Σάββατο 13 Ιανουαρίου 2024

BAS_4 : Πού έπεσε έξω ο Πατροκοσμάς;

 


«Θα έρθει καιρός που θα διευθύνουν τον κόσμο τα άλαλα και τα μπάλαλα» προφήτευσε κάποτε ο μεγάλος Εθνομάρτυρας και Ισαπόστολος Άγιος Κοσμάς ο Αιτωλός, ο Πατροκοσμάς. 

Ευλαβούμαι πολύ τον Άγιο, γιατί ήταν η κολώνα του Ελληνισμού στα 400 χρόνια της σκλαβιάς, αυτός που μόνος στήριξε το Γένος στο σκοτάδι της ισλαμοκρατίας και ήταν αυτός που έδωσε το σύνθημα της Επανάστασης του 21. Όταν όμως βλέπω κάποιους σαν αυτόν > 

να κυβερνάνε, αναρωτιέμαι πώς είναι άλαλα;  Καλά, μπάλαλα με το παραπάνω αλλά άλαλα πώς;;; 

Από την άλλη αρνούμαι να δεχθώ ότι οι άγιοι κάνουν λάθη και εγώ έχω δίκιο.  ΑΔΥΝΑΤΟΝ! 

Με τρώει όμως η αμφιβολία, ε! άνθρωπος είμαι και γω. 

Ψάχνω να βρω την ερμηνεία, να ικανοποιήσω και το εγώ μου (το ομολογώ) αλλά τζίφος. 

Όμως ο καλός Θεός με έφερε στα βήματα αγιασμένου ανθρώπου, όμως δίσταζα να θέσω το θέμα, μην εκληφθεί σαν αμφισβήτηση του Αγίου. 

(Σημειώνω ότι αμφισβήτηση του Αγίου ισοδυναμεί με αμφισβήτηση του Αγίου Πνεύματος! 

ΤΖΙΖ κάνει, ηλεκτρική εκκένωση τριάμισυ εκατομμυρίων volts) 

Το πήγα από δω, το πήγα από κει, κάποια στιγμή εξέφρασα την απορία μου. 

Πήρε ένα σοβαρό ύφος ο γέροντας, κοίταξε προς τον Ουρανό και ψιθύρισε : 

– Άκου, τέκνον μου, για τον μεγάλο Θεό λαλιά είναι ότι κατέρχεται από τον νου και όχι τα “πορδολογήματα” (κάπως αλλιώς τα είπε…).  Αλλά όπως τότε στα Σόδομα και Γόμορα, οι κυβερνώντες με τα μιαρά πάθη κυβερνούσαν.  Δεν το βλέπεις σήμερα; 

Κατέβασα το κεφάλι, ντροπιασμένος για δαύτους. 

Σκέφθηκα “Μεγάλε Πατροκοσμά, είχες δίκιο, συγχώρα με που σε αμφισβήτησα”. 

Αν ήμουν στη θέση του (αδύνατον ασφαλώς, αλλά αν ήμουν…) θα προφήτευα : 

“Θα έρθει καιρός που θα διευθύνουν τον κόσμο τα μπάλαλα και τα πορδολογούντα”. 

Είμαι πιο ορθολογιστής από τον Άγιο, γιατί να το κρύψομεν άλλωστε.  Εδώ δεν λογίζεται έπαρση, είναι ομολογία αμαρτίας! 

«Θα έρθει καιρός που θα διευθύνουν τον κόσμο τα άλαλα και τα μπάλαλα» (Άγ.Κοσμάς ο Αιτωλός) “Τα άλαλα και τα μπάλαλα” – Εννοεί τα άψυχα μηχανήματα των διαφόρων εφευρέσεων. Αυτά αντικατέστησαν και ολονέν αντικαθιστούν τας εργατικάς χείρας και κυριαρχούν εις την ζωήν των ανθρώπων, ως νεώτερα είδωλα προσκυνούμενα υπό του υλόφρονος κόσμου. 

Αλλά και εδώ ρωτώ : μήπως έχουν ψυχή όσοι κυβερνούν ή είναι “Their master’s voice”; 

Να μην ξεχνιόμαστε > 

Πόσο ευλαβούμαι τον μακαριστό γέροντα και έχω ακούσει σχεδόν όλα του τα ηχητικά. Κυρίως όμως προσπαθώ να πραγματώσω τις διδαχές του.  Ακόμα το 1% δεν κατάφερα αλλά προσπαθώ. Εσείς; 

BAS_4

ΥΓ – Δείτε καυγά σε αεροπλάνο. Μα είναι πράγματα; Γι αυτό πάνε να καταργήσουν τις πτήσεις > 

https://www.brighteon.com/e43bb390-d745-411b-99ef-f0a9feea9bb0  

Απάντηση σε σχόλιο αναγνώστη στο άρθρο www.triklopodia.gr/bas_4-γιατί-θα-πέσουν-πυρηνικά/  

Φόβητρα των εσχάτων : “Καλα αν πεσουν πυρηνικα και καταστραφουν οι ανθρωποι, η φυση κλπ ποιους θα κυβερνησει ο Αντιχριστος?? Τα… πνευματα?? Ισως γινει και αυτο που λετε αλλα ακομη δεν εχουν υλοποιηθει αλλα προφητευμενα. Μιλατε με μια ενοχλητικη βεβαιοτητα παντως λες και ειναι στο δικο σας χερι να καταστρεψετε τον κοσμο! Ευτυχως που ο Θεος μας δεν σκεφτεται οπως οι ανθρωποι… και ελπιζουμε στο ελεος και την προνοια του! Ειμαστε ευγνωμονες που ακομη δεν μας εχει εγκαταλειψει! 

Άνθρωπέ μου, διάβαζε καλύτερα πριν σχολιάσεις. Αν δεν έχεις διαβάσει τις απόψεις μου, σου λέω ότι πιστεύω απόλυτα στην Παντοδυναμία Του. Ακόμα και να πέσει πλάι σου το πυρηνικό, αν θέλει δεν θα πάθεις τίποτα! Εκείνος ελέγχει τα πάντα. Άρα εντελώς άσχετο το αν πέσουν τα πυρηνικά και αν ο κόσμος καταστραφεί. Ο Θεός ελέγχει τα πάντα και ίσως με αυτόν τον τρόπο να δείξει στους απίστους την Παντοδυναμία Του. Όσο για την “ενοχλητική” βεβαιότητά μου ότι θα πέσουν τα πυρηνικά, απεύθυνέ την στους πραγματικούς προφήτες και στον Απόστολο Ιωάννη της Αποκάλυψης.  Εκείνοι τα είπαν, εγώ τα δέχομαι. Νάσαι καλά! 

Δεν βρίσκω κάτι άλλο να χρειάζεται απάντηση, οπότε ευχαριστώ τους λοιπούς για τα καλά τους λόγια.

triklopodia.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου