Κυριακή 19 Ιουλίου 2020

ΑΚΟΜΗ ΜΙΑ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΠΕΡΧΟΜΕΝΟ ΣΕΙΣΜΟ.

 ΘΑ  ΕΙΝΑΙ ΝΥΧΤΑ ΣΚΟΤΕΙΝΗ, ΣΤΟΝ ΥΠΝΟ  ΘΑ ΠΙΑΣΤΗΤΕ…


ΜΕΓΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΟΣ
+++   

Πάρε παιδί Μου το χαρτί και κάθισε να γράψεις 
και με ό,τι ο Κύριος θα πω, και συ πικρά να κλάψεις. 
Έρχεται μέγα το κακό, καταστροφή μεγάλη, 
που σαν ετούτη τέκνα Μου, δεν έχει υπάρξει άλλη.

 Σας είπα τέκνα ο Κύριος, πως έρχεται ΣΕΙΣΜΟΣ, 
όμως άσειστος και αδιάφορος έμεινε των πολλών ο εαυτός. 
Θεώρησαν τα λόγια Μου, πως είναι παραμύθια, 
και ότι απέχουνε αυτά, πολύ απ’ την αλήθεια. 

Δεν έδωσαν στα λόγια Μου καμία σημασία, 
τα νόμισαν ανόητα, χωρίς καμιά ουσία. 
Αντί να τρέξουν όλοι τους, να πάν’ στο πετραχήλι,
 να βγάλουν όλα τα σαπρά, απ’ τα δικά τους χείλη, 
συνέχισαν απτόητοι στα ίδια και στα ίδια, 
και αντί να γίνουν πρόβατα, όλοι μένουνε γίδια.

Μα κάθε ένας λόγος Μου είναι αληθινός, 
γιατί μόνον αλήθειες, Εγώ ο Θεός μιλώ. 
Σε λίγο όλοι θα το δουν, θα το διαπιστώσουν, 
μα θα είναι πια πολύ αργά, κανέναν δεν θα σώσουν.

 Κάτω από τα χαλάσματα όλοι θε να θαφτούνε,
 χωρίς στεφάνια και παπά, χωρίς ήμαρτον να πούνε.
 Γι’ αυτό σου είπα τέκνον Μου, άρχισε εσύ να κλαις,
 γιατί θα πάν’ χαμένες τόσες πολλές ψυχές. 

Δεν θα υπάρχουν άνθρωποι, αυτούς για να ξεθάψουν, 
και απ’ τα πολλά συντρίμματα, αυτούς να απαλλάξουν. 
Στα τρίσβαθά της πια η γη, όλους αυτούς θα θάψει, 
από την παρουσία τους, θέλει την επιφάνεια, πλέον να απαλλάξει. 

Θάναι σαν να μην υπήρξανε ποτέ εις την ζωή, 
αφού στης γης τα βάθη, θε να χωθούν αυτοί.

Μιλώ ο Τρισυπόστατος και Άγιος Θεός,
 και κάθε ένας λόγος Μου, έχει σφραγίδα τον Σταυρό, 
που είναι πιστοποίηση πως είναι Θεϊκός, 
γι’ αυτό μην βλασφημάτε 
λέγοντας, πως τα λέει ο βρωμερός εχθρός. 

Πότε ο σατανάς μετάνοιωσε και θέλει να σωθείτε; 
Το ήμαρτον από καρδιάς, εσείς παιδιά να πείτε, 
και όλοι στον Παράδεισο, παιδιά Μου εσείς να ’ρθείτε; 

Αυτός ο τρισκατάρατος κοπιάζει να χαθείτε, 
στην φοβερή την κόλαση, όλοι σας για να μπείτε. 
Μόνον Εγώ αγωνιώ, ο Κύριος και Θεός, 
γιατί πολύ σας αγαπώ και θέλω το καλό. 

Γι’ αυτό σας έστειλα Εγώ τις Θείες Μου προρρήσεις,
 και για όλα τα μελλούμενα Θείες προειδοποιήσεις. 
Όποιος τα λόγια Μου άκουσε, και έχει ετοιμαστεί, 
με μετάνοια και εξομολόγηση έχει καθαριστεί, 
πολλάκις σας βεβαίωσα, 
ΩΣ ΚΟΡΗ ΟΦΘΑΛΜΟΥ ΑΥΤΟΣ ΘΑ ΦΥΛΑΧΘΕΙ,
 και ας τρέμη και ας σείεται, ολόκληρη η γη.

Και ΝΑΙ παιδιά Μου αγαπητά, ΕΡΧΕΤΑΙ Ο ΣΕΙΣΜΟΣ 
ΤΑ ΠΑΝΩ ΘΑΡΘΟΥΝ ΚΑΤΩ, ΣΑΣ ΛΕΩ Ο ΘΕΟΣ.
 ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΝΥΧΤΑ ΣΚΟΤΕΙΝΗ, 
ΣΤΟΝ ΥΠΝΟ ΘΑ ΠΙΑΣΤΕΙΤΕ, 
και από τον ύπνο τον επίγειο, 
ευθύς εις τον αιώνιο, εσείς θα οδηγηθείτε. 

Αφού την νύχτα κάνετε, τα έργα της φθοράς, 
την νύχτα θα σας πλήξει, παιδιά Μου η αρά.
 Κανείς δεν θα ξεφύγει της Θείας τιμωρίας, 
κανείς δεν θα αποφύγει από την ΟΡΓΗ ΤΗΝ ΘΕΙΑ. 

Μίλησα εις το άγιο και Ουράνιο γραπτό,
 Εγώ ο Τρισυπόστατος Πανάγιος Θεός, 
να σας ενημερώσω, πως φθάνει το κακό. 

Καλό θα είναι τέκνα Μου, νάστε εν προσευχή, 
γιατί πολύ η ψυχή σας, τότε θα ενισχυθει. 
Νάστε ετοιμασμένοι, νάστε εν εγρηγόρσει, 
και η Θεία προστασία Μου, παιδιά Μου θα σας σώσει. 

Αμήν γένοιτο και τω Τριαδικώ Θεώ δόξα. 

+++ 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου