Κυριακή 7 Ιανουαρίου 2024

Σχετικά με τη διάρκεια του επερχόμενου Βασιλείου της Αγίας Ρωσίας, καθώς και για τον Αντίχριστο και τον Τσάρο ως απλοί άνθρωποι.


Σήμερα θα προσπαθήσουμε να αναλύσουμε μαζί σας ένα από τα βασικά ζητήματα του επερχόμενου Βασιλείου της Αγίας Ρωσίας - τη διάρκεια αυτού του βασιλείου - και πρέπει να προειδοποιήσω αμέσως τον αναγνώστη ότι το άρθρο αποδείχθηκε επίσης...

Σήμερα θα προσπαθήσουμε να αναλύσουμε μαζί σας ένα από τα βασικά ερωτήματα του επερχόμενου Βασιλείου της Αγίας Ρωσίας - τη διάρκεια αυτού του βασιλείου - και πρέπει αμέσως να προειδοποιήσω τον αναγνώστη ότι το άρθρο αποδείχθηκε ότι

ήταν τόσο μεγάλο όσο ο τίτλος και θα έπρεπε έχουν περάσει ακόμη περισσότερο, γιατί η ερώτηση είναι σοβαρή και η απάντηση σε αυτήν, όπως φαίνεται, υπάρχει επίσης. Έχουμε ήδη πει ότι η διάρκεια του Βασιλείου του Προδρόμου (ο κύριος σκοπός του οποίου είναι να προετοιμάσει την ανθρωπότητα για την επερχόμενη Βασιλεία του Θεού) υποδεικνύεται στις προφητείες για τον Λευκό Τσάρο και είναι 36 χρόνια (Βλ. για παράδειγμα, " Πόσο θα διαρκέσει το Βασίλειο του Λευκού Τσάρου; "). Αυτό υποδεικνύεται και από μια σειρά από άλλες, έμμεσες πηγές που αναφέρουμε. Για παράδειγμα, η βασιλεία του βασιλιά Abgar (13 - 50 μ.Χ.) -του πρώτου χριστιανού βασιλιά- και η βασιλεία του Λευκού Τσάρου είναι η ίδια: τριάντα έξι χρόνια.

Αυτή είναι μια αρκετά μεγάλη περίοδος, και συχνά αναρωτιέμαι στον εαυτό μου: γιατί χρειάζεται; Και δεν είμαι ο μόνος, φυσικά, που κάνει αυτή την ερώτηση. Τις προάλλες, ένας τακτικός αναγνώστης και μακροχρόνιος φίλος του OS Dzhabrail μοιράστηκε μαζί μου τις ακόλουθες σκέψεις:

"Εδώ είναι μερικοί συλλογισμοί. Τα 36 χρόνια του Λευκού Τσάρου είναι, φυσικά, υπέροχα. Αλλά αυτά είναι επίσης 36 χρόνια της βασιλείας του Αντίχριστου. Όσοι γεννήθηκαν στην αρχή του θα έχουν ήδη παιδιά και θα μεγαλώσουν ήδη επάνω. Τρεις γενιές. Αυτή είναι μια καλή περίοδος για καλοσύνη και εκπαίδευση. Αλλά ο Σατανάς ο στόχος είναι πιο συγκεκριμένος - απόλυτη δύναμη. Και θα περιμένει την ώρα για 36 χρόνια; Σχεδόν μηδενική πιθανότητα. Γι' αυτό μου φαίνεται ότι η Οι προβλεπόμενες 36 ημέρες είναι 36 ημέρες, όχι χρόνια. Αν και αυτό δεν ταιριάζει με τις 1260 ημέρες της προφητείας."

Έτσι, για αρκετές μέρες σκέφτηκα ακούσια αυτά τα λόγια, αυτή την ερώτηση - συνεχώς επέστρεφα διανοητικά σε αυτό, "έπιασα" τις σκέψεις που ήρθαν και τώρα θα προσπαθήσω να απαντήσω - τουλάχιστον στον εαυτό μου, ακόμα κι αν η απάντησή μου δεν ικανοποιεί κανένας άλλος. Και εδώ είναι απαραίτητο να σημειώσουμε αρκετά σημεία.

Σήμερα θα προσπαθήσουμε να συζητήσουμε μαζί σας ένα από τα βασικά ζητήματα του επερχόμενου Βασιλείου της Αγίας Ρωσίας - τη διάρκεια αυτού του βασιλείου - και πρέπει αμέσως να προειδοποιήσω τον αναγνώστη ότι το άρθρο έγινε επίσης... -2

(1) Εκπλήρωση Βιβλικών προφητειών

Σε σχέση με το Βασίλειο του Λαού των Αγίων, ή το Βασίλειο του Προδρόμου, υπάρχουν πολλές προφητείες στη Βίβλο (αρκετά γήινες, ρεαλιστικές, αν και φαίνονται κάπως φανταστικές). Για παράδειγμα, ο προφήτης Ησαΐας συνδέει με τον Πρόδρομο την έναρξη ενός πρότυπου Βασιλείου, το οποίο έχει σχεδιαστεί για να γεμίσει τον κόσμο με γνώση του Θεού:

1 Και ένα κλαδί θα βγει από τη ρίζα του Ιεσσαί, και ένα κλαδί θα φυτρώσει από τη ρίζα του.
2 Και το Πνεύμα του Κυρίου θα αναπαυθεί επάνω του, το πνεύμα της σοφίας και της κατανόησης, το πνεύμα της συμβουλής και της δύναμης, το πνεύμα της γνώσης και της ευσέβειας.
3 Και θα γεμίσει με φόβο Κυρίου, και δεν θα κρίνει από τη θέα των ματιών του, ούτε θα κρίνει τα πράγματα με την ακρόαση των αυτιών του.
4 Θα κρίνει τους φτωχούς με δικαιοσύνη, και θα κρίνει τις υποθέσεις των ταλαιπωρημένων της γης με αλήθεια. και με τη ράβδο του στόματός του θα χτυπήσει τη γη, και με την πνοή του στόματός του θα σκοτώσει τους κακούς.
5 Και η δικαιοσύνη θα είναι η ζώνη των οσφυϊκών Του, και η αλήθεια θα είναι η ζώνη των μηρών Του.
6 Τότε ο λύκος θα ζήσει με το αρνί, και η λεοπάρδαλη θα ξαπλώσει με το κατσίκι. και το μοσχάρι, και το μικρό λιοντάρι, και το βόδι θα είναι μαζί, και ένα μικρό παιδί θα τους οδηγεί. Ησαΐας 11:1-6

Ο Προφήτης Ησαΐας (όπως και άλλοι προφήτες) επιστρέφει συνεχώς σε εικόνες που απεικονίζουν το περιεχόμενο αυτής της επίγειας Βασιλείας - όχι ακόμη η Βασιλεία του Θεού, ούτε καν η Χιλιετής Βασιλεία:

Σήμερα θα προσπαθήσουμε να συζητήσουμε μαζί σας ένα από τα βασικά ζητήματα του επερχόμενου Βασιλείου της Αγίας Ρωσίας - τη διάρκεια αυτού του βασιλείου - και πρέπει αμέσως να προειδοποιήσω τον αναγνώστη ότι το άρθρο έγινε επίσης...-3
20 Δεν θα υπάρχουν πια νέοι ή γέροι εκεί που δεν θα φτάσουν στην πληρότητα των ημερών του. Γιατί ένας άνθρωπος που είναι εκατό ετών θα πεθάνει νέος, αλλά ένας αμαρτωλός που είναι εκατό ετών θα είναι καταραμένος.
21 Και θα χτίσουν σπίτια και θα κατοικήσουν σε αυτά, και θα φυτέψουν αμπέλια και θα φάνε τους καρπούς τους.
22 Δεν θα χτίσουν για να ζήσει άλλος, ούτε θα φυτέψουν για να φάει άλλος. Διότι οι ημέρες του λαού Μου θα είναι σαν τις μέρες ενός δέντρου, και οι εκλεκτοί Μου θα απολαμβάνουν για πολύ το έργο των χεριών τους.
23 Δεν θα κοπιάσουν μάταια, ούτε θα γεννήσουν παιδιά στο βουνό. γιατί θα είναι σπόροι ευλογημένοι από τον Κύριο, και οι απόγονοί τους μαζί τους.
24 Και θα συμβεί, πριν καλέσουν, ότι θα απαντήσω. Θα μιλήσουν ακόμα, και θα ακούσω ήδη.
25 Ο λύκος και το αρνί θα τραφούν μαζί, και το λιοντάρι θα φάει άχυρο όπως το βόδι, και το χώμα θα είναι η τροφή του φιδιού· δεν θα βλάψουν ούτε θα βλάψουν σε όλο το άγιο βουνό μου, λέει ο Κύριος. Ησαΐας 65:20-25

Ο προφήτης Ησαΐας ξεκινά το βιβλίο του με μια περιγραφή αυτού του Βασιλείου του λαού των αγίων και το τελειώνει με το ίδιο. Σχετικά με τη Βασιλεία του Θεού, ο Ιησούς είπε ότι σε αυτήν δεν θα υπάρξουν άλλες νέες γεννήσεις, δεν θα χρειαστεί να χτιστούν σπίτια («στο σπίτι του Πατέρα μου υπάρχουν πολλά αρχοντικά») και, φυσικά, θάνατος. Αλλά όλα αυτά είναι ακόμα παρόντα στο Βασίλειο του λαού των αγίων. Ακόμη και η αμαρτία είναι ακόμα παρούσα: « αλλά ο αμαρτωλός που είναι εκατό ετών θα είναι καταραμένος». Και το φίδι, που μεταφορικά αντιπροσωπεύει τον Αντίχριστο εδώ, είναι επίσης παρόν - αλλά δεν είναι ικανό να « προκαλέσει κακό και κακό σε όλο το άγιο βουνό Μου » - δηλαδή στο έδαφος του κράτους που είναι αφιερωμένο στον Θεό, την Αγία Ρωσία.

Και για την εποχή του Προδρόμου λέγεται:

Και θα κρίνει τα έθνη, και θα επιπλήξει πολλά έθνη. Και θα χτυπήσουν τα ξίφη τους σε άροτρα, και τις λόγχες τους σε αγκίστρια κλαδέματος· έθνος δεν θα σηκώσει σπαθί εναντίον έθνους, ούτε θα μάθουν πια τον πόλεμο. Ησαΐας 2: 4.

Δηλαδή, οι λαοί (συμπεριλαμβανομένων αυτών που επιλέγουν να μην είναι με τους βασιλιάδες από την ανατολή, με τον Λευκό Τσάρο) δεν θα μπορέσουν (σε αντίθεση με την τρέχουσα κατάσταση) να προκαλέσουν ο ένας στον άλλον μεγάλο κακό. Με την έλευση του Λευκού Τσάρου, επέρχεται ο αφοπλισμός των εθνών, όταν, σε εκπλήρωση των προφητειών, οι στρατιωτικές τεχνολογίες, οι εξελίξεις και οι προϋπολογισμοί θα μετατραπούν σε πολιτικά, ειρηνικά. Υπάρχει χρόνος για όλα - και αυτή η προφητική υπόσχεση θα πάρει επίσης χρόνο για να πραγματοποιηθεί. Η αντίστροφη μέτρηση δεν έχει ακόμη ξεκινήσει.

Σήμερα θα προσπαθήσουμε να συζητήσουμε μαζί σας ένα από τα βασικά ζητήματα του επερχόμενου Βασιλείου της Αγίας Ρωσίας - τη διάρκεια αυτού του βασιλείου - και πρέπει αμέσως να προειδοποιήσω τον αναγνώστη ότι το άρθρο έγινε επίσης... -4

(2) Εκπλήρωση των Εντολών του Νόμου

Η Δεύτερη Εντολή του Νόμου των Δέκα Λέξεων του Θεού λέει:

Δεν θα φτιάξεις για τον εαυτό σου ένα είδωλο ή οποιαδήποτε ομοιότητα με οτιδήποτε είναι στον ουρανό πάνω, ή στη γη κάτω, ή στο νερό κάτω από τη γη. Δεν θα τους προσκυνήσεις ούτε θα τους υπηρετήσεις, γιατί εγώ ο Κύριος ο Θεός σου είμαι ένας ζηλιάρης Θεός, που επισκέπτομαι την ανομία των πατέρων στα παιδιά μέχρι την τρίτη και τέταρτη γενιά όσων με μισούν, και δείχνω έλεος σε χίλιες γενιές από αυτούς που Με αγαπούν και τηρούν τις εντολές Μου. Έξοδος 20:4-6

Τρεις γενιές. Για να εκπληρωθεί η υπόσχεση αυτής της Εντολής, ώστε όχι μόνο η «ενοχή των πατέρων», αλλά και οι καταστροφικές της συνέπειες, να αρθούν, πρέπει να δημιουργηθεί μια νέα σύνδεση μεταξύ τριών γενεών. Από τις προφητείες του Ησαΐα και άλλων προφητών βλέπουμε ότι μιλάμε για μια αρκετά σημαντική (αν και μικρή σε σύγκριση με την αιωνιότητα, ή ακόμα και χίλια χρόνια) χρονική περίοδο που συνδέει τρεις γενιές: παιδιά, ενήλικες και γέροντες.

Σήμερα θα προσπαθήσουμε να διευθετήσουμε μαζί σας ένα από τα βασικά ζητήματα του επερχόμενου Βασιλείου της Αγίας Ρωσίας - τη διάρκεια αυτού του βασιλείου - και πρέπει αμέσως να προειδοποιήσω τον αναγνώστη ότι το άρθρο έγινε επίσης... -5

(3) Πρόδρομος και σύνδεση γενεών

Μιλάμε δηλαδή για την πλήρη κάλυψη του πληθυσμού και την εκπλήρωση της προφητείας για τον Πρόδρομο, που τελειώνει την Παλαιά Διαθήκη:

Ιδού, θα σας στείλω τον προφήτη Ηλία πριν από τον ερχομό της μεγάλης και τρομερής ημέρας του Κυρίου. Και θα γυρίσει τις καρδιές των πατέρων στα παιδιά και τις καρδιές των παιδιών στους πατέρες τους, ώστε όταν έρθω να μην χτυπήσω τη γη με κατάρα. Μαλαχίας 4

Έτσι, προϋπόθεση για την προετοιμασία του κόσμου για τη Δευτέρα Παρουσία του Ιησού Χριστού είναι η αποκατασταθείσα σύνδεση μεταξύ τουλάχιστον τριών γειτονικών γενεών. Στην Αγία Γραφή, ως ενήλικες θεωρούνται όσοι έχουν συμπληρώσει το 20ό έτος της ηλικίας τους. Δηλαδή στο διάστημα των 36 ετών γίνεται η συγκρότηση μιας νέας γενιάς, η οποία είναι ήδη σταθερά συνδεδεμένη τόσο με τη νεότερη όσο και με την παλαιότερη γενιά, που αντιστοιχεί στην εκπλήρωση αυτής της ειδικής αποστολής του προδρόμου.

(4) Άλλες προφητικές περίοδοι στη Βίβλο

Ο Τζαμπραΐλ ολοκλήρωσε το μήνυμά του με μια ειλικρινή παραδοχή ότι αν και πιστεύει, ή θέλει να πιστεύει, σε 36 ημέρες, όχι σε χρόνια - «Αν και αυτό δεν ταιριάζει με τις 1260 ημέρες της προφητείας». Ναι, πράγματι, ακόμη και η πιο πρόσφατη περίοδος των τριάμισι ετών, που τονίζεται ιδιαίτερα στις Αγίες Γραφές (επτά φορές!) (όταν ο Π.Χ. μπαίνει σε ανοιχτή σύγκρουση με τον ενισχυμένο Αντίχριστο και τον Γωγ και τον Μαγώγ με επικεφαλής αυτόν) είναι πολύ περισσότερο. από 36 ημέρες.

Επιπλέον, ο προφήτης Δανιήλ έχει ακόμη μεγαλύτερες προφητικές περιόδους που σχετίζονται με την αντιπαράθεση μεταξύ του Λευκού Τσάρου και του Αντίχριστου - αυτές είναι 2300 ημέρες και 1290 ημέρες και 1335 ημέρες...

Σήμερα θα προσπαθήσουμε να συζητήσουμε μαζί σας ένα από τα βασικά ζητήματα του επερχόμενου Βασιλείου της Αγίας Ρωσίας - τη διάρκεια αυτού του βασιλείου - και πρέπει αμέσως να προειδοποιήσω τον αναγνώστη ότι το άρθρο έγινε επίσης... -6

(5) αντιπαράθεση

Μιλήσαμε για το πώς το Βασίλειο του Λαού των Αγίων εκτείνεται χρονολογικά μεταξύ της πτώσης της Βαβυλώνας και της πτώσης του Γωγ και του Μαγώγ. Η πτώση της Βαβυλώνας ανοίγει την πόρτα για την επιτυχία και την ανάπτυξη του Βασιλείου της Αγίας Ρωσίας. Η ανάπτυξη και η άνοδος των Γωγ και Μαγώγ, υπό την ηγεσία του Αντίχριστου, σηματοδοτεί μια προσπάθεια καταστροφής της Αγίας Ρωσίας. Αντίθετα, όμως, σαν «θυσία για θυσία» (όπως γράφει ο Απόστολος Παύλος), ο Λευκός Τσάρος πεθαίνει - ένας ντροπιαστικός θάνατος. Διαβάζουμε για αυτό στην Αποκάλυψη 11 και σε άλλες προφητείες.

Η ανάπτυξη των δυνάμεων του Γωγ και του Μαγώγ (σε ορισμένα εδάφη της πεσμένης Βαβυλώνας του δυτικού πολιτισμού) είναι επίσης μια διαδικασία, ένα μυστήριο ανομίας, για το οποίο η Βίβλος προτιμά να παραμένει σε μεγάλο βαθμό σιωπηλή - καθώς και για την «ανάπτυξη» του ο Αντίχριστος. Φυσικά, οι περισσότεροι πιστεύουν ότι ο Αντίχριστος θα λιμάρει τα κέρατά του και θα κάνει αισθητικές επεμβάσεις για να φαίνεται άνθρωπος αντί να είναι φίδι-αίγα, ερπετό ή οτιδήποτε άλλο. Αλλά σύμφωνα με τη Βίβλο, αυτό είναι επίσης ένα πρόσωπο. Απλώς, αν ο Λευκός Τσάρος επέλεξε για τον εαυτό του το μονοπάτι της αγιότητας του Θεού, τότε ο Αντίχριστος διάλεξε για τον εαυτό του το μονοπάτι της αμαρτίας, και ως εκ τούτου ονομάζεται «ο άνθρωπος της αμαρτίας». Αλλά ακόμα άνθρωπος.

Μοναχός και δαίμονας

Και υπάρχει ακόμη αγώνας για την ψυχή του - και θα υπάρχει ακόμη αγώνας. Ο Θεός αγωνίζεται για κάθε ψυχή μέχρι την τελευταία πνοή. Θυμηθείτε την ενδιαφέρουσα ταινία «Ο μοναχός και ο δαίμονας», στην οποία ο ιερός μοναχός αγάπησε τόσο πολύ (από συνήθεια να αγαπά τους πάντες) τον δαίμονα που τον έβαζε σε πειρασμό που τελικά πέθανε για αυτόν, αλλά τον έστρεψε στον Θεό. Τώρα, μερικές φορές σκέφτομαι - τι θα κάνει τον Λευκό Τσάρο να πάει κατευθείαν στα νύχια του Αντίχριστου, γνωρίζοντας ότι πρόκειται να πεθάνει; Και θυμάμαι αμέσως τον Γκριγκόρι Εφίμοβιτς Ρασπούτιν -και την τελευταία του νύχτα. Επιτρέψτε μου να παραθέσω ένα απόσπασμα από το βιβλίο μου «Γκριγκόρι Ρασπούτιν: Αλήθεια και ψέματα»:

Yusupov ( Yusupov F.F. The End of Rasputin. P. 311.): «Μπήκαμε μαζί του στην κρεβατοκάμαρα, φωτισμένη μόνο από μια λάμπα που έκαιγε μπροστά στις εικόνες. Ο Ρασπούτιν άναψε ένα κερί. Παρατήρησα ότι το κρεβάτι ήταν τσαλακωμένο, ίσως μόλις είχε ξεκουραστεί... Το γούνινο παλτό του και το καπέλο του ήταν έτοιμα κοντά στο κρεβάτι... Ο Ρασπούτιν ήταν ντυμένος με... ένα μεταξωτό πουκάμισο κεντημένο με κενταύριο και ζωσμένο με χοντρό κατακόκκινο κορδόνι με δύο μεγάλα με βούρτσες. Μαύρο βελούδινο παντελόνι και ψηλές μπότες...

Σήμερα θα προσπαθήσουμε να συζητήσουμε μαζί σας ένα από τα βασικά ζητήματα του επερχόμενου Βασιλείου της Αγίας Ρωσίας - τη διάρκεια αυτού του βασιλείου - και πρέπει αμέσως να προειδοποιήσω τον αναγνώστη ότι το άρθρο έγινε επίσης... -8

Και ξαφνικά με κυρίευσε ένα αίσθημα απεριόριστου οίκτου για αυτόν τον άνθρωπο. Ένιωσα ντροπή και αηδία στη σκέψη με ποιον ποταπό τρόπο, με τη βοήθεια της τρομερής απάτης που τον παρέσυρα κοντά μου. Είναι θύμα μου, στέκεται απέναντί ​​μου, μην υποπτευόμενος τίποτα, με πιστεύει. Πού πήγε όμως η διορατικότητά του; Πού πήγε το ένστικτό του; Είναι σαν να έχει θολώσει μοιραία η συνείδησή του και δεν βλέπει τι επιβουλεύονται εναντίον του. Εκείνη τη στιγμή με γέμισε η βαθύτερη περιφρόνηση για τον εαυτό μου. Έθεσα στον εαυτό μου την ερώτηση: πώς θα μπορούσα να αποφασίσω να διαπράξω ένα τόσο τρομερό έγκλημα; Και δεν κατάλαβα πώς έγινε».

Στην αφήγηση του Γιουσούποφ, αυτού του ικανού καλλιτέχνη, υπάρχουν ειλικρινή αποσπάσματα που δίνουν στην ιστορία του μια εμφάνιση αληθοφάνειας. Αλλά όλα αυτά τα αποσπάσματα συνδέονται με τα εσωτερικά του συναισθήματα και εμπειρίες, και όχι με το πώς έγινε στην πραγματικότητα ο φόνος.

Από αυτές τις γραμμές είναι σαφές ότι εκείνη τη στιγμή το μέλλον της Ρωσίας κρεμόταν στην ισορροπία και εξαρτιόταν από τη φωνή της συνείδησης ενός ατόμου - του πρίγκιπα Felix Yusupov. Και ο Γιουσούποφ δεν άκουσε αυτή τη φωνή της συνείδησης, καταδικάζοντας τον εαυτό του σε ένα άθλιο μέλλον και αιώνιες αμφιβολίες και φόβο. Όσο κι αν διαβεβαίωνε τους άλλους ότι είχε ενεργήσει σωστά και δεν έφταιγε για αυτό που ακολούθησε, στα βάθη της ψυχής του δεν μπορούσε παρά να ξέρει ότι εκείνο το μοιραίο βράδυ, έχοντας περάσει για τελευταία φορά το γνωστό κατώφλι του σπίτι του φιλόξενου Ρασπούτιν, φίλησε τον γέροντα με το φιλί του Ιούδα.

Ο πρίγκιπας Felix Yusupov είναι ο πλουσιότερος άνθρωπος της εποχής του.  Έγινε πρότυπο του Αντίχριστου.  Απίστευτα όμορφος, παρεμπιπτόντως.

Στη σκοτεινή είσοδο, ο γέροντας οδήγησε προσεκτικά τον Γιουσούποφ από το χέρι. Εκείνες τις στιγμές η καρδιά του νεαρού πρίγκιπα χτυπούσε τρομερά. Όμως ο Ρασπούτιν δεν του είπε τίποτα. «Πού είναι η διόρασή του; Τι χρησίμευε το χάρισμα της προνοητότητάς του αν δεν έβλεπε την παγίδα που του έστησαν;.. Οι τύψεις μου έδωσαν τη θέση τους σε μια σταθερή αποφασιστικότητα να φέρω εις πέρας το καθήκον μου...» - έτσι έγραψε αργότερα ο Γιουσούποφ στην εξορία.. ." (τέλος αποσπάσματος από το βιβλίο μου) .

Σκέφτομαι: τι θα συμβεί αν τον τελευταίο καιρό ο πρίγκιπας αυτού του κόσμου, που εκπροσωπείται από τον Αντίχριστο, θα είναι όπως ήταν κάποτε ο πρίγκιπας Γιουσούποφ; Ο Γκριγκόρι Εφίμοβιτς πήγε μαζί του - γνωρίζοντας ότι πήγαινε σε έναν οδυνηρό θάνατο. Και πώς θα μπορούσε να μην πάει; Μην προσπαθήσετε να σώσετε τη «Μικρή»; Και αν πεθάνεις, τότε όχι ένας θάνατος μάταια, αλλά να πεθάνεις αντί του λαού σου, ως θυσία για μια θυσία, γνωρίζοντας ότι ο λαός της Ρωσίας μια μέρα θα ξαναγεννηθεί...

(6) Αντίχριστος ως άνθρωπος

Δεν ξέρω, φίλοι μου, πώς θα είναι - γιατί η Αγία Γραφή δεν κρατά το βλέμμα μας για πολύ στο μυστήριο της ανομίας και στον άνομο άνθρωπο (μάλλον για να μην υπάρχουν πάρα πολλοί μιμητές). Νομίζω μόνο ότι θα είναι ένας εξαιρετικά γοητευτικός, ευφυής και ελκυστικός άνθρωπος, με ένα απολύτως λογικό (από ανθρώπινης πλευράς) πρόγραμμα δράσης, προσφέροντας έναν εναλλακτικό δρόμο για την ανάπτυξη της ανθρωπότητας. Ο Ιησούς Χριστός αποκαλούσε τον εαυτό Του Υιό του Ανθρώπου και ήταν πραγματικός Άνθρωπος. Αντί Χριστός είναι και άνθρωπος. Γενικά, το μόνο που γνωρίζουμε γι' αυτόν από τις Γραφές της Παλαιάς Διαθήκης είναι ότι στην Παλαιά Διαθήκη παρομοιάζεται με έναν σοφό αλλά περήφανο βασιλιά - έναν άνθρωπο για τον οποίο πρέπει να κλαίμε:

11 Και ο λόγος του Κυρίου ήρθε σε μένα:

12 γιος ανθρώπου! Κλάψε για τον βασιλιά της Τύρου και πες του: Έτσι λέει ο Κύριος ο Θεός: Εσύ είσαι η σφραγίδα της τελειότητας, η πληρότητα της σοφίας και το στεφάνι της ομορφιάς.

13 Ήσουν στην Εδέμ, στον κήπο του Θεού. Τα ρούχα σου ήταν στολισμένα με κάθε είδους πολύτιμους λίθους. ρουμπίνι, τοπάζι και διαμάντι, περίδοτο, όνυχας, ίασπης, ζαφείρι, καρμπούνκλι και σμαράγδι και χρυσός, ό,τι επιδέξια τοποθετήθηκε στις φωλιές σας και κορδώθηκε πάνω σας, ετοιμάστηκε την ημέρα της δημιουργίας σας.

14 Ήσουν ένα χρισμένο χερουβείμ για να επισκιάσεις, και σε διόρισα να το κάνεις αυτό. ήσουν στο άγιο βουνό του Θεού, περπατώντας ανάμεσα στις πύρινες πέτρες.

15 Ήσασταν τέλειοι στους τρόπους σας από την ημέρα που δημιουργηθήκατε, μέχρι που βρέθηκε μέσα σας η ανομία.

16 Λόγω της απεραντοσύνης του εμπορίου σου, το εσωτερικό σου γέμισε αδικία, και αμάρτησες. και σε έριξα ως ακάθαρτο από το βουνό του Θεού, και σε έδιωξα, το χερουβείμ που επισκιάζει, από τη μέση των πύρινων λίθων.

17 Εξαιτίας της ομορφιάς σου υψώθηκε η καρδιά σου· λόγω της ματαιοδοξίας σου κατέστρεψες τη σοφία σου. Γι' αυτό θα σε ρίξω στη γη, θα σε παραδώσω στην ντροπή ενώπιον βασιλιάδων.

18 Με το πλήθος των ανομιών σας, στο άδικο εμπόριο σας, μολύνατε τα ιερά σας. και θα φέρω φωτιά από ανάμεσά σας, που θα σας κατατρώει· και θα σας κάνω στάχτη στη γη μπροστά σε όλους όσοι σας βλέπουν.

19 Όλοι όσοι σε γνώρισαν ανάμεσα στα έθνη θα εκπλαγούν μαζί σου. θα γίνεις φρίκη, και δεν θα υπάρχεις για πάντα. Ιεζεκιήλ 28 κεφάλαιο

Ο Αντίχριστος, ή ο άνθρωπος της αμαρτίας, γίνεται τόσο κακός επειδή ακούει τις λάθος φωνές.

Αυτό το κείμενο μας δίνει μια ιδέα τόσο για την άνοδο όσο και για την πτώση του Σατανά (άγγελος, χερουβείμ) και του Αντίχριστου (άνθρωπος, βασιλιάς). Ο Αντίχριστος δεν είναι Σατανάς. Αυτός είναι ένας άνθρωπος που είναι περήφανος μέχρι το τέλος, ένας εξαιρετικά πλούσιος, όμορφος, ενδιαφέρον άνθρωπος. Στον Ιεζεκιήλ, δίνεται η προφητεία (ως υπόδειγμα) για τον βασιλιά της Τύρου - ένα πρωτότυπο του τελευταίου Αντίχριστου, του βασιλιά του «νησιωτικού κράτους» (η Τύρος ήταν νησί).

Οι Γραφές της Καινής Διαθήκης δίνουν επίσης μόνο ένα άμεσο κείμενο για την ταυτότητα και την ανθρωπότητα του Αντίχριστου:

1 Σας προσευχόμαστε, αδελφοί, σχετικά με τον ερχομό του Κυρίου μας Ιησού Χριστού και τη συνάθροισή μας κοντά Του,

2 να μη βιαζόμαστε να κλονιστούμε και να μπερδευτούμε είτε από το πνεύμα, είτε από τον λόγο, είτε από το μήνυμα, σαν να σταλεί από εμάς, σαν να έρχεται ήδη η ημέρα του Χριστού.

3 Μην σας παραπλανήσει κανείς με κανέναν τρόπο· γιατί δεν θα έρθει εκείνη η μέρα, αν δεν έρθει πρώτα η πτώση και δεν αποκαλυφθεί ο άνθρωπος της αμαρτίας, ο γιος της καταστροφής,

4 Αυτός που εναντιώνεται και υψώνει τον εαυτό του πάνω από όλα όσα λέγονται Θεός ή λατρεύονται, ώστε να κάθεται στο ναό του Θεού ως Θεός, δείχνοντας ότι είναι Θεός.

5 Δεν θυμάσαι ότι ενώ ήμουν ακόμη μαζί σου, σου το έλεγα αυτό;

6 Και τώρα ξέρετε τι τον εμποδίζει να αποκαλυφθεί εν καιρώ.

7 Διότι το μυστήριο της ανομίας είναι ήδη ενεργό, αλλά δεν θα ολοκληρωθεί μέχρι να απομακρυνθεί αυτός που τώρα συγκρατεί.

8 Και τότε θα αποκαλυφθεί ο πονηρός, τον οποίο ο Κύριος Ιησούς θα σκοτώσει με την πνοή του στόματός Του και θα τον καταστρέψει με την αποκάλυψη της έλευσής Του—

9 του οποίου ο ερχομός, σύμφωνα με το έργο του Σατανά, θα είναι με κάθε δύναμη και σημεία και ψέματα θαύματα,

10 και με κάθε άδικη εξαπάτηση εκείνων που χάνονται, γιατί δεν έλαβαν την αγάπη της αλήθειας για να σωθούν.

11 Και γι' αυτό ο Θεός θα τους στείλει ισχυρή πλάνη, ώστε να πιστέψουν ένα ψέμα,

12 Ας καταδικαστούν όλοι όσοι δεν πίστεψαν στην αλήθεια αλλά απολαμβάνουν την αδικία.

13 Αλλά πρέπει πάντα να ευχαριστούμε τον Θεό για εσάς, αδελφοί αγαπημένοι στον Κύριο, γιατί ο Θεός από την αρχή, μέσω του αγιασμού του Πνεύματος και της πίστης στην αλήθεια, σας επέλεξε για σωτηρία. 2 Θεσσαλονικείς κεφάλαιο 2.

Ο Λευκός Τσάρος είναι δυνατός γιατί ακούει τις φωνές που του στέλνει ο Θεός.

Ο αγώνας μεταξύ του Λευκού Τσάρου και του Αντίχριστου δεν είναι πάντα ένας ανοιχτός πόλεμος, όχι πάντα μια έκρηξη πληγών. Ως επί το πλείστον, πρόκειται για πόλεμο ιδεών. Και θα συμβούν καταπληκτικά πράγματα και από τις δύο πλευρές. Και είναι πολύ πιθανό ο Αντίχριστος, όπως ο Λευκός Τσάρος, και το βασίλειο του Αντίχριστου, όπως το βασίλειο του Λευκού Τσάρου, να αναπτυχθούν παράλληλα, ως δύο εναλλακτικές για την ανθρωπότητα, έτσι ώστε κάθε άνθρωπος, από κάθε γενιά, συνειδητά κάνει την επιλογή του υπέρ του ενός ή του άλλου . Κάνοντας αυτή την επιλογή, ένα άτομο εκφράζει αναλόγως ξεκάθαρα και ξεκάθαρα την ετοιμότητά του (ή την απροετοιμασία του) για τον ερχομό της Βασιλείας του Θεού.

Και επιπλέον. Είναι πιθανό ότι, ακολουθώντας τις οδηγίες του Θεού που δόθηκαν μέσω του προφήτη Ιεζεκιήλ, ο Λευκός Τσάρος δεν θα μισήσει τόσο τον Αντίχριστο όσο «να κλάψει πάνω του». Έτσι κλαίει κανείς για έναν άνθρωπο.

Όταν ο Θεός κάλεσε τον Μωυσή, αυτόν τον πρώτο Λευκό Βασιλιά στην ιστορία, για να οδηγήσει την έξοδο του λαού του Θεού από την Αίγυπτο, ο μεγάλος Μωυσής δεν περίμενε ότι το ταξίδι θα διαρκούσε περισσότερες από 40 ημέρες. Ήταν δυνατό να διασχίσει κανείς την έρημο σε συντομότερο χρόνο και, όπως φάνηκε στον Μωυσή, δεν υπήρχε λόγος να μείνει σε αυτήν. Και ο Θεός δεν ενημέρωσε τον Μωυσή για τη διάρκεια του επερχόμενου ταξιδιού. Ίσως ο Θεός πίστευε (πολύ σωστά) ότι ο Μωυσής δεν θα είχε αποφασίσει για την αποστολή του, αν ήξερε πόσο χρόνο θα χρειαζόταν. Ωστόσο, ο Κύριος προετοίμασε προσεκτικά τον Μωυσή για αυτά τα 40 χρόνια - κατά τη διάρκεια των 40 χρόνων που προηγήθηκαν των εκλογών, ο Μωυσής δεν ήταν ακόμη βοσκός του λαού, αλλά βοσκός προβάτων, κάτι που, γενικά, είναι αρκετά παρόμοιο.

Και πάρτε τον προφήτη Δανιήλ, ο οποίος στο 9ο κεφάλαιο του βιβλίου του μιλά για την εκπλήρωση των προφητειών για τον βασιλιά από την ανατολή, τον Κύρο, και ότι η αιχμαλωσία τελείωσε και ότι οι άνθρωποι θα επιστρέψουν τώρα στο σπίτι τους. Όμως πέρασαν 38 χρόνια πριν οι πρώτοι άποικοι εγκαταλείψουν την πρώην Βαβυλώνα (και τώρα το βασίλειο των βασιλιάδων από την ανατολή) και πάνε στην Ιερουσαλήμ. Και η λίστα με παρόμοια παραδείγματα συνεχίζεται.

Ο Μωυσής ήταν βοσκός όταν ο Κύριος τον κάλεσε στο βασίλειο

Συμπεράσματα ΛΣ

Η δημοσίευση αποδείχθηκε μεγάλη και θα μπορούσε να ήταν ακόμη μεγαλύτερη, αλλά ήρθε η ώρα να σταματήσουμε και να την συνοψίσουμε. Φυσικά, όπως λέει η Γραφή, για τον Θεό μια μέρα είναι σαν χίλια χρόνια και τα χίλια χρόνια σαν μια μέρα. Όχι όμως για τους ανθρώπους. Ζούμε και εξελισσόμαστε στο χρόνο - τόσο άτομα όσο και ομάδες ανθρώπων. Ο Θεός, φυσικά, είναι ικανός να κάνει οποιοδήποτε θαύμα. Δημιούργησε τον κόσμο σε έξι ημέρες, άρα μπορεί να κάνει πολλά σε 36 ημέρες. Φαίνεται όμως ότι τα καθήκοντα που θέλει να επιτελέσει ο Θεός εδώ, τα αναθέτει στον χρισμένο, ανθρώπινο, πρόδρομό Του. Και αυτός ο χρισμένος, όπως διαβάζουμε σε πολλές προφητείες, είναι ένα άτομο με μια πολύ ξεκάθαρη βιογραφία που έχει αναπτυχθεί με τα χρόνια. Φαίνεται ότι αυτός ο άνθρωπος θα ήταν χαρούμενος αν η αποστολή του, το έργο του ολοκληρωνόταν (με τη βοήθεια του Θεού) σε 36 ημέρες. Αλλά αν μόνο λόγω του γεγονότος ότι είναι άνδρας, και σε εκπλήρωση προφητειών, και για τη δόξα του Θεού (και όχι του βασιλιά), η περίοδος της Βασιλείας υπολογίζεται σε χρόνια.

Και παρόλο που μιλάμε για 36 χρόνια ως μια πολύ μεγάλη χρονική περίοδο, πρέπει να θυμόμαστε ότι αυτά τα χρόνια είναι αντίθετα με την κατανόηση πολλών ανθρώπων που πιστεύουν ότι με την έλευση ενός τέτοιου χρισμένου της υποσχέσεως, ξεκινά το Χιλιετές Βασίλειο. Ο Χίτλερ, καθ' οδόν προς την εξουσία, υποσχέθηκε ότι η άνοδός του στην εξουσία θα σήμαινε την αρχή του Τρίτου Ράιχ -δηλαδή του Βασιλείου της Χιλιετίας. Τέτοιες ήταν οι φιλοδοξίες, τέτοια ήταν η προπαγάνδα. Αλλά όταν ο Θεός δείχνει τους ανθρώπους στον Λευκό Τσάρο, έρχεται με ένα πολύ μέτριο πρόγραμμα (θυμηθείτε από τη Συλλογή του Λέοντα του Σοφού ):

(39) Πολλοί τον γνωρίζουν, αν και κανείς δεν τον βλέπει. γιατί θα εμφανιστεί ξαφνικά, σαν να σηκώνεται από τον ύπνο. Φέρτε τον, φέρτε τον στο βασιλικό παλάτι. θα βασιλέψει τέσσερις φορές για εννέα χρόνια, και πάλι, ω Πόλη των Επτά Λόφων, η επικράτεια θα είναι δική σου.
(77) Και αφού τελειώσουν αυτά τα λόγια, ο αμπελώνας είναι περιφραγμένος, και όλοι συγκεντρώνονται, και ετοιμάζονται να συναντήσουν τον κληρονόμο και ζητούν να μάθουν πού είναι τώρα, επειδή τους είπαν ότι ο αμπελώνας του ανήκει. Και μπαίνοντας και εμφανίστηκαν μπροστά του, ρωτούν: «Πώς σε λένε;» Και τους απαντά με αυτά τα λόγια: «Καημένε, καημένο λιοντάρι, με λένε γιώτα και ωμέγα, ήμουν φυγάς απ' όλους και ήρθα μόνο για να δουλέψω τα τριάντα έξι μου.
Ο Τζέικομπ και η Ραχήλ

Δηλαδή τριάντα έξι χρόνια ή τριάντα έξι μέρες; Φαίνεται ότι οι προφητείες αναφέρουν 36 χρόνια, και ο βασιλιάς το γνωρίζει και (1) θα ήθελε να μειωθεί σε 36 ημέρες και (2) καταλαβαίνει ταπεινά ότι 36 χρόνια δεν θα είναι αρκετά για να κάνει αυτό που σύμφωνα με τις προφητείες , τι πρέπει να γίνει αυτό το διάστημα.

Τέλος, σκεφτείτε τη μεγάλη δύναμη της αγάπης που οδηγεί τόσο τον ίδιο τον Λευκό Τσάρο όσο και τον λαό του - τη δύναμη της αγάπης για τη Ρωσία. Αυτό μπορεί να συγκριθεί με την αγάπη του πατέρα μας, του Πατριάρχη Ιακώβ, για τη μητέρα μας Ραχήλ (μητέρα του Ιωσήφ του Ωραίου, γιαγιά του Εφραίμ και του λαού μας).

Και ο Ιακώβ υπηρέτησε για τη Ραχήλ επτά χρόνια. και του εμφανίστηκαν σε λίγες μέρες, γιατί την αγαπούσε. Γένεση 29:20

Έτσι για εμάς, τους απόγονούς τους, ευλογημένος Εφραίμ, ανεξάρτητα από το πόσο καιρό έχουμε να υπηρετήσουμε την Αγία Ρωσία και τον Λευκό Τσάρο - όλα αυτά θα είναι σαν «σε λίγες μέρες, γιατί την αγάπησε».

dzen.ru 

ΑΠΟΔΟΣΗ : ΟΡΘΟΔΟΞΑ ΘΕΜΑΤΑ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου