Κυριακή 12 Ιουλίου 2020

ΜΗΝΥΜΑ ΔΙΑ ΤΟΥ ΓΕΡΟΝΤΟΣ ΤΗΣ ΔΙΚΑΙΑΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΑΠΕΙΛΗΣ.

ΘΑ ΤΡΕΜΕΙ  ΣΥΜΠΑΣΑ Η ΓΗ, Θ’ ΑΛΛΑΞΕΙ Η ΜΟΡΦΗ ΤΗΣ…
      

ΜΕΓΑ    ΤΟ    ΟΝΟΜΑ    ΤΗΣ    ΑΓΙΑΣ    ΤΡΙΑΔΟΣ

+++   

Τριάς η Ομοούσιος, Πατήρ, Υιός και Πνεύμα,
 ο κόσμος όλος έγινε, μ’ ένα δικό Μου νεύμα. 
Και όπως είπα κι έγινε, και το αντίθετο μπορώ, 
με ένα μόνον λόγον, τα πάντα να εξαφανίσω Εγώ εις το λεπτό.


 Και το μπορώ, και δύναμαι, κι όμως μακροθυμώ, 
γιατί εσείς οι άνθρωποι, είστε έργα των ιδικών Μου των Χειρών
και δεν θέλω να χαθείτε, γιατί σας αγαπώ. 

Παράτα δίνω συνεχώς, μήπως συναισθανθείτε, 
μήπως μετανοήσετε, μήπως διορθωθείτε.
 Μα εσείς επωρωθήκατε πλέον τόσο πολύ, 
κατήφορο επήρατε χωρίς επιστροφή. 

Σας έγινε συνήθεια να ζείτε στο σκοτάδι, 
και είστε εντελώς αδιάφοροι, που πάτε για τον Άδη. 
Σας νοιάζουν τα επίγεια, ζείτε για το κορμί σας, 
και εντελώς ξεχάσατε, δύσμοιροι την ψυχή σας.

Αντίστροφα πλέον μετρά ο χρόνος της ζωής σας, 
τα ψέματα τελειώσανε, φθάνει η καταστροφή σας.
 Όλα θα γίνουν ξαφνικά, σας τόχω ήδη ειπεί, 
αφού από Εμέ τον Κύριο έχετε ειδοποιηθεί. 

Όσοι Εμέ πιστέψανε θα είναι ετοιμασμένοι, 
όσοι αδιαφορήσανε θα πάνε όλοι χαμένοι.

 Μιλώ ο Κύριος του παντός, μέσα από το γραπτό, 
το θέλημά Μου για να πω, σε όσους αγαπώ.
 Σε όσους Με πιστεύουνε, σε όσους  Μ’ αγαπούνε , 
σε όσους αγωνίζονται κοντά Μου για να ’ρθούνε. 

Παιδιά αγαπημένα Μου, εσείς μην φοβηθείτε, 
ότι κι αν γίνει τέκνα Μου, εσείς θα φυλαχθείτε. 
Σφίγγει τριγύρω ο κλοιός, το τέλος πλησιάζει, 
το πάνω κάτω θε να ’ρθεί, σαν μπόρα, σαν χαλάζι. 

Ο ΤΡΟΜΟΣ ΘΑΝΑΙ ΑΝΕΙΠΩΤΟΣ 
ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΜΑΡΤΩΛΟΥΣ,
 ΒΟΗΘΕΙΑ Θ’ ΑΝΑΖΗΤΟΥΝ,
 ΑΛΛΑ ΠΟΥ ΝΑ ΤΗΝ ΒΡΟΥΝ; 

ΘΑ ΘΥΜΗΘΟΥΝΕ ΤΟΝ ΘΕΟ,
 ΑΛΛΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΡΓΑ, 
ΑΦΟΥ ΘΑ ΕΧΩ ΔΙ’ ΑΥΤΟΥΣ, 
ΤΑ  ΩΤΑ ΜΟΥ ΚΛΕΙΣΤΑ,

 ΟΠΩΣ ΤΑ ΕΙΧΑΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ 
ΣΤΑ ΛΟΓΙΑ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΟΥ, 
ΠΟΥ ΠΟΝΕΜΕΝΑ ΕΚΡΑΖΑ 
ΝΑ ’ΡΘΟΥΝ ΑΥΤΟΙ ΚΟΝΤΑ ΜΟΥ.

Θα τρέμει σύμπασα η γη, θ’αλλάξει η μορφή της, 
αλλού χαράδρες θ’ ανοιχθούν, βουνά θα ισιωθούνε, 
πόλεις τελείως θα χαθούν, μέσα στην γη θα μπούνε. 
Πολλοί τελείως ζωντανοί, στο χώμα θα θαφθούνε, 
χωρίς καν να προλάβουνε το ήμαρτον να πούνε.

Μα εσείς παιδιά Μου αγαπητά, καθόλου μην φοβηθήτε, αφού μ’ Αγγέλων τα φτερά, εσείς θα σκεπαστήτε, κι απ’ όλο τούτο το κακό, σώοι εσείς θα βγήτε. Πιστέψατε τα λόγια Μου, για να αναθαρρήστε, κι απ’ ό,τι γύρω σας γενή, ατρόμητοι να είστε.

Μιλώ ο Άγιος Θεός, Τριάδα η Αγία,
 κανείς να μην αμφισβητεί τα λόγια Μου τα Θεία. 
Είναι εσχάτων εποχή, παιδιά Μου αγαπητά, 
γι’ αυτό σας στέλνω ο Λυτρωτής τα Θεία Μου γραπτά, 
για να σας κάνω τέκνα Μου τα λόγια Μου γνωστά, 
κι ας γράφουν καθ’ υπαγόρευση χέρια αμαρτωλά.
Να είστε παιδιά Μου βέβαιοι,
 πως είναι εκατό τοις εκατό αυτά αληθινά, 
αφού σφραγίδα έχουν από Εμέ τον Μέγα Βασιλιά.

Θεός ο Τρισυπόστατος, Μόνος Αληθινός, 
σας χάρισα παιδάκια Μου το άγιο γραπτό,
 για να σας δώσω δύναμη, θάρρος εις την καρδιά,
 για να αντέξετε εσείς τα φοβερά δεινά.

 Πάρτε την ευλογία Μου, πάρτε και την ευχή Μου 
και ασφαλιστήτε τέκνα Μου εις την αγκάλη την δική Μου.

 Αμήν γένοιτο και τω Τριαδικώ Θεώ δόξα

.+++

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου