Δευτέρα 29 Ιανουαρίου 2024

Προσευχή στον Άγιο Σπυρίδωνα: Ασπίδα και υποστήριξη στη ζωή.


Εικόνα του Σπυρίδωνα του Τριμιφούντσκι

Ω Άγιος Σπυρίδων, ουράνιος προστάτης της ψυχής και του σώματός μου, απευθύνομαι σε σένα με ευλάβεια και ελπίδα. Εσείς που υποστηρίξατε με τα θαύματα και τις προσευχές σας όσους έχουν ανάγκη και θλίψη, ακούστε την προσευχή μου.

Σε παρακαλώ, μεγάλε άγιε του Θεού, να με προστατεύεις με τη μεσιτεία σου σε κάθε μου προσπάθεια. Δώσε μου δύναμη και σοφία να πραγματοποιήσω τα σχέδια και τα όνειρά μου, καθοδήγησε το δρόμο μου προς την καλοσύνη και την επιτυχία. Γίνε ο οδηγός και ο βοηθός μου σε όλα τα θέματα, κοσμικά και πνευματικά.

Προσευχήσου στον Κύριο για την υγεία του σώματος και της ψυχής μου, ώστε να μπορώ να Τον υπηρετώ όλες τις ημέρες της ζωής μου. Δώσε μου δύναμη και υγεία να υπομείνω τις δοκιμασίες της ζωής με πίστη και υπομονή.

Σώσε με, Άγιε Σπυρίδωνε, από όλα τα δεινά και τις αντιξοότητες, στήριξέ με σε στιγμές αμφιβολίας και κούρασης. Ας είναι η προσευχή σου δύναμη και ασπίδα για μένα, ας με οδηγήσει σε πνευματική ειρήνη και χαρά εν Κυρίω.

Με πίστη και εμπιστοσύνη στη δυνατή μεσιτεία σας, προσεύχομαι σε σας. Αμήν. 🙏✨

 dzen.ru

ΑΠΟΔΟΣΗ : ΟΡΘΟΔΟΞΑ ΘΕΜΑΤΑ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου