Πέμπτη 30 Ιουλίου 2020

Άγιον Όρος - Το αγιορείτικο ήθος!


Άγιον Όρος - Το αγιορείτικο ήθος!

Το 1995, μαζί με κάποιον φίλο μου, πήγαμε για προσκύνημα στο Άγιον Όρος και επισκεφθήκαμε το κελί του πατρός. Π..., μαθητού του αγίου Παϊσίου. Από τότε πήγαινα συχνά στο κελί του γέροντα γιατί ένιωθα αναπαυμένος κοντά του! Μία φορά μου πρότεινα να διανυκτερεύσω στο κελί του και το δέχθηκα γιατί ήταν μεγάλη ευλογία για μένα!  Σε κάποια στιγμή μου έδειξε πού να κοιμηθώ και δείχνοντάς μου τις κουβέρτες ( γιατί ήταν χειμώνας ), μου υπέδειξε με ποια ακριβώς να σκεπαστώ!  Δεν το έδωσα σημασία και πιστεύω εξαιτίας της θείας πρόνοιας, σε λίγη ώρα τον ρώτησα: " Πάτερ όταν ερχόταν και έμενε στο κελί σας ο άγιος Παΐσιος , ποιο κρεβάτι χρησιμοποιούσε;  Και ο γέροντας μου απάντησε:
" Κοιμόταν στο κρεβάτι που θα κοιμηθείς και σκεπαζόταν με την κουβέρτα που θα σκεπαστείς"!!! Έμεινα έκπληκτος! Δεν θα μου το έλεγε αν δεν το ρωτούσα! Του αρκούσε να πάρω την ευλογία του αγίου Παϊσίου! Μακριά από κάθε πνεύμα επίδειξης και ματαιοδοξίας! Αυτό είναι το πνεύμα και το ήθος των αγωνιζόμενων πατέρων του Αγίου Όρους! 
 Να έχουμε την τίμια ευχή τους!

Μιλτιάδης Τσεσμετζής - Εκπαιδευτικός.
apantaortodoxias.blogspot.com

( Στην φωτογραφία ο άγιος Παΐσιος με τον π. Π... στον αύλειο χώρο της Ι. Μ. Κουτλουμουσίου )

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου