέρα Ιάκωβο. Οι ενορίτες που ήξερα απλώς μου ψιθύρισαν: « Δεν είναι εδώ». Λένε ότι αποδέχτηκε την Ορθοδοξία και μένει σε ένα ρωσικό μοναστήρι». 

Εμεινα έκπληκτος. Λίγες ώρες αργότερα, υπό τους ήχους των καμπάνων, μπήκα ξανά στο μοναστήρι της Αγίας Τριάδας, αυτή τη φορά στο δικό μου μοναστήρι. 

Τότε, στο Ρωσικό Μοναστήρι, ζήτησα να φωνάξω τον πατέρα Ιάκωβο. Ήθελα πολύ να τον βρω. Και μου απάντησαν:

«Πατέρα Τζέιμς σε σένα; Όχι, ο πατέρας Τζέιμς δεν είναι πια...»

Πως και έτσι!? Σκέφτηκα, είναι πραγματικά νεκρός;! Και αμέσως μου λένε:

«Και τώρα είναι ο Ιερομόναχος Ιακώβ. Διδάσκει Αρχαία Ελληνικά στο Σχολείο μας. Τώρα θα καλέσουμε…» 

Ο Hegumen Barsanuphius (Podyma), κατά τη διάρκεια ενός ταξιδιού του στην Αμερική, επισκέφτηκε το ρωσικό μοναστήρι στο Jordanville και άκουσε αυτή την ιστορία, την οποία θυμήθηκε και τη μοιράστηκε με πιστούς.-5

Αυτά τα δύο θαύματα συνέβησαν ταυτόχρονα στο ρωσικό μοναστήρι στο Jordanville. Ο π. Ιάκωβος αρνήθηκε την Ορθοδοξία και την αποδέχτηκε, έγινε μοναχός, αλλά παρευρέθηκα στην Αγγλικανική Εκκλησία όλη μου τη ζωή και δεν ήξερα ότι μόνο η Ορθοδοξία διαφυλάσσει την αληθινή πίστη, που δόθηκε από τον ίδιο τον Κύριο.

Δόξα τω Θεώ για όλα!

dzen.ru 

ΑΠΟΔΟΣΗ : ΟΡΘΟΔΟΞΑ ΘΕΜΑΤΑ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου