Κυριακή 26 Ιουλίου 2020

H ΘEIA ΠΑΡΑΙΝΕΣΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΦΥΓΗ ΤΩΝ ΕΞΩΝΗΜΕΝΩΝ ΜΜΕ.

ΚΛΕΙΣΤΕ ΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ, ΜΗΝ ΒΛΕΠΕΤΕ ΕΙΔΗΣΕΙΣ, ΓΙΑΤΙ ΠΑΡΑΠΛΑΝΟΥΝ ΕΣΑΣ ΜΕ ΣΚΟΠΙΜΕΣ ΠΑΡΑΝΟΗΣΕΙΣ.


ΜΕΓΑ    ΤΟ    ΟΝΟΜΑ     ΤΗΣ    ΑΓΙΑΣ    ΤΡΙΑΔΟΣ
+++   

Τριάς Αγία δίδω, λόγον τον ιερόν, 
γράψε και μην διστάζης,
 παιδί Μου αγαπητό. 

Μεγάλη παραχώρησις, το  έχω ξαναπεί,
 η Θεία Μου η βούλησις, γραμμένη στο χαρτί. 
Καθότι πλεονάζει του κόσμου η αμαρτία, 
γι’ αυτό υπερπερισσεύει η Χάρις Μου η Θεία. 

Σας δίνω το γραπτό Μου, το άγιο και ιερό, 
για όποια ψυχή διψάει για λόγο Θεϊκό. 
Όποιος ποθεί να μάθη αλήθεια Θεϊκή, 
ας δώσει ετούτος βάση στην άγια γραφή,
 που στέλνω ο Θεός σας, αυτήν την εποχή.

Παιδιά Μου αγαπημένα, δώσετε προσοχή, 
γιατί είναι πονηρή, και δύσκολη αυτή η εποχή, 
τα νέα έρχονται σε σας, σαν δυνατή βροχή.
 Δεν προλαβαίνετε εσείς,  τι γίνεται να δείτε 
και με καινούργια νέα, θε να βομβαρδιστείτε.  

Γι΄ αυτό σας λέω τέκνα Μου, σε Με παραδοθείτε, 
και μην προσπαθείτε άδικα, την άκρη εσείς να βρείτε.
 Πολλές φορές σας τόχω πει, αμέριμνοι να ζείτε,
 αφού Εμέ τον Παντοδύναμο Θεό, θε να εμπιστευθείτε. 

Όλοι τους κάνουν σχέδια, χωρίς τον ΞΕΝΟΔΟΧΟ, 
αφού τον λόγο τον τελικό, για όλα αυτά, μόνον ο Θεός τον έχω.
 Γι’ αυτό σας λέω κλείσετε τα μάτια και τα αυτιά σας, 
κι αφήστε τα όλα εις Εμέ, τον Παντοκράτορά σας.

Κάνουνε σχέδια αυτοί, οι δυνατοί της γης, 
μα έχω κι Εγώ σχέδια, ο Μέγας ο Κριτής. 
Γι’ αυτό σας λέω τέκνα Μου, να Με εμπιστευθείτε, 
και ήσυχοι και αμέριμνοι, θέλω εσείς να ζείτε. 

Μονάχα τέκνα ΠΡΟΣΕΥΧΗ, την μέρα και την νύχτα, 
για να αντλείτε δύναμη, φώτιση και σοφία, 
από Εμέ τον Μέγα τον Θεό, Τριάδα την Αγία.

 Και αφήστε τους αντίχριστους, σχέδια να ποιούνε, 
σας βεβαιώνω ο Θεός, ναυάγια θα γενούνε. 
Ωσάν τις σαπουνόφουσκες, όλα θε να χαθούνε,
 κι όσο πιο μεγαλεπήβολα, πιο εύκολα αυτά θα διαλυθούνε. 

Γι’ αυτό σας λέω τέκνα Μου, καθόλου μην φοβάστε, 
Εμένα επάνω στον Σταυρό, παιδιά Μου να οράσθε 
και κάτω από την σκέπη Μου, εσείς παιδιά Μου θάστε.

ΚΛΕΙΣΤΕ ΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ, 
ΜΗΝ ΒΛΕΠΕΤΕ ΕΙΔΗΣΕΙΣ, 
ΓΙΑΤΙ ΠΑΡΑΠΛΑΝΟΥΝ ΕΣΑΣ,
 ΜΕ ΣΚΟΠΙΜΕΣ ΠΑΡΑΝΟΗΣΕΙΣ.

 Θέλουν να σας τρομάξουνε, σας τόχω ξαναπεί,
για να ποιούν τα έργα τους, αυτοί, τα ειδεχθή.
 Τα άσχημα σας δείχνουνε, ετούτοι συνεχώς,
 ένα για να σας κάνουνε, αυτοί με τον εχθρό. 

ΒΡΩΜΕΙΑ ΚΑΙ ΔΥΣΩΔΕΙΑ, ΑΠΟΠΝΕΕΙ Η Τ.V. 
αφού ο τρισκατάρατος ετούτην διοικεί,
 κι έχει σατανοποιήσει ολόκληρη την γη. 

ΠΛΥΣΗ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥ, σας κάνει διαρκώς, 
ένα για να σας κάνει, μ’ αυτόν ο βρωμερός. 
Γι’ αυτό τα μάτια κλείσετε, αν θέλτε να σωθείτε, 
κι από τον τρισκατάρατο κι εσείς μην σκοτιστείτε.

Διαβάστε ΑΓΙΑ ΓΡΑΦΗ, ΤΟΥΣ ΒΙΟΥΣ ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ, 
παράδειγμα να πάρετε, εις τον δικό σας βίο, 
και να μπορείτε να αντιμετωπίσετε το βρωμερό θηρίο.

 Πάλι σας λέω ΠΡΟΣΕΥΧΗ, εσείς για να ποιείτε, 
γιατί έτσι με Μένα τον Θεό, εσείς θα ενωθείτε, και φόβο δεν θάχετε εσείς, αφού μαζί Μου θα είστε.

Σας μίλησα εις το γραπτό, Τριάδα η Αγία
, και κάθε λόγος της γραφής, έχει Χάρη Θεία,
 αφού πηγάζει απ’ την Πηγή, αυτήν την Ουρανία,
 που είναι ο Άναρχος Θεός, Τριάδα η Αγία. 

Πάρτε την ευλογία Μου, πάρτε και την ευχή Μου, 
και πάντα νάστε τέκνα Μου, εις την αγκάλη την δική Μου.

 Αμήν γένοιτο και τω Τριαδικώ Θεώ δόξα. 

 +++

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου