Παρασκευή 31 Ιουλίου 2020

Πιστεύουμε.


Πιστεύουμε. Και ανάλογα με τη δύναμη της πίστης μας, νιώθουμε ότι ο θάνατος παύει να είναι θάνατος και γίνεται γέννηση στην αιωνιότητα και ότι τα επίγεια βάσανα μας γίνονται πόνοι γέννας. Υπάρχουν φορές που έχουμε τόσο έντονη συνείδηση ότι πλησιάζει η ώρα αυτής της κατά χάριν γέννησης, που είμαστε έτοιμοι να πούμε στον πόνο μας, γίνε πιο δυνατός, σύντριψε με, γίνε ανυπόφορος, χωρίς οίκτο και γρήγορος, γιατί το πνευματικό μου σώμα θέλει να ανατείλει, γιατί θέλω να γεννηθώ στην αιωνιότητα, γιατί νιώθω κιόλας δέσμιος αυτής της αθάνατης μήτρας, γιατί θέλω να πάω στον οίκο του πατρός μου και είμαι έτοιμος να αφήσω τα πάντα και να πληρώσω με όσο πόνο χρειαστεί, προκειμένου να μπω στο πατρικό μου και αιώνιο σπίτι,, προκειμένου να γίνω αθάνατος ειμαι έτοιμος να πληρώσω με όσο πόνο χρειαστεί...

Αγία Μαρία Σκόμπτσοβα
             Η
δια Χριστόν σαλή.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου