Παρασκευή 24 Ιουλίου 2020

Ο άγιος Πατήρ ημών Ιωάννης Καλαΐδης και το χάρισμα της διοράσεως!

Από τον μακαριστό άγιο Πατέρα κανείς δε μπορούσε να κρυφτεί! Το Άγιο Πνεύμα τον φώτιζε και " διάβαζε" τις καρδιές των ανθρώπων! Μόνο μία φορά στα 12 έτη που τον είχα γνωρίσει, όταν τον ρώτησα για μία περίπτωση που μου είπαν από το Άγιον Όρος, για έναν νέο που είχε προβλήματα, μου είπε:" Παιδί μου τώρα δεν μπορώ"! Δεν ήταν θέλημα του Θεού, φαίνεται να λάβει αυτήν την πληροφορία! Σε μία γυναίκα από την Αθήνα είπε ακριβώς την αμαρτία που δεν είχε και η ίδια κατανοήσει ότι θα έπρεπε να την εξομολογηθεί! Δηλαδή να μην λέει για κάθε τι δυσάρεστο που της συνέβαινε:
" Γιατί Θεέ μου σε μένα"; Στην οικία του συνέρρεε πλήθος ανθρώπων και μερικές φορές έλεγε στην πρεσβυτέρα:
" Μην ανοίγεις σ' αυτούς, δεν είναι καλοί άνθρωποι"! Με το διορατικό του χάρισμα βοήθησε πολλούς ανθρώπους να αντιληφθούν ότι υπάρχει Θεός και έτσι να στραφούν στην μετάνοια και την σωτηρία! Σε μία παράκληση μια γυναίκα του είπε να προσευχηθεί για κάποια προβλήματα που είχε. Τότε ο άγιος Πατήρ την ρώτησε γιατί δεν νηστεύει την Παρασκευή! Η γυναίκα αυτή του απάντησε ότι νηστεύει και ο π. Ιωάννης της είπε αυστηρά:" Μη μου λες ψέματα"! Τότε αυτή, κλαίγοντας, αναγκάστηκε να πει την αλήθεια! Γνώριζε με την χάρη του Θεού τα πάθη που έπασχαν οι άνθρωποι και όταν τους διάβαζε ευχές, προσευχόταν για την απαλλαγή από το συγκεκριμένο πάθος! Μερικοί προσπαθούσαν να τον χρησιμοποιήσουν σαν "μέντιουμ" και τότε γνώριζαν την αυστηρότητά του! Βοηθούσε μόνο αυτούς που πήγαιναν να τον προσεγγίσουν με διάθεση μετανοίας!
Κάποτε τον ρώτησα:" Παππούλη μου μήπως βρίσκομαι σε πλάνη"; Τότε μου είπε:" Όχι παιδί μου, αν είναι εγώ θα σου πω "! Ακόμη και τώρα που δεν βρίσκεται σωματικά κοντά μας, αισθανόμαστε έντονα την πνευματική παρουσία του και την βοήθειά του! Η αγία ευχή του να μας σκεπάζει πάντοτε!
Μιλτιάδης Τσεσμετζής - Εκπαιδευτικός.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου